2017-08-28, 15:12
Medlem
57Emmas avatar
En ny "spökgrupp"

https://www.facebook.com/groups/118335425441584/members/
Citera
2017-08-28, 15:20
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
En ny "spökgrupp"

Är det inte samme "Robert Karlsson" som i tidigare grupper?
Otrevlig typ, hotfull bild med clowner x 3 med vapen.
Finns inget sätt att klämma åt ett sådant svin?
Citera
2017-08-28, 16:05
Medlem
57Emmas avatar
[quote=notknapparen|61630637]Är det inte samme "Robert Karlsson" som i tidigare grupper?
Finns inget sätt att klämma åt ett sådant svin?[/QUOTE

Jag kommer inte ihåg alla knäppskallar.
Är det vanligt att det startas elaka facebook sidor och att väldigt otrevliga och stötande kommentarer skrivs på MPS när någon är försvunnen?
Citera
2017-08-28, 18:16
Medlem
Citat:
En ny "spökgrupp"

Hej på er!
Detta är inte en "ny" grupp. Jag informerade fb om denna grupp och ville att de skulle ta bort den för kanske 2 mån sedan men fick till svar att gruppen inte strider mot reglerna så den får tydligen finnas kvar! 😡
Citera
2017-08-28, 18:45
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Hej på er!
Detta är inte en "ny" grupp. Jag informerade fb om denna grupp och ville att de skulle ta bort den för kanske 2 mån sedan men fick till svar att gruppen inte strider mot reglerna så den får tydligen finnas kvar! 😡

Bra försök ändå!
Väldigt tråkigt med fb regler....
Sjuk person får terrorisera människor och förnedra Patrik.
Kanske ändå var denna jag såg förut, eftersom jag kände igen namnet?
Citera
2017-08-28, 20:40
Medlem
Snubban007s avatar
Hitta patrik gruppen finns kvar. 9 medlemmar och endast pappan som admin . Gruppen är nu offentlig. Inga nya inlägg ..
Citera
2017-08-28, 21:34
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Hitta patrik gruppen finns kvar. 9 medlemmar och endast pappan som admin . Gruppen är nu offentlig. Inga nya inlägg ..

Hmmm begriper mig inte på dom. Jag är tydligen inte medlem längre. Varför är medlemmarna dolda i en offentlig grupp??
Citera
2017-08-29, 01:40
Medlem
Vet man om det är någon/några som sökt "längre upp", i större träd och liknande?
Citera
2017-08-29, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Är det inte samme "Robert Karlsson" som i tidigare grupper?
Finns inget sätt att klämma åt ett sådant svin?

Oj, vilket jävla troll. En sån där som inte har nåt socialt liv utan som lever med ena handen i kalsongerna och den andra på tangentbordet. Nån borde skaffa sig ett liv eller krypa ner under sin sten.
Citera
2017-08-29, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Det jag hörde talas om är ju att P. hade stämt träff med två stycken killar han kände sen tidigare ,men att det kom två till ,äldre personer också ,så 4 stycken mötte upp .

Sen när allt gick snett körde de till ett tillhåll som ligger i Ormhult och slängde ner honom i en gödselbrunn .
Detta tillhåll är någon slags stuga .

Detta är rykten jag läst ,vet ej om de är sanna så detta får bli en spekulation.

Någon som hört detsamma ?

Då kan vi nog glömma Ormhult för på satellitbilder kan jag inte hitta en endaste gödselbrunn i närheten. De är vanligen ganska stora.
Citera
2017-08-29, 08:41
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Hmmm begriper mig inte på dom. Jag är tydligen inte medlem längre. Varför är medlemmarna dolda i en offentlig grupp??
Det har ju pappa Jörgen förklarat på sidan som nu är öppen.

Citat:
Till alla medlemmar

OBS! En ny sida finns på webadressen
hittapatrik.blogg.se

Vi kommer inom kort att stänga ner denna sida här på facebook.
Därför har vi tagit bort de medlemmar som själv inte har gått ur och vi tar därför inte in nya medlemmar längre.

Vi vill tacka alla som har engagerat er här i Patriks försvinnande.
Vi skapade denna Fb-sida som en hjälp i sökandet när Patrik försvann den 22/5 och responsen har varit större än vi någonsin kunnat föreställa oss.

Då Patrik fortfarande inte är funnen hänvisar vi nu till en nyskapad bloggsida där man inte har hantering av medlemsinsläpp.
Sidan heter också ”Hitta Patrik” och kommer enbart att hanteras av oss föräldrar.
Den har webadressen hittapatrik.blogg.se

Vill ni komma i kontakt med oss så skicka meddelande till Jörgen Linfeldt på messenger.

Anledningen till att vi stänger ner sidan är att den har krävt mycket tid i hantering samt att det har kommit in troll som försökt förstöra sidan.

De personer som har hjälpt oss att hantera denna sida är fantastiska och hjälpsamma personer som har lagt ner ett enormt arbete för att hjälpa oss. Vi är dem innerligt tacksamma.

Så fort Patrik hittas så kommer det att meddelas på bloggsidan.

Carina och Jörgen
Citera
2017-08-29, 09:34
Medlem
Jaha,då dök alltså inte Patrik upp igår på sin utbildning på Malmö musikhögskola.?
Då är det nog kört,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in