2017-08-31, 07:46
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Fullkomligt vansinne, fega jävla terroristkramare! Naturligtvis blev USA och Irak skogstokiga och bombade sönder vägarna framför karavanen (med hänsyn till de civila ombord) Assad bjöd t.o.m de där IS-asen på luftkonditionerade bussar! Sanslöst
http://www.telegraph.co.uk/news/2017/08/30/us-bombs-bridge-syria-block-convoy-isil-fighters-evacauated/

Så sjukt!

Assad och Hizbollah gör avtal med ISIS.

Irak är upprörda minst sagt då skiten Assad och råttorna Hizbollah slussar dom mot Irak!

Jag tycker Irak och USA ska ge fri passage åt allt skit och alla kriminella att få ta sig till Syrien gratis!

Vad är det för för skit dom håller på med??
Citera
2017-08-31, 08:21
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Vad ska de göra? Kill 'em All? Alltså, bete sig som islamisterna mot antagligen ganska så vilsna själar utan ledare.

det där var väl ändå en icke-fråga, naturligtvis skall varenda en jävla IS-råtta utrotas! sen när blev du vänsterpartist? "vilsna själar" låter precis som något Gudrun Schyman eller Dinamarca kan spy ur sig, skärp dig för faan!
Citera
2017-08-31, 08:27
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Så sjukt!

Irak är upprörda minst sagt då skiten Assad och råttorna Hizbollah slussar dom mot Irak!

Jag tycker Irak och USA ska ge fri passage åt allt skit och alla kriminella att få ta sig till Syrien gratis!

vi ska ju inte heller glömma att IS ursprungligen byggdes upp med hjälp av Assad då han tömde sina fängelser och släppte ut den värsta skiten som sedermera blev IS. Så inte omöjligt alls att dessa är hans gamla kelgrisar som han hjälper ännu en gång. AS!

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11051566/How-Assad-helped-the-rise-of-his-foe-Isil.html
Citera
2017-08-31, 08:38
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
det där var väl ändå en icke-fråga, naturligtvis skall varenda en jävla IS-råtta utrotas! sen när blev du vänsterpartist? "vilsna själar" låter precis som något Gudrun Schyman eller Dinamarca kan spy ur sig, skärp dig för faan!
Rent facsistisk inställning, fysiskt utrota varbölder.
Citera
2017-08-31, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Det går för bra för dom goda nu, förstå mig rätt, Assad måste och kommer vinna tillslut men nu finns en stor risk för en 'chemical attack' med Mossad's fingeravtryck på. Måtte det inte bli så. Någon som har pejl på hur seriös Netanyahu var med uttalandet om att bomba Assad's palats om inte Iran försvinner från Syrien? Vore jag Netanyahu skulle jag vara mer orolig för Hezbollah som växt lavinartat i både antal och utrustning. Israel kommer få det väldigt tufft nästa gång dom väljer att angripa Libanon och nu har världsopinionen svängt rejält, är bara Amerikanare som fortfarande köper judens lipande, resten av världen har sett Israel för vad det är.

Vad kommer hända med jänkarnas baser när SAA tar tillbaks norra Syrien? Finns det någon chans att Damaskus kommer släppa 'Rojava' till kurderna? Inte för att jag missunnar kurderna ett land men att bryta loss en bit av Syrien mitt under ett blodigt krig kommer knappast leda till bra relationer med grannländerna om det skulle bli av. Finns bättre vägar att gå enligt mig

USA lär nog behålla trupp i Rojava. Det innebär att de som bor där nog kommer kräva åtminstone stor autonomi, om inte självständighet. Assad kan inte göra något åt det.
Citera
2017-08-31, 08:59
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Rent facsistisk inställning, fysiskt utrota varbölder.

Inte alls, 100% humanitär inställning! På samma sätt som att cancer och alla dess metastaser måste bekämpas
Citera
2017-08-31, 09:08
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Så sjukt!

Citat:
Förstår att ni på USA:s sida förespråkar fascistiska metoder nu när de USA-stödda kurderna förvandlar Raqqa till en grushög med alla IS-soldater inklusive befolkningen. Ett förtecken till vad som komma skall när kurderna i vanlig ordning ställer till med etnisk rensning i de "befriade" områdena, ivrigt påhejade av sionisterna:

Partisangirl
@Partisangirl

Citat:
You are literally wiping out #Raqqa's entire population. Are u really still trying to play that crocodile tear game?

https://twitter.com/Partisangirl/status/903100818009632769
Citera
2017-08-31, 09:21
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Förstår att ni på USA:s sida förespråkar fascistiska metoder nu när de USA-stödda kurderna förvandlar Raqqa till en grushög med alla IS-soldater inklusive befolkningen. Ett förtecken till vad som komma skall när kurderna i vanlig ordning ställer till med etnisk rensning i de "befriade" områdena, ivrigt påhejade av sionisterna:

Partisangirl
@Partisangirl

https://twitter.com/Partisangirl/status/903100818009632769

Försök du byta fokus patetiska hycklande mänska. Hade USA gjort något liknande hade denna tråd bokstavligen exploderat. Och vad gäller civila har ni Assad-kramare brytt er piss och nada under alla år som Assad&Putin bombat hela jävla landet sönder och samman med över hundratusen döda civila. Nu mitt i allt är tydligen halshuggande IS-krigare vilsna själar som bör få själavård och en fyra i Hagsätra. Fy fan du gör mig illamående
Citera
2017-08-31, 09:32
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Försök du byta fokus patetiska hycklande mänska. Hade USA gjort något liknande hade denna tråd bokstavligen exploderat. Och vad gäller civila har ni Assad-kramare brytt er piss och nada under alla år som Assad&Putin bombat hela jävla landet sönder och samman med över hundratusen döda civila. Nu mitt i allt är tydligen halshuggande IS-krigare vilsna själar som bör få själavård och en fyra i Hagsätra. Fy fan du gör mig illamående

Nån är lite butthurt
Citera
2017-08-31, 09:33
Medlem
arbetets avatar
Citat:

US admits it conducted Mosul air strike 'at location' where '200' civilians died
US-led coalition killed more Syrian civilians than Isis or Russia in March, figures show
A US-Led Coalition Is Bombing Civilians Out of Raqqa

Förstår att du som nyttig idiot utan egen förmåga till analyser har svårt att ta in information som vi andra ser dagligen. Och det obestridliga faktumet är att det inte går att jämföra ryssarna och Assads militära operationer med USA-koalitionens vad gäller antal civila dödsoffer. Detta gäller nutid dessutom. Ska vi ta in de över 600.000 döda i Irak-invasionen också, tycker du?

Jävla dåre! Tycker riktigt synd om dig.

Krig är förjävligt och det känns inte bra att trycka upp fakta i nyllet på ignoranta idioter. Men ibland måste man tydligen.
Citera
2017-08-31, 09:46
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
US admits it conducted Mosul air strike 'at location' where '200' civilians died
US-led coalition killed more Syrian civilians than Isis or Russia in March, figures show
A US-Led Coalition Is Bombing Civilians Out of Raqqa

Förstår att du som nyttig idiot utan egen förmåga till analyser har svårt att ta in information som vi andra ser dagligen. Och det obestridliga faktumet är att det inte går att jämföra ryssarna och Assads militära operationer med USA-koalitionens vad gäller antal civila dödsoffer. Detta gäller nutid dessutom. Ska vi ta in de över 600.000 döda i Irak-invasionen också, tycker du?

Jävla dåre! Tycker riktigt synd om dig.

Krig är förjävligt och det känns inte bra att trycka upp fakta i nyllet på ignoranta idioter. Men ibland måste man tydligen.

Men din lilla fjant, naturligtvis har även civila dött av amerikanska bomber men det är inte dagens ämne utan hur 200 IS-krigare fått air-cond bussar och fri lejd utav Hezbollah&Assad. Detta är oacceptabelt och oförlåtligt ur alla vinklar, däremot gör du en Schyman och börjar sluddra om vilsna själar.. Herrejävlar man vet ju inte om man ska skratta eller gråta åt idioter såsom du..
Citera
2017-08-31, 09:51
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Men din lilla fjant, naturligtvis har även civila dött av amerikanska bomber men det är inte dagens ämne utan hur 200 IS-krigare fått air-cond bussar och fri lejd utav Hezbollah&Assad. Detta är oacceptabelt och oförlåtligt ur alla vinklar, däremot gör du en Schyman och börjar sluddra om vilsna själar.. Herrejävlar man vet ju inte om man ska skratta eller gråta åt idioter såsom du..
USA kör med en annan taktik. De låter ISIS få behålla sina fordon och ger dem fri lejd:

US-backed forces give hundreds of ISIS fighters safe passage

Citat:
Several hundred vehicles containing 100 to 200 Islamic State fighters were given safe passage by US-based forces, out of the northern Syrian city of Manbij, after surrendering their weapons, according to defense officials.

US Army Col. Carver, a spokesman for the US-led coalition fighters, told Pentagon reporters the decision to let Islamic State (IS, formerly ISIS/ISIL) convoys leave the city was made by commanders of the Syrian Democratic Force.

Col. Carver described how IS had civilians in each of the vehicles, and the military wanted to avoid casualties. He didn’t know how many of the civilians had been in the cars voluntarily but said some were likely hostages.

The 100 to 200 fighters left the city of Manbij last Friday under watch of coalition drones to ensure the militants didn’t regroup and try to return to the city.

https://www.rt.com/usa/356212-us-backed-forces-isis-safe-passage/
Senast redigerad av arbetet 2017-08-31 kl. 09:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in