Citat:
Ursprungligen postat av
ScroogeDog
Japanskan hittades död i november 1986, då var PM 15 år. Sen dröjde det till 1987 innan man identifierat henne - världen var inte lika global på den tiden så det dröjde nog innan pojkvännen/familjen inte fått hem vykort på ett bra tag innan hon rapporterades saknad
Jo, det har jag skrivit flertalet gånger nu att
jag är medveten om. Herregud
Citat:
Ursprungligen postat av
HG
Hittills har man ju bara hittat en bål av Wall vilket antagligen inte ger samma sköna känsla hos föräldrarna som det ger hos dig Pyro860. Ett tips - Styckade kroppar brukar inte vanligtvis Pyro860 ge någon skön känsla hos anhöriga och släktingar.
Jag försöker bara reda ut att du sa att japanskan dog för sexton år sedan i ett tidigare inlägg och att jag pekar på att siffran sexton korresponderar till Madsens ålder då hon mördades 1986 (vilket i min värld är 31 år sedan i år och inte 16..)
Svår punkt, men hade det inte varit jobbigare om hon var helt spårlöst försvunnen? Detta är ju ett steg mot någon form av upprättelse, inte minst mot vad som faktiskt har hänt. Det i sig kan ju på ett sätt vara skönt, även om det mest sköna i det hela hade varit om alla levt och inte haft ihjäl varandra