Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Lägg ner. Du är bara jobbig.

Har du sett vad han själv har sagt?
https://www.sondagsavisen.dk/underholdning/kendte/2014-12-11-peter-vil-skyde-sig-selv-ud-i-rummet/
Raket-Madsens vilde drøm: – Jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner
11. DEC 2014 THOMAS NIELSEN, SØNDAGSAVISEN TNI@SONDAGSAVISEN.DK
‘Raket-Madsen’ vil være verdens første gør det selv-astronaut. Og så drømmer han om at lave en spektakulær kriminel happening.
En gigantisk happening
Når han om nogle år kan kalde sig verdens vildeste kanonkonge, har han ikke tænkt sig at gå på pension af den grund, for hans drømme stopper ikke med universet.
»Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen,« siger han og forklarer, hvad han så vil gøre. »Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,« siger han og smiler.