2017-08-22, 16:52
Medlem
hej undrar lite över denna benso..klarar inte av xanor och liknande för då ballar jag ur och käkar upp vartenda piller och springer runt på stan i kalsonger o snattar på ica mm.
är det lätt att det blir så på denna?
Citera
2017-08-23, 22:19
Medlem
Savagees avatar
Någon som testat askens 4mg på senaste tiden? Köpte nyss ett sample, så ska testa deras 4mg. Tror dock inte jag har turen på att få hem den innan helgen, men får jag det så hör jag av mig.
Citera
2017-08-23, 22:35
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamstertaj
hej undrar lite över denna benso..klarar inte av xanor och liknande för då ballar jag ur och käkar upp vartenda piller och springer runt på stan i kalsonger o snattar på ica mm.
är det lätt att det blir så på denna?
Näe, den risken är väldigt liten, då ska du nog ha noll tolerans, vräka i dig en näve piller och svepa ett par groggar. Däremot tror jag man hinner somna innan allt ballar ur..
Citera
2017-08-24, 09:54
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Någon som testat askens 4mg på senaste tiden? Köpte nyss ett sample, så ska testa deras 4mg. Tror dock inte jag har turen på att få hem den innan helgen, men får jag det så hör jag av mig.

Kan bara säga asken är nog en av de snabbaste shoppar. Swishade över igår, fick bekfräftelse, skickad imorse.

Tror nog då jag hinner få den innan helgen, vi får hoppas
Citera
2017-08-24, 12:44
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Kan bara säga asken är nog en av de snabbaste shoppar. Swishade över igår, fick bekfräftelse, skickad imorse.

Tror nog då jag hinner få den innan helgen, vi får hoppas
Borde du få, om nu posten gör det dom ska.. Snabba som fan är dom i alla fall!
Citera
2017-08-25, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Får nästan alltid mitt godis dagen efter från asken Dom är underbara
Citera
2017-08-25, 12:36
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Samma här, dock tog det över en vecka sist, men det var för att jag skrivit fel adress 😐
Citera
2017-08-25, 15:40
Medlem
Savagees avatar
Citat:

Post helvete. Haha, ville testa denna o chilla med floyd vs connor matchen imorgon :P Att posten måste förstöra för vissa för man bor lite ute är irriterande. Får bli lite braj i så fall

Citat:
Ursprungligen postat av Hassans

Citera
2017-08-25, 16:48
Medlem
Inhalators avatar
Känner inget av askens åttor den här rundan. Förra gängen, tidigare i sommar däckade jag av en varje gång.
Citera
2017-08-25, 20:31
Medlem
Citat:
Post helvete. Haha, ville testa denna o chilla med floyd vs connor matchen imorgon :P Att posten måste förstöra för vissa för man bor lite ute är irriterande. Får bli lite braj i så fall

Åh, feel for you Braj är aldrig fel det heller Hoppas du får en lyckad kväll!
Citera
2017-08-25, 20:41
Medlem
Citat:
Samma här, dock tog det över en vecka sist, men det var för att jag skrivit fel adress 😐
Haha jaha segt xD
Beställer man hem kan det hända, även om det är otroligt sällan att det tar en, eller ännu ovanligare några dagar. Så om jag har panik och måste veta 100 % så beställer jag postförskott. Har alltid kommit fram dagen efter med det
Citera
2017-08-26, 07:33
Medlem
glatt överaskad av denna benso.tog en 4mg igår och är ångestfri och inte en gnutta orolig.
bästa utav allt är att man inte är sugen på att fylla på hela tiden som tex xanor mm.
hur länge är den laglig..tänkte beställa ett jävla lager nästa lön☺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in