2017-08-23, 21:01
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hon kan ju ha kåtat upp honom med sina sexskämt under resans så att det till slut var omöjligt för honom att behärska sig. När de väl lämnade ytan så vaknade vilddjuret inom honom.

Sexskämt är väl så "Svensson" det kan bli? Opassande är kanske sådant som skämt om händelser som denna?
Citera
2017-08-23, 21:02
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Där tror jag du träffade helt rätt. Han blev bortvald av sin mamma. Det kan skapa ett enormt kvinnohat. Hur detta yttrar sig kan ske på många olika sätt. Men kinky sex kanske kan vara ett. Att vara hårdhänt mot damer kan vara ett annat. Kvinnoförakt ett tredje. Total respektlöshet och empatilöshet ett fjärde. Men - helt utanför mitt område.

Jag är övertygad av att vi kommer att få veta mer i fallet avseende Madsens kvinno-problematik!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Törs man hoppas på livstid?

Det blir "förvaring" livet ut för denne Madsen. Förvaring varar tills man dör i själva fängelset.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Ja. Och jag förstår inte att inte fler har diskuterat den film från YouTube som nämns i längre bak i denna tråd. Där har han kedjat fast en skyltdocka och hissat upp den i verkstaden. Fruktansvärt. Bara att göra det är ju något som skulle ta emot för en normalt funtad människa, trots att det är en skyltdocka. Lägg därtill det som nämns i kommentaren ovan så faller pusselbitarna på plats.

En störd individ.

Det är förstås inte någon olycka. Händer en olycka ringer man på hjälp. Eller tar sig in till land omgående för att skaffa hjälp. Ingen normal människa bestämmer sig för att stycka kroppen.

Det är inte en skyltdocka utan en krockdocka som används vid tester.
Citera
2017-08-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ursäkta? Vad fan. Varför tror du det?

Egna känslor o aspergers?
Citera
2017-08-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag är övertygad av att vi kommer att få veta mer i fallet avseende Madsens kvinno-problematik!
Japp. Det kommer bli grundliga psykiatrisk undersökningar på den gode Madsen.
Citera
2017-08-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Egna känslor o aspergers?
Vem har aspergers? Och vems egna känslor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Sexskämt är väl så "Svensson" det kan bli? Opassande är kanske sådant som skämt om händelser som denna?

Drar man halvgrova sexskämt inför en främling så är det opassande. Drar man skämt som denna händelse inför en främling så är man sjuk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
???? Var har jag sagt att han slog ihjäl henne på däck??? De flesta normalbegåvade har sett att jag försöker bredda diskussionen om dödsorsak till olycka på båten, helt ospecificerat var.

Nä, ta och tagga ner lite nu, andas in lugnt och försök komma med sakliga och gärna inlägg som tillför något.
I någon tidning står (sydsvenskan/expressen/ dansktidning) att polisen funnit mycket blod i Ubåten trots att båten sänkts och genomspolats av saltvatten. Ut efter dessa tydliga fakta från Dansk polis kan du väl dra vissa slutsatser?
Citera
2017-08-23, 21:05
Medlem
Är verktyg för att stycka en kropp något man vanligtvis skulle behöva på en ubåt eller är det möjligen planerat?
Citera
2017-08-23, 21:05
Medlem
HGs avatar
Har Peter Madsen syskon?

Barn?
Citera
2017-08-23, 21:06
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Ja. Och jag förstår inte att inte fler har diskuterat den film från YouTube som nämns i längre bak i denna tråd. Där har han kedjat fast en skyltdocka och hissat upp den i verkstaden. Fruktansvärt. Bara att göra det är ju något som skulle ta emot för en normalt funtad människa, trots att det är en skyltdocka. Lägg därtill det som nämns i kommentaren ovan så faller pusselbitarna på plats.

En störd individ.

Det är förstås inte någon olycka. Händer en olycka ringer man på hjälp. Eller tar sig in till land omgående för att skaffa hjälp. Ingen normal människa bestämmer sig för att stycka kroppen.

Men blev han bortvald av sin mamma eller var det så att fadern inte lät sitt favoritbarn träffa moder mer än en gång per år, att fadern bestämt att modern inte riktigt duger som mor mer än så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in