2017-08-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Nu då?

https://imgbox.com/gallery/edit/24KrnQK237/ebCsPq5diDLFi0tX

Funkar!
Jag som har noll koll på dejtingsajter men varför står det "underkänd" på ena bilden?
Citera
2017-08-15, 20:32
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
Det finns tydligen något/några rent överjävligt onda troll som skriver riktigt sjuka saker till admin så det kan ju vara så att hon inte vill se skiten.

Bla ska någon ha skapat falska facebook-profiler och skrivit saker som är så rubbade att man liksom inte förstår hur en sån hjärna är skapad.

Vad jag förstår så var det ett i stil med:
"Jag är Patr*k och jag trillade ner i ett dike och kunde inte ta mig upp. Nu är jag ett lik som har legat utomhus och ruttnat så benen sticker ut." (jag skulle fan vilja veta hur en sån människa är funtad, som kan skriva ihop nåt så jävla sjukt)

Sen var det nåt om att han hade spelat in bög-porr med sina afrikanska vänner, våldtagits av ensamkommande flyktingbarn, knarkat på ryskt knark och massa skit.

Jo jag såg även på MPS hade någon skapat konto "Patrik odören" nånting och även gjort en recension som handlade om att han ramlat i ett gruvhål i hällabrottet och tappat huvudet osv .

Undrar vad som ligger bakom ett sånt handlande ,är det verkligen vanligt eller kan det vara personligt
Citera
2017-08-15, 20:34
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Funkar!
Jag som har noll koll på dejtingsajter men varför står det "underkänd" på ena bilden?

Har inte stenkoll själv.. Men läste mig till att fotot måste föreställa en själv (alltså inte sin hund typ) inga för lättklädda kort och ansiktet måste synas..
Citera
2017-08-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Jo jag såg även på MPS hade någon skapat konto "Patrik odören" nånting och även gjort en recension som handlade om att han ramlat i ett gruvhål i hällabrottet och tappat huvudet osv .

Undrar vad som ligger bakom ett sånt handlande ,är det verkligen vanligt eller kan det vara personligt

Den senaste profilen kallade sig Patrik Liketidiket. Den här var tydligen inne på att P ramlat och blivit kvar i ett dike, men också nåt om nån gödselbrunn. Med andra ord, samma rykten som florerar på byn...

Man undrar ju hur en random dude, som försvunnit, kan framkalla såna ruttna tankar i huvudet på folk?
Citera
2017-08-15, 20:38
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon

Har den profilen på printscreen..
Den togs bort kort efter inlägget men hann fota.. jävla svin det finns!!! 😠
Citera
2017-08-15, 20:54
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
en medlem härinne ska ha känt den personen som hittade ryggsäcken.Denne person var ute och joggade ,den kvällen som Patrik försvann (på eftermiddagen för P. s del) .
Den som joggade trodde att det var ett klädbylte som låg där ,vid närmare titt så var det en Fjällrävenryggsäck som låg med framsidan neråt .
Enligt joggaren såg det ut som ryggan slängts dit.
På ryggans framsida fanns ett Fi-Märke ditsytt och ett Snobbenmärke .Det blev senare bekräftat utav P.s föräldrar att det var hans ryggsäck.
Joggaren lät ryggan ligga kvar orörd ,och joggade vidare.

Dagen efter när Patrik efterlystes så uppmärksammade joggaren att just en sådan ryggsäck beskrivits ha tillhört P. så denne ringde till polisen så de fick följa med till platsen för att ta hand om ryggsäcken.
Det var iochmed det som de ansåg ryggsäcken vara orörd utav folk eftersom datorn låg inuti .
Ryggsäcken hade legat på samma ställe under natten ,den var fuktig utav dagg och den som joggade såg att den låg på samma sätt som då , kvällen innan ....

Resväskan stod snyggt uppradad framför ett el-skåp någonstans vid en väg vid Woodys ,vad jag har förstått .Elskåpet ligger ca 5 meter ifrån den vägen så resväskan stod precis mellan elskåpet och vägen ,snyggt uppställd.

Det fetade, Det är upphittarens fru som skriver på MPS första inlägg om Patrik, det finns kvar
Citera
2017-08-15, 21:27
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Den senaste profilen kallade sig Patrik Liketidiket. Den här var tydligen inne på att P ramlat och blivit kvar i ett dike, men också nåt om nån gödselbrunn. Med andra ord, samma rykten som florerar på byn...

Man undrar ju hur en random dude, som försvunnit, kan framkalla såna ruttna tankar i huvudet på folk?

Denna läste jag dagen innan MPS tog bort efterlysningarna

"Patrikärdödruttenpatrik Ingen annan försvunnen person får så mycket uppmärksamhet som Patrik fast dessa kanske lever men däremot inte Patrik han finns snart kvar enbart som benrester.
Citera
2017-08-15, 21:30
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Har den profilen på printscreen..
Den togs bort kort efter inlägget men hann fota.. jävla svin det finns!!! 😠

De sjuka inläggen på MPS är inte borttagna utan de är dolda. Tror de gått vidare för att ta reda på vem eller vilka det är.
Citera
2017-08-15, 21:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
"Mobilkvinnan" bör ha åkt vidare eftersom hon sade sig ha sökt efter Patrik i Mjölby där de skulle ses! Patrik sade ju, enligt kvinnan: "Vi ses i Mjölby!" ( Eftersom jag inte var med vet jag inte om det var den exakta ordalydelsen.) Sedan lämnade han tåget!

Vad kvinnan sa är en sak, vad hon verkligen gjorde är en annan, så ser jag på den saken.

Det där med att hon letade efter P i Mjölby är märkligt då hon såg när P lämnade tåget i Hallsberg.

Jag vill veta vem kvinnan är, ålder, bostadsort, namn, allt.
Citera
2017-08-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
De sjuka inläggen på MPS är inte borttagna utan de är dolda. Tror de gått vidare för att ta reda på vem eller vilka det är.

Och jag HOPPAS att de får reda på vem/vilka det är - och att de hänger ut dem fullständigt.
Citera
2017-08-15, 21:35
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma

Hoppas att dom hittar fanskapet!
Citera
2017-08-15, 21:44
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Och jag HOPPAS att de får reda på vem/vilka det är - och att de hänger ut dem fullständigt.

Detta är ren spekulation från min sida men jag kan tänka mig att polisen också vill veta vem/vilka detta är. Långt ifrån normalt beteende och vem vet kan de veta något som har med P:s försvinnande att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in