Citat:
--------------------------------------------------------
I sådana livsfarliga situationer skulle jag tro att många svenska män hade bette sig lik dig(dvs FEGT).Därför förlitar jag mig (som kvinna) mer till utländska män(just i sådana farliga situationer som sagt).
Så ja, Hassan ÄR Hjälte! Han hade helt enkelt inte tid att tänka, varken på sig själv eller på GM.Han bara REAGERADE, som faktiskt RIKTIGA karlar brukar göra(visste du inte det?) ,han ville hjälpa /rädda den skadade kvinnan.Helt rätt gjort av honom!Modigt, sansat, beundrat. Nu kan han vara stolt över sig själv resten av livet. Dessutom hans flickvän fick ju "testa"honom också, så hon kan gifta sig med honom utan att tveka
)
I sådana livsfarliga situationer skulle jag tro att många svenska män hade bette sig lik dig(dvs FEGT).Därför förlitar jag mig (som kvinna) mer till utländska män(just i sådana farliga situationer som sagt).
Så ja, Hassan ÄR Hjälte! Han hade helt enkelt inte tid att tänka, varken på sig själv eller på GM.Han bara REAGERADE, som faktiskt RIKTIGA karlar brukar göra(visste du inte det?) ,han ville hjälpa /rädda den skadade kvinnan.Helt rätt gjort av honom!Modigt, sansat, beundrat. Nu kan han vara stolt över sig själv resten av livet. Dessutom hans flickvän fick ju "testa"honom också, så hon kan gifta sig med honom utan att tveka
)Ni kvinnofolk får skylla på er själva, inte på svenska männen.
Har du redan glömt er stora protest och slogan #Vi är inte era kvinnor ?!?
Invandrarna gjorde ingenting, oberoende vad blaskorna skriver. Ingenting!
Median använder invandrarna för deras propaganda. Ingen hyllar de verkliga hjältarna, finska killarna, dessutom är finska killar inte efter publicitet så som Hassan & Co. som är beredda att ljuga upp i ansiktet om deras "hjältedåd".
Fy fan säger jag! Det är killar som Hassan som ni svenska tjejer har som försvar. Fega killar som står upp för en photo-op om de får tillräckligt med pengar. Jag undrar inte alls varför svenska killarna inte försvarar er, finska män skulle inte heller försvara er.
Ni kvinnor sabbade er chans och nu får ni leva med konsekvenserna. Ha ha, och Ahmed, Hassan och Muhammed kommer inte att försvara er. Inte!