2017-09-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Han som pissar är ju bög till 100%. Så man passar på att få utlopp för sin homosexualitet i ett homofobt ghetto.

"I'm not gay, he's gay, he sucked my dick."

Bög. Garanterat.

Pirrade nog i penis på de andra medverkande pöjkarna också.

Tror ingen visste vem Jaffar byn var innan denna tråden. Kanske lokalkändis i sin förort men inte mer än så.

Men TS skriver "känd rappare", folk älskar kvällspress, och flashback lägger den på aktuella nyheter.

Du har fel de bara du som är gammal , alla ungdommar som är under 20 vet vem han är typ , har sett rikemansbarn sjunga på deras låtar t o med .... sen över 20 är de vissa som vet vem han är... över 25 så vet ingen
Citera
2017-09-03, 17:11
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Har man över mer än 1 miljon visningar på flera låtar i Sverige så är man mer än en lokalkändis. Men visst har tråden ballar ur.

Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Du har fel de bara du som är gammal , alla ungdommar som är under 20 vet vem han är typ , har sett rikemansbarn sjunga på deras låtar t o med .... sen över 20 är de vissa som vet vem han är... över 25 så vet ingen
Okej, kanske ni har rätt.

Googles träffar talar för något annat.
De 4 första träffarna är denna tråden.
Sen två soundcloud som inte är direkt plattformen för de stora kända.
Nr 7 en youtubefilm när han blir nerpissad.
Nr 8 en hans facebook sida.
Nr 9 en liveleakfilm när han blir nerpissad.
Nr 10 en low end musiksida.
Citera
2017-09-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Okej, kanske ni har rätt.

Googles träffar talar för något annat.
De 4 första träffarna är denna tråden.
Sen två soundcloud som inte är direkt plattformen för de stora kända.
Nr 7 en youtubefilm när han blir nerpissad.
Nr 8 en hans facebook sida.
Nr 9 en liveleakfilm när han blir nerpissad.
Nr 10 en low end musiksida.

Han har gjort låtar med kartellen (sebbe stax) finns en låt som heter "skuggornas dal" och "hundraprocent ghetto" tror säkert kartellen har gett han shout outs på instagram också (shout outs= sprider vidare t.e.x nåns musik via nån social media) ... men sen är de lite sant va ni skriver att han e kändare i förorterna än resten av områdena ...
Senast redigerad av hajdut123 2017-09-03 kl. 17:34.
Citera
2017-09-03, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaavviiiiddaa
Allt började med att dem sköt en kille i bromsten, dagen efter sköt man en till kille (DP vän), DP blev bannlysta från Rinkeby i 1.5 år ungefär, under tiden dem var borta gjorde dem massor med rån, och dem kavlade upp sig från några små pistolet till ak47:er, och dem som var kvar i Rinkeby levde livet som vanligt, när DP kom tillbaka till Rinkeby så hade dem tillräckligt med pengar o vapen för att starta krig, det som hände var att dem sköt 2 bröder i Rinkeby Myntacafe, o där startade deras rykten (DP). Därefter blev alla noijiga så att alla började samarbeta med dem, antingen dö lr samarbeta. Under tiden raderade dem många fiender, så nu ligger dem på +12 mord, minst 3 mordförsök, varför polisen inte gör något är en bra fråga, varför ingen vågar göra något, jo svaren är antingen du dör lr samarbetar.

Tack! Nu är det hela lite mer logiskt och trovärdigt, men någonstans så känner jag att det måste vara större spelare som antingen stöttar eller tjänar pengar på dessa?
För när det kommer till pengar är det alltid någon som ärver drug traden som sitter på 70% av pengarna som görs. Förmodligen inte ens lever i Sverige men..

Jag är bara rent nyfiken av vilka dessa är ? Så fort någon klipps eller mördas så kommer det namn på BO och GM Asap!
Här är det inte ett namn, det kom ut en suddig bild på en som ska vara ur DP.

Får väl vänta tålmodigt, tack för info!
Citera
2017-09-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Skriver han autografer då i orten ?

Hänger han i porten å luktar urin numera ?
Förut sa man ju alltid ... Å titta ett pissluder
Numera ... å titta en pissjaffa

Jag är inget jaffar fän så fråga nån annan ...
Citera
2017-09-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Varför försvarar han sig inte jag hade nitat blattarna

Cooling! Bevisa det då!
Jag kan rada upp 4 blattar med vapen framför dig om du vill så filmar vi så får du tillfälle att visa hur en RIKTIG tuffing skulle göra!!b
Vad sägs om det?
Citera
2017-09-03, 18:51
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Cooling! Bevisa det då!
Jag kan rada upp 4 blattar med vapen framför dig om du vill så filmar vi så får du tillfälle att visa hur en RIKTIG tuffing skulle göra!!b
Vad sägs om det?
Nu säger jag inte att personen du citerar skulle stått upp om han blev pissad på, men... bara för att man inte frivilligt försätter sig i en sådan situation innebär inte att man inte skulle gjort sitt yttersta för att försvara sig själv om man nu hamnade i den knipan.
Citera
2017-09-03, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av absoluut
Oh shit hände det verkligen? Fick den videon uppspelad för mig igår minst 10ggr. Var Ead och benzad som helvete och röka på det med så när jag "vaknade" trodde jag att det inte hade hänt. Men så han blev verkligen nerpissad alltså? Fan va kul det var på tiden! Han är så jävla uppkäftig bara för att han gör musik. Han bidrar inte överhuvudtaget till samhället så det var lika bra.

Vilken tur att vi har benzoluffare som dig i landet som är så kända för att dra sitt strå till stacken. Ingen i hela Sverige skulle missa ett tillfälle att få pissa på någon som dig. Synd bara att du med största sannolikhet skulle glömt det dagen efter.
Citera
2017-09-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaavviiiiddaa
Allt började med att dem sköt en kille i bromsten, dagen efter sköt man en till kille (DP vän), DP blev bannlysta från Rinkeby i 1.5 år ungefär, under tiden dem var borta gjorde dem massor med rån, och dem kavlade upp sig från några små pistolet till ak47:er, och dem som var kvar i Rinkeby levde livet som vanligt, när DP kom tillbaka till Rinkeby så hade dem tillräckligt med pengar o vapen för att starta krig, det som hände var att dem sköt 2 bröder i Rinkeby Myntacafe, o där startade deras rykten (DP). Därefter blev alla noijiga så att alla började samarbeta med dem, antingen dö lr samarbeta. Under tiden raderade dem många fiender, så nu ligger dem på +12 mord, minst 3 mordförsök, varför polisen inte gör något är en bra fråga, varför ingen vågar göra något, jo svaren är antingen du dör lr samarbetar.

Så några grabbar som knappt kommit upp till målbrottet styr och ställer?
Ja jösses...

Så resten av järva skiter ner sig i skräck för dessa?

Känns allt mer som ett reklamjippo
Citera
2017-09-03, 18:57
Bannlyst
Asså hur kan denna skittråden ligga i topp så här länge?
Vem fan bryr sig om denna somalien som dricker piss i en video?
Citera
2017-09-03, 18:59
Medlem
00sjus avatar
https://gyazo.com/3336413b2a090ac60610a7ae42dfcfc8
Citera
2017-09-03, 19:00
Medlem
00sjus avatar
https://gyazo.com/3336413b2a090ac60610a7ae42dfcfc8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera