2017-08-26, 11:00
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Länka på du, det är ett ihopklipp av dina IQ-befriade vänner. Och bara lika episka klappmongon tror på det, jisses jävlar finns ju ingen hejd på idiotin.
Nej, tyvärr är det inte klippt utan hela intervjun som din judemördande idoljude gjorde med de på den tiden, extremt respekterade 60 minutes.

Citera
2017-08-26, 11:01
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Så när man sponsrar yttrandefrihet, mänskliga rättigheter och demokrati så då bedriver man "subversiv verksamhet" ?? Okej nå men då förstår jag att du är ett Putin/Assad-troll. Runka du vidare till dina diktatorer i ditt lilla pojkrum

Detta inlägg måste vi bryta ned i dess minsta beståndsdelar.

Vilka grupper får pengar från George Soros för att jobba för yttrandefrihet?
Stiftelsen EXPO?

Vilka grupper får pengar för att kämpa för mänskliga rättigheter (men inte mänskliga skyldigheter)?
Black Lives Matter? #Tillsammansskapet? Femen?

Vilken demokratimodell sponsrar George Soros?
Den judisk-liberala demokratimodellen eller någon annan?

Citerar "Så när man sponsrar yttrandefrihet, mänskliga rättigheter och demokrati så då bedriver man "subversiv verksamhet" ??" och vill ha svar på vilka som George Soros sponsrar med hans smutsiga pengar.
Citera
2017-08-26, 11:34
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Han är en vis man. Jävligt bra att en motpol gentemot korrupta dårar på fake news såsom infowars och breitbart finns. Och du får gärna gräva ner dig i ödeshög med foliehatt vad mig anbelangar..
Jaha vad gulligt, då får du väl se det som en rekommendation då, ladda hem Firefox och låt George Soros skydda dig från "Fake News" → Mozilla.org 👁 eller Trigger Warning för Breitbart / Infowars

Citat:
Hur många kristna dylika riskkapitalister finns det? Du attackerar Soros enbart pga hans judiska börd vilket är sinnessjukt. Soros har genom sina spekulationer lyckats finansiera x-antal universitet i forna östeuropa. Tack vare honom får tusentals människor examen varje år. Men givetvis föraktar du varje form av utbildning (och naturligtvis judar). Du och ditt anhang är så jävla patetiska att jag saknar ord faktiskt
Soros hade kunnat va Galen Finne eller varsomhelst och ändå vara fett sjuk, jag tror de tvärtom folk ger han frikort för att han är Jude..
(FB) Israel: Det är inte antisemitism att kritisera/motarbeta George Soros!

Vet du vad Soros finansierar? Från Black Lives Matter till korrupt AFA och ukrainska nynazister
Citera
2017-08-26, 11:51
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Haha nej jag är fortfarande kristen finne ditt avskrap. Och nej jag suger inte dollarmiljadärers spröt men däremot kör jag deras båtar
Ingen finne skulle krypa så för judarna att till och med försvara Soros
Senaste "Mänskliga Rättigheten" han misstänks vara inblandad i:
ZeroHedge Why Was This 'Crowd Hire' Company Recruiting $25 An Hour 'Political Activists' In Charlotte Last Week?
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-16/why-was-crowd-hire-company-recruiting-25-hour-political-activists-charlotte-last-wee

Typiskt Soros Style iaf. Det är inte mänskliga rättigheter och "fina saker" Soros stödjer
Citera
2017-08-26, 11:56
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ingen finne skulle krypa så för judarna att till och med försvara Soros
Senaste "Mänskliga Rättigheten" han misstänks vara inblandad i:
ZeroHedge Why Was This 'Crowd Hire' Company Recruiting $25 An Hour 'Political Activists' In Charlotte Last Week?
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-16/why-was-crowd-hire-company-recruiting-25-hour-political-activists-charlotte-last-wee

Typiskt Soros Style iaf. Det är inte mänskliga rättigheter och "fina saker" Soros stödjer

Fake news helt säkert däremot är det bevisat att Trump kör med exakt den stilen på sina rallyn. Trump betalar bättre t.o.m ; hela 50$!
http://www.businessinsider.com/paid-actors-at-donald-trump-announcement-2015-6?r=US&IR=T&IR=T
Citera
2017-08-26, 12:01
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Fake news helt säkert däremot är det bevisat att Trump kör med exakt den stilen på sina rallyn. Trump betalar bättre t.o.m ; hela 50$!
http://www.businessinsider.com/paid-actors-at-donald-trump-announcement-2015-6?r=US&IR=T&IR=T

Varför besvarar du inte mina frågor om vilka som George Soros sponsrar för att bedriva politisk aktivism gällande yttrandefrihet, mänskliga rättigheter och demokrati?

Vad tycker du om att Svenska Kommittén mot Antisemitism och judiska lobbyorganisationer i andra länder stämplar berättigad kritik mot valutahandlaren George Soros som antisemitism?
Citera
2017-08-26, 12:42
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Haha vad rolig du är ..ok låt säga de är sant då, och snubben bakom skulle sortera Fake News på din webbläsare, de är väl inget kul?
Soros är så snål att KKK, BLM, ANTIFA - alla i samma jävla buss!
https://newspunch.com/charlottesville-witness-antifa-kkk-bus/

[Alert: "newspunch" fd Yournewswire har lanserat en del märkligt bullshit, här får ni lyssna på grabben. Låter ju som Soros style] slut på Alert
Citera
2017-08-27, 00:59
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
George Soros köper upp Mozilla Firefox i sin del av War on Information
Via Activist Post men nu när jag skulle googla såg jag de fanns en svensk tidning som skrivit om det.
https://nyadagbladet.se/it-overvakning/mozilla-ska-bekampa-fake-news-tillsammans-med-george-soros/

Gubbjäveln ger sig inte. George Soros förefaller vara fast besluten om att driva igenom sin samhällsomstörtande agenda (= västvärldens undergång) innan han lämnar jordelivet.

Ni som försvarar det här ärkekräket på Flashback är antingen sionister eller hjärntvättade, nyttiga idioter som inte begriper att George Soros samt andra globalister gnuggar händerna i förtjusning när ni slår sönder butiksfönster, kastar sten mot polisen eller misshandlar "rasister". Ni är blott globalisternas verktyg som kommer avrättas först av alla när världsregeringen är installerad.
Citera
2017-08-27, 01:23
Medlem
HipToBeSquares avatar
George Soros är en attrapp. En person som är utsedd som vi ska jaga för att avleda uppmärksamheten från den verkliga organisationen. Hela bolsheviksystemet består av massvis med personer som organiserar och håller föreläsningar. Pengarna kommer inte från George Soros utan bara tunnlas genom honom.

I praktiken så kan man åtala George Soros eftersom han håller på med omstörtande verksamhet i syfte att förstöra nationsstater. Detta är olagligt i de flesta nationer och han kan åtalas och detta ger även de kommunistiska organisationerna varningar hur långt de kan gå. Hela poängen med George Soros är att vi ska jaga honom men i verkligheten ska vi jaga de personer som organiserar allt skit som händer i samhället. T.ex. Charlottesville var mycket organiserat och man borde egentligen lyfta på alla stenar där istället för att skylla på George Soros som är en slags symbol, inget mer.
Citera
2017-08-27, 04:28
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Så när man sponsrar yttrandefrihet, mänskliga rättigheter och demokrati så då bedriver man "subversiv verksamhet" ?? Okej nå men då förstår jag att du är ett Putin/Assad-troll. Runka du vidare till dina diktatorer i ditt lilla pojkrum
Så du menar att de politiska ledare som protesterar mot hans verksamhet i Polen och Ungern är Putins lakejer. Blir man så korkad av att vara en nyttig idiot utan egen förmåga till analyser?
Citera
2017-08-27, 12:20
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Så du menar att de politiska ledare som protesterar mot hans verksamhet i Polen och Ungern är Putins lakejer. Blir man så korkad av att vara en nyttig idiot utan egen förmåga till analyser?

Kanske inte lakejer men de har samma ambitioner i sin maktfullhet och via sitt maktmissbruk. Naturligtvis uppskattar du och ditt anhang dylikt beteende.
Citera
2017-08-27, 22:37
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Gubbjäveln ger sig inte. George Soros förefaller vara fast besluten om att driva igenom sin samhällsomstörtande agenda (= västvärldens undergång) innan han lämnar jordelivet.
Hans ord om "Open Secret Societies" är jävligt creepy, antar att de betyder undefär de du nämner
sen har han en psykopatisk avkomma
https://twitter.com/alexandersoros

Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Ni som försvarar det här ärkekräket på Flashback är antingen sionister eller hjärntvättade, nyttiga idioter som inte begriper att George Soros samt andra globalister gnuggar händerna i förtjusning när ni slår sönder butiksfönster, kastar sten mot polisen eller misshandlar "rasister". Ni är blott globalisternas verktyg som kommer avrättas först av alla när världsregeringen är installerad.
Du har rätt, även om den åsikt Swan65 har är nått sånär vanlig, speciellt bland sionisterna själva givetvis men också vanligt folk som ser Soros som en legit buisnessman.
Sionism lever av Hat & Ignorans tyvärr. Många ger Soros större tolerans för sina sinnesjuka saker för att han är Jude och de är ju fan inte rätt nånstans att göra.

Divide and Conquer
När Soros Leaks skedde så spenderade jag en del för att se hur hans spred sina shekels, och det går inte förklara i ord.
Pro-Paedo skit som NAMBLA tex.
Charlottesville skedde på gubbjävelns födelsedag..

anyway, jag behöver en webbläsare vilken ska man använda? Safari?
And most of all: Jag blir fan stolt över Flashback över reaktionen angående detta. Inte bara massa name calling utan anledningar till de är galet att ha med Soros projekt att göra överhuvudtaget.
Fan att de är just Firefox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in