Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
Nu kunde man bara läsa ingressen. Men inte helt otroligt att så kan ha valt fallet. I vissa kretsar ses kvinnor som går ensamma som en styggelse och livliga byten.
Finnarna har aldrig trott att finska kvinnor och barn är i fara. En flykting våldtog en finsk tjej förra året och hela byn kom med slagträn färdiga att slå ihjäl flyktingen. Både män och kvinnor. Polisen stoppade dom den gången.
Ni kan bara ana hur finska männen tänker efter dådet i Åbo. En 16-åring anses vara ett barn, och att alla var kvinnor - det är tillräckligt för männen att slipa deras knivar. Vad som kommer att hända i nära framtiden vet jag inte. Men jag är säker på att det bubblar under ytan.
Finska män
kan försvara kvinnorna, barnen och åldringarna. Invandrarna får verkligen lära sig att inte låta rädslan ta över, lol.
Våra killar har alla gått armén och den är ingen leksak. Killarna får lära sig att överleva och försvara sig mot fienden. Killarna är hälften av tiden mitt i skogen. Alla tar del i mellankriget och slutkriget, då delas killarna i två grupper där den ena gruppen försvarar reviret och den andra gruppen attackerar.
Invandrarna klarar inte den finska armén, likasom tjejerna inte gör det heller. Tjejerna är hatade i lumpen eftersom dom sänker moralen och orkar inte bära deras utrustning. Någon cuck tar alltid hand om dom och bär hennes utrustning medan andra svär för att hon bromsar hela gruppen.
Lumpen är mycket värre än klippet om den finska armén, men att någon säger att finska män inte kan beskydda deras kvinnor och barn..... sure thing. Finska killar går till lumpen som killar och dom kommer tillbaka som män:
https://www.youtube.com/watch?v=gALF8AC7CrY