Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Ganska livlig och kreativ unge.

Tänk att ha honom i grannskapet eller i samma skola som en själv.
Omöjlig att ha och göra med, samtidigt åtnjöt han någon respekt för att folk var så fascinerade av honom, och folk verkar ha sett genom fingrarna med hans egensinnighet? Det var för att han var så kreativ som folk kunde bortse från hans säregna maner?
Som föreläsare tycker jag att han känns lite väl intensiv för att man avslappnat ska lyssna på honom. Lite speedad är han allt.
Han verkar inte vara så bra lyssnare. Men när han är yngre verkar han vara mer avslappnad?
Tack
För att du ens kunde tyda mig..Med nån kraschad dator, en gammal utan fungerande t angentbord är det sannerligen inte lätt
Nu med mobil.
Allt om Madsen, handlar om att Han vill vara i Strålkastarljuset.
Han hade en kompanjon som var teoretisk välutbildad, von Bengtson, som lämnade honom 2014. Men han är delägare i det ursprungliga företaget. Som får skjuta upp sin raket Före Raket-Madsen.
En vanlig person accepterar det. Nu är inte han det. Han missade chansen att stå i Rampljuset.
Så klev Kim in. Nu hade han en Ny Chans att hamna och rentav förta Rampljuset från konkurrenten.
Madsen. Kan inte acceptera ett Nederlag. Upplevt sådant, lättkränkt, narcissisiskt, mm.
Kim råkade bara på fel plats vid fel tillfälle.
Det tror jag.