2017-08-19, 18:45
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Detta är exakt vad jag har skrivit tidigare i tråden! (F*n vad bra jag är ...) Just att polisen kunde koppla mannen på bron genom uppgifterna från "brovittnet" kombinerat med uppgifter från folk inne på hotellet! Detta betyder ju också att eftersom folk på hotellet kunde namnge mannen är han givetvis inte en okänd person på engångsbesök från typ Mora, utan någon som folk känner igen och vet i vart fall någorlunda (eller mer) vem det är. Jag har också skrivit att det är självklart att polisen har en tydligare beskrivning och mer detaljer kring hur mannen på bron såg ut tack vare "brovittnet". Helt ogenerat klappar jag mig själv på axeln!

Jag häpnar.... Så den mannen skulle vara K.M menar du? K.M som ingen jävel i hela Mariestad känner till. Inte ens mina vänner, som är kompisar med Klas systrar känner till Klas. Du pratar emot dej själv. Var försiktig med att "klappa dej själv på axeln".
Citera
2017-08-19, 18:47
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jag häpnar.... Så den mannen skulle vara K.M menar du? K.M som ingen jävel i hela Mariestad känner till. Inte ens mina vänner, som är kompisar med Klas systrar känner till Klas. Du pratar emot dej själv. Var försiktig med att "klappa dej själv på axeln".

Var någonstans i mitt inlägg (19129, sidan 1595) skrev jag - eller ens antydde jag - att mannen skulle vara KM?

För övrigt är det väldigt konstigt om "inte ens dina vänner, som är kompisar med Klas systrar, känner till Klas." Har dessa helt supit och/eller knarkat bort hjärnan?
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-19 kl. 18:53.
Citera
2017-08-19, 18:52
Medlem
Citat:
Vem säger att folk måste känna till Klas för att han ska kunna vara pilot? Kan inte det istället förklara varför Klas klarat sig så länge? (En osynlig kille?)
Citera
2017-08-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Vem säger att folk måste känna till Klas för att han ska kunna vara pilot? Kan inte det istället förklara varför Klas klarat sig så länge? (En osynlig kille?)

Helt riktigt Harley - hans låga profil har gjort honom osynlig även för polis o allmänhet. Men rätt övertygad om att fler håller KM bakom ryggen. Om man som KM och hans systrar gör en medveten handling att stänga sin FB konto - så vet man säkert att de även läser här på F-back oxå.
Citera
2017-08-19, 19:13
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Var någonstans i mitt inlägg (19129, sidan 1595) skrev jag - eller ens antydde jag - att mannen skulle vara KM?

För övrigt är det väldigt konstigt om "inte ens dina vänner, som är kompisar med Klas systrar, känner till Klas." Har dessa helt supit och/eller knarkat bort hjärnan?

Ska svara dej på första frågan: DU och några till är de som driver Klas-spåret hårdast. Därför skrev jag att du pratar emot dej själv.
Dina övriga påhopp, och även Hardbecks tänker jag inte ens bemöta. Tragiska människor är ni.
Citera
2017-08-19, 19:17
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ska svara dej på första frågan: DU och några till är de som driver Klas-spåret hårdast. Därför skrev jag att du pratar emot dej själv.
Dina övriga påhopp, och även Hardbecks tänker jag inte ens bemöta. Tragiska människor är ni.

Och likt förbaskat är det jag som alltid skriver att "om Klas skulle vara pilotmannen" ... Du noterar visst inte mycket.

Ok, Twiggygirl, då tar vi det från det här hållet: Dina kompisar känner Klas systrar – men vet inte vem Klas är?! Det är som att känna Kungen, men inte veta vem Silvia är … Jag säger inget mer.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-19 kl. 20:02.
Citera
2017-08-19, 19:55
Medlem
Citat:

Så du bedyrar att Klas systrar inte vet något om det KM är beskylld här eller ev anklagad för hos polisen?
Citera
2017-08-19, 20:26
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Så du bedyrar att Klas systrar inte vet något om det KM är beskylld här eller ev anklagad för hos polisen?

Det enda som Twiggygirl bedyrar är att hans/hennes vänner - som enligt uppgift ska känna Klas systrar - inte vet vem Klas är Du vet, som att känna Kungen men inte veta vem Silvia är ...
Citera
2017-08-19, 20:36
Medlem
Så KM kan endast vara inblandad om han kände PR väl vid tiden för mordet/olyckan då polisen VET att PR är inblandad (se youtubelänk)

PR med flera har ljugit enligt polisen som även är bekräftat alltså sanning.

Så då måste alltså denna KM varit med i den kretsen för att ens vara en potentiell medhjälpare/förövare.

Verkar ju enligt polisen som att väldigt många vet vad som hänt så fallet är ju i princip löst och det redan 1993/94...

Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Börja titta 22 minuter in i detta program https://www.youtube.com/watch?v=pSORcGVY1Gk

Den som kallas mrX i programmet är PR, det har jag fått bekräftat av PR personligen i PM. Vid 28:50 in i programmet berättas att vänner till X berättat att han vid ett flertal tillfällen erkänt mordet.

Detta betyder ju inte att han är gärningsmannen, han kan ju ha haft andra motiv till att ha erkänt (spela tuff?) Jag vill bara lyfta fram att jag tycker fortfarande PR är intressant, that's all. Sen tycker jag även pilotmannenspåret är intressant. Jag har inget prsonligt mot PR och känner honom inte. Jag kan bara dra slutsatser från det som sägs i efterlyst
Citera
2017-08-19, 20:41
Medlem
Igår fick jag vad jag uppfattar som het information av min bror. En gemensam vän hade bekräftat för honom att KM är pilot. Jag tog kontakt med denna källa, låt oss kalla hen B. Hen intygade att hen visste att KM är pilot vilken hen fått från källa A, en person med insyn i fallet liksom Freijas källa (i detta fall pga källa A:s jobb). Trovärdigheten för mig är mycket hög eftersom jag känner källa B. Spekulera hur ni vill, men detta stärker misstankarna mot KM som pilot avsevärt i mina ögon. Det finns inga tveksamheter! Gm kan vara en annan sak men nu måste vi avgöra pilot. Va på sommarland idag och vem får jag synd på där om inte KM ! Mötte hans blick där några gånger och det va en psykopats blick !
Citera
2017-08-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Igår fick jag vad jag uppfattar som het information av min bror. En gemensam vän hade bekräftat för honom att KM är pilot. Jag tog kontakt med denna källa, låt oss kalla hen B. Hen intygade att hen visste att KM är pilot vilken hen fått från källa A, en person med insyn i fallet liksom Freijas källa (i detta fall pga källa A:s jobb). Trovärdigheten för mig är mycket hög eftersom jag känner källa B. Spekulera hur ni vill, men detta stärker misstankarna mot KM som pilot avsevärt i mina ögon. Det finns inga tveksamheter! Gm kan vara en annan sak men nu måste vi avgöra pilot. Va på sommarland idag och vem får jag synd på där om inte KM ! Mötte hans blick där några gånger och det va en psykopats blick !

Se där ja. Många av oss är redan övertygade men nu känns det klart. Jag VET att du är seriös. Nu kan ni sluta spekulera om andra som pilot och börja koncentrera er på varför KM är pilot och hur det hänger samman med annat, om han är gm eller ej. Eller hur twiggy m.fl?
Citera
2017-08-19, 20:57
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Se där ja. Många av oss är redan övertygade men nu känns det klart. Jag VET att du är seriös. Nu kan ni sluta spekulera om andra som pilot och börja koncentrera er på varför KM är pilot och hur det hänger samman med annat, om han är gm eller ej. Eller hur twiggy m.fl?
Nej!
Mvh en av "m.fl"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in