2017-08-21, 19:16
Medlem
SigersonHolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nu gäller det att PM kan förklara hur skadorna på KW:s kropp har upstått och att det motsvarar fynd i ubåten.

Precis, för om skadorna inte motsvarar ett fall i en trappa eller nåt annat som finns kvar i ubåten har han en förklaringsbörda.
Har han slängt nåt verktyg från ubåten måhända?

Våld mot kropp med eller utan verktyg, strypning eller drogad till döds.
Om det är strypning får vi hoppas spåren är kvar på kroppen.
Senast redigerad av SigersonHolmes 2017-08-21 kl. 19:17. Anledning: Typo
Citera
Medlem
fittslems avatar
Skönt, då slipper inte denna grej försvinna bort i ovisshet. Bara identifiera liket och skadorna och sen kommer sanningen ut. Skönt för föräldrarna med.
Citera
Medlem
Beerpunchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Din teori var humoristisk, jag tror dock INTE att sprit var inblandat, jag hade blivit livrädd å automatiskt hoppat i havet om en UBÅTS kapten börjar supa å jag är ombord. Visst nu spottar ju inte jag direkt i glaset men ska jag vingla föredrar jag att göra det på det torra.

Mnja kanske inte hela min rövarhistoria, men om vi bortser från alkoholen så är det inte ett omöjligt scenario.

Någon skrev något om att det skulle vara helt omöjligt att själv dumpa kroppen.

Varför skulle det vara det, nu har jag inga stats på henne längd osv har bara sett facet men hon såg inte tjock ut så säg max 70 pannor, det fixar en medelmåttig svenska karl iaf, tror inte Danskarna är klenare en vad vi är.

Skönt att kroppen hittades iaf så familjen kan få någon ro i allt jävla elände dom nu går igenom, fan ta den där psykopatuppfinnarjocke!
Citera
2017-08-21, 19:18
Moderator
OYs avatar
Om det är KW som har hittats så vill jag veta hur många lanternor som är fastsurrade på kroppen, bra att veta hur många som är för lite för att kroppen skall stanna på havets botten, eller vad säger du cellplast, har du räknat på det?

Sannolikt så bär kroppen, om det är KW som har hittats, tydliga spår av blodigt våld, att PM sänkte Nautilus talar för det. En kombination av blodigt våld och eventuellt PM:s DNA i KW:s kropp.

Ponera att PM har använt kniv, hur förklarar PM eventuella stick och skärskador?
Citera
2017-08-21, 19:20
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Varför larmar han i så fall inte sjöräddningen när han märker att KW inte är kvar ombord? Enligt PM:s bror så gråter PM när han ser en fågel som har blivit överkörd av en bil. PM:s månande om det levande rimmar illa med din teori.
Dom senaste dagarnas utredning visar att jag och pms bror fick rätt angående madsens snälla personlighet.

Kim råkade ut för en olycka. Nu verkar man ha hittat kroppen och kan undersöka hur olyckan gått till.

Case closed.
Citera
Medlem
Citat:
Om det är KW som har hittats så vill jag veta hur många lanternor som är fastsurrade på kroppen, bra att veta hur många som är för lite för att kroppen skall stanna på havets botten, eller vad säger du cellplast, har du räknat på det?

Sannolikt så bär kroppen, om det är KW som har hittats, tydliga spår av blodigt våld, att PM sänkte Nautilus talar för det. En kombination av blodigt våld och eventuellt PM:s DNA i KW:s kropp.

Ponera att PM har använt kniv, hur förklarar PM eventuella stick och skärskador?

Dom har hittat en kropp, vi vet väl inte om dom hitta den på botten eller vid ytan
Citera
Medlem
fittslems avatar
Plot twist, liket visar sig var en annan brud som den galne uppfinnaren har bjudit ut till havs några månader innan.
Citera
2017-08-21, 19:21
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigersonHolmes
Om det är strypning får vi hoppas spåren är kvar på kroppen.
Enligt den här artikeln bör kroppen kunna bevaras ganska väl i ca. tre veckor i våra vatten där temperaturen inte är så hög: https://blogs.scientificamerican.com/news-blog/how-long-do-dead-bodies-remain-inta-2009-06-10/

Risken är väl att kroppen legat i vattenbrynet under längre tid och därmed klarat sig sämre än om den varit en bit ut till havs.

Här hittades hon (Google Maps-länk)
Citera
2017-08-21, 19:22
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCANIAvsVOLVO
Kropp hittat inte 100% säkert att det är Kims men borde ju vara det tycker man.
Vilken lättnad!!

Finns en annan efterlyst kvinna i Danmark, färsk efterlysning, kan teoretiskt vara den kvinnan som har hittats.

http://ekstrabladet.dk/112/politiet-efterlyser-32-aarig-kvinde-har-du-set-en-moerkegraa-audi/6786992

Bilburen men från Jylland.
Citera
Medlem
Docklands avatar
Snart blir rubriceringen mord
Citera
Medlem
Jag börjar tyvärr tro att detta handlar om sjuka fantasier. Jag skulle inte alls bli förvånad om PM har gått och fantiserat om att våldta eller döda en kvinna ombord på sin ubåt. När tillfället gavs så kunde han helt enkelt inte motstå sin drift. Han kan ha brottas med tankar på detta länge och jag tycker mig se vissa tecken som tyder på det. Kanske skulle den danska polisen kolla om det finns fler fall av försvunna kvinnor som kan kopplas till PM.
Citera
2017-08-21, 19:25
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Enligt den här artikeln bör kroppen kunna bevaras ganska väl i ca. tre veckor i våra vatten där temperaturen inte är så hög: https://blogs.scientificamerican.com/news-blog/how-long-do-dead-bodies-remain-inta-2009-06-10/

Risken är väl att kroppen legat i vattenbrynet under längre tid och därmed klarat sig sämre än om den varit en bit ut till havs.

Här hittades hon (Google Maps-länk)

Med tanke på den steniga strandlinjen är risken stor för att krabborna inte är magra i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in