Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Det du tror är helt klart det mest rimliga enligt mig. Men denne Madsen verkar vara en väldigt märklig filur. Jag kan faktiskt tänka mig ett scenario där KW dör genom olycka. Men där PM känner att "detta blir svårt att bevisa; att det var en olycka. Nu ligger jag risigt till efter det här bråket som utmynnade i att hon föll olyckligt och slog i bakhuvudet. Jag ger henne henne en begravning här och nu, det är smartast." PM lyckas dock inte få upp kroppen genom tornet och luckan, och inser att enda sättet att få ut kroppen från ubåten är genom att göra det i separata delar.
Det är långsökt men inte omöjligt.
Madsen måste i såna fall ha gjort en riskbedömning och den förstår inte jag, hur man kan tycka det är mindre risk åka fast genom att dölja olyckan och dessutom stycka kroppen, i det fallet har vi facit, det höll inte då bålen flöt iland. Det är ändå mer jobb och större risk åka fast genom att försöka dölja olyckan dessutom inte vem som helst som ens skulle funderat på styckning även om kroppen inte hade gått att få upp genom luckan.
Jag tycker om det vore en olycka och Madsen kände sig tvungen agera bla genom att stycka henne så borde han vara mer tagen av situationen.Madsen är inte nå berörd efter att ha styckat henne.Därför tror jag inte det är första gången han styckar antingen gjort det på djur eller människa tidigare