Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-27, 22:49
  #373
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Divide and Conquer
När Soros Leaks skedde så spenderade jag en del för att se hur hans spred sina shekels, och det går inte förklara i ord.
Pro-Paedo skit som NAMBLA tex.
Charlottesville skedde på gubbjävelns födelsedag..

Arrangörer för Charlottesville var Richard Spencer, Daniel Friberg, Henrik Palmgren och Christoffer Dulny - det var alltså ett AltRight-evenemang.

Det du säger mellan raderna är att Daniel Friberg & Co hoppar högt när shekel faller från skyn??

Är det därför som Alex Jones är flyförbannad på Richard Spencer och svenskarna? Alex Jones menar att syftet med Charlottesville var att krossa nationalism i USA och Europa. Och nedstängningarna av nationalistiska sajter visar ju vägen ...
Citera
2017-08-27, 23:02
  #374
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Arrangörer för Charlottesville var Richard Spencer, Daniel Friberg, Henrik Palmgren och Christoffer Dulny - det var alltså ett AltRight-evenemang.
Richard Spencer = 100% Agent och så jävla uppenbart att jag blir besviken på Palmgren som sammarbetar med en sån som Spencer. (Palmgren som jag iaf har sett som Legit*även om han numera fallit i AltRight fällan och drar in hela Culten👌🏼
(Legit: Äkta dvs han tycker de han säger o spelar inte nått "Divide and Conquer")

Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Det du säger mellan raderna är att Daniel Friberg & Co hoppar högt när shekel faller från skyn??
Jag har inte riktigt fått grepp om tillsammans med vilka Friberg bjöd över Agent Spencer. De är inte med motgift eller?
Twitter för bilderna: Agent Zpinsch!r https://twitter.com/arbetarbroder/st...23189853573120

Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Är det därför som Alex Jones är flyförbannad på Richard Spencer och svenskarna? Alex Jones menar att syftet med Charlottesville var att krossa nationalism i USA och Europa. Och nedstängningarna av nationalistiska sajter visar ju vägen ...
Svenskarna?
Blandar han in oss i det där? ..låter spontant som Alex Jones säger hur Cui Bono av Order Out Chaos blev och pekar finger på the Usuall Suspect minsann, svenskarna. Det var de jävligaste!

Jag ska försöka göra en sammanställning på de märkligaste i Charlotteville och posta i den tråden de är fan mycket så ska koka ner de till mest väsentliga.
Citera
2017-08-27, 23:08
  #375
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Richard Spencer = 100% Agent och så jävla uppenbart att jag blir besviken på Palmgren som sammarbetar med en sån som Spencer. (Palmgren som jag iaf har sett som Legit*även om han numera fallit i AltRight fällan och drar in hela Culten👌🏼
(Legit: Äkta dvs han tycker de han säger o spelar inte nått "Divide and Conquer")


Jag har inte riktigt fått grepp om tillsammans med vilka Friberg bjöd över Agent Spencer. De är inte med motgift eller?
Twitter för bilderna: Agent Zpinsch!r https://twitter.com/arbetarbroder/st...23189853573120


Svenskarna?
Blandar han in oss i det där? ..låter spontant som Alex Jones säger hur Cui Bono av Order Out Chaos blev och pekar finger på the Usuall Suspect minsann, svenskarna. Det var de jävligaste!

Jag ska försöka göra en sammanställning på de märkligaste i Charlotteville och posta i den tråden de är fan mycket så ska koka ner de till mest väsentliga.

Daniel Friberg har bjudit in Mathias Wåg flera gånger för att ta exklusiva bilder på deltagarna på Fribergs Identitär Idé-konferenser i Stockholm. Det säger allt tycker jag om Daniel Friberg. För det gör man bara inte.
Citera
2017-08-28, 13:20
  #376
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Richard Spencer = 100% Agent och så jävla uppenbart att jag blir besviken på Palmgren som sammarbetar med en sån som Spencer. (Palmgren som jag iaf har sett som Legit*även om han numera fallit i AltRight fällan och drar in hela Culten👌🏼
(Legit: Äkta dvs han tycker de han säger o spelar inte nått "Divide and Conquer")


Jag har inte riktigt fått grepp om tillsammans med vilka Friberg bjöd över Agent Spencer. De är inte med motgift eller?
Twitter för bilderna: Agent Zpinsch!r https://twitter.com/arbetarbroder/st...23189853573120


Svenskarna?
Blandar han in oss i det där? ..låter spontant som Alex Jones säger hur Cui Bono av Order Out Chaos blev och pekar finger på the Usuall Suspect minsann, svenskarna. Det var de jävligaste!

Jag ska försöka göra en sammanställning på de märkligaste i Charlotteville och posta i den tråden de är fan mycket så ska koka ner de till mest väsentliga.
Vill tacka dig för dina poster och den information du sprider. Jag håller med dig om att Richard Spencer är en agent. Jag har följt honom i något år och det har alltid varit någonting med honom som inte slagit helt rätt med mig. Dels så gillar jag inte han som någon slags ledare för "alt-right" rörelsen i Amerika då han saknar all form utav karisma, samt verkar gilla att bli berusad lite väl ofta. Sedan så har han när jag har sett det på något utav sina College-framföranden haft väldigt svårt att förklara enkla basala grejor för den uppjagade pöbeln utan han ska stå och verka så invecklad. Sedan har vi ju det hela med att han har förnekat Holodomor också.
Citera
2017-08-28, 13:37
  #377
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Vill tacka dig för dina poster och den information du sprider. Jag håller med dig om att Richard Spencer är en agent. Jag har följt honom i något år och det har alltid varit någonting med honom som inte slagit helt rätt med mig. Dels så gillar jag inte han som någon slags ledare för "alt-right" rörelsen i Amerika då han saknar all form utav karisma, samt verkar gilla att bli berusad lite väl ofta. Sedan så har han när jag har sett det på något utav sina College-framföranden haft väldigt svårt att förklara enkla basala grejor för den uppjagade pöbeln utan han ska stå och verka så invecklad. Sedan har vi ju det hela med att han har förnekat Holodomor också.

Ifall Richard Spencer är en agent (åt nån icke namngiven gruppering) - hur ska man då tolka de svenska samarbetspartnerna?

Varför ser inte Daniel Friberg, Christoffer Dulny och Henrik Palmgren det som du, Arbetarbroder och Alex Jones ser?

I nuläget är jag förhållandevis neutral.
Citera
2017-08-28, 14:27
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
George Soros köper upp Mozilla Firefox i sin del av War on Information
Via Activist Post men nu när jag skulle googla såg jag de fanns en svensk tidning som skrivit om det.
https://nyadagbladet.se/it-overvakni...-george-soros/

Tack för informationen. Jag har missat det totalt. Jag avinstallerar Firefox idag och byter till något annat.
Citera
2017-08-28, 19:09
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jaha vad gulligt, då får du väl se det som en rekommendation då, ladda hem Firefox och låt George Soros skydda dig från "Fake News" → Mozilla.org 👁 eller Trigger Warning för Breitbart / Infowars
Vilka browsers förutom Brave är fria från soroscensur numera?

Edit: Hittade en sida med förslag
Citat:
http://alternativeto.net/software/firefox/
__________________
Senast redigerad av ohneAvatar 2017-08-28 kl. 19:32.
Citera
2017-09-01, 19:15
  #380
Medlem
arbetets avatar
Petitionen är öppen för alla:

Declare George Soros a terrorist and seize all of his related organizations' assets under RICO and NDAA law

Citat:
Whereas George Soros has willfully and on an ongoing basis attempted to destabilize and otherwise commit acts of sedition against the United States and its citizens, has created and funded dozens (and probably hundreds) of discrete organizations whose sole purpose is to apply Alinsky model terrorist tactics to facilitate the collapse of the systems and Constitutional government of the United State, and has developed unhealthy and undue influence over the entire Democrat Party and a large portion of the US Federal government, the DOJ should immediately declare George Soros and all of his organizations and staff members to be domestic terrorists, and have all of his personal an organizational wealth and assets seized under Civil Asset Forfeiture law.

https://petitions.whitehouse.gov/pet...o-and-ndaa-law

Citera
2017-09-10, 10:15
  #381
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohneAvatar
Vilka browsers förutom Brave är fria från soroscensur numera?

Edit: Hittade en sida med förslag

Har du valt nån? Jag behöver en webbläsare som iallafall ha add-ons // extensions eller vad de heter som kan ladda ner YouTube filmer och blockera annonsera åtminstone (samt fri från Soros)
Tips mottages tacksamt.
Citera
2017-09-10, 10:18
  #382
Medlem
Ubbe66s avatar
Nice 145000 anmälningar
Citera
2017-09-10, 10:32
  #383
Medlem
arbetets avatar
Det här kom upp på Twitter:

Documents: George Soros financing European Muslim Brotherhood groups

Islamism Map

@IslamismMap · 4 maj 2017
Citat:
Several European Muslim Brotherhood organizations disguised as civil rights groups have received funding from George Soros' Open Society Foundations, mostly to combat 'Islamophobia': A concept created by Islamists to demonize criticizing Islam.

https://twitter.com/i/moments/860146697376325632
https://twitter.com/IslamismMap/stat...57899404726273
Citera
2017-10-17, 18:30
  #384
Medlem
Snapcounts avatar
Soros "laddar" upp :

Hedgefondpioneren George Soros (87) har overført en stor del av sin formue til sin egen stiftelse, Open Society Foundations, ifølge Wall Street Journal (for abonnenter).
Overføringen skal være på 18 milliarder dollar, over 142 milliarder norske kroner.
Ifølge Bloomberg milliardærindeks har Soros en formue på 24,6 milliarder dollar – tilsvarende 195,5 milliarder kroner.


https://aksjelive.e24.no/george-soro.../1508255250067

Många slantar att dela ut till passliga ändamål..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback