Citat:
Ursprungligen postat av
flaes
Gubbjäveln ger sig inte. George Soros förefaller vara fast besluten om att driva igenom sin samhällsomstörtande agenda (= västvärldens undergång) innan han lämnar jordelivet.
Hans ord om "Open Secret Societies" är jävligt creepy, antar att de betyder undefär de du nämner
sen har han en psykopatisk avkomma
https://twitter.com/alexandersoros
Citat:
Ursprungligen postat av
flaes
Ni som försvarar det här ärkekräket på Flashback är antingen sionister eller hjärntvättade, nyttiga idioter som inte begriper att George Soros samt andra globalister gnuggar händerna i förtjusning när ni slår sönder butiksfönster, kastar sten mot polisen eller misshandlar "rasister". Ni är blott globalisternas verktyg som kommer avrättas först av alla när världsregeringen är installerad.
Du har rätt, även om den åsikt Swan65 har är nått sånär vanlig, speciellt bland sionisterna själva givetvis men också vanligt folk som ser Soros som en legit buisnessman.
Sionism lever av Hat & Ignorans tyvärr. Många ger Soros större tolerans för sina sinnesjuka saker för att han är Jude och de är ju fan inte rätt nånstans att göra.
Divide and Conquer
När Soros Leaks skedde så spenderade jag en del för att se hur hans spred sina shekels, och det går inte förklara i ord.
Pro-Paedo skit som NAMBLA tex.
Charlottesville skedde på gubbjävelns födelsedag..
anyway, jag behöver en webbläsare vilken ska man använda? Safari?
And most of all: Jag blir fan stolt över Flashback över reaktionen angående detta. Inte bara massa name calling utan anledningar till de är galet att ha med Soros projekt att göra överhuvudtaget.
Fan att de är just Firefox