Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Ni har berättat att bilder och filmer duger bra som bevis för er, i er värld går det inte att tricka fram det som visas från månen,
Har du sett en enda raket som ser ut som den på månlandaren när den startar från månen, jag har aldrig sett en raket bete sig på det viset. Man brukar alltid se en låga som snabbt ökar i kraft tills den blir så kraftig att fordonet (om man får kalla landaren för det) far iväg. Här är det ingen fördröjning och det är mycket svårt att se en klassisk "raketsvans", så fort den lyft så slocknar det under landaren trots att det borde vara där man drar på som mest
Så här är det på område efter område, det är mycket märkliga fenomen som saknar förklaring. Försöker ni förklara blir det svårt att hålla sig för skratt för det är så dumt att man har svårt och ta det på allvar, vuxna brukar inte resonera som små barn
DanielDO: Kan du visa att du klarar processa fakta med minimal logik svarar jag dig, som du agerat i tråden så brister det där och då är en diskussion fullständigt meningslös
Du menar som när jag (och andra) länkat korrekt teknisk bevisning som du inte orkat läsa för att den är för lång och då inte kan vara något bevis? Eller när jag länkat bevis med uppgifter att 400.000 personer arbetade med Apollo-projektet, vilket du trodde var lögn? Eller när jag skickat adresser till museer där du kan besöka och se fysiska bevis (vilket du heller inte trodde fanns). Eller bara som när jag upplyste dig om att mer än en (1) månlandnig ägt rum, vilket du inte kände till. Eller vilken fakta och logik menar du?
Din fakta och logik hittills: "Jag kan datorer" och blir totalt överbevisad. "Jag kan rymden" och blir totalt överbevisad. "Jag kan motorer" och blir totalt överbevisad.
Varför tror du att vi är så många, i princip alla, som ifrågasätter din förmåga rörande bevis och vetenskap? Är det för att vi är elaka?
Jag förstår som sagt att det måste vara jobbigt att hela tiden bli överbevisad och utskrattad. Men när du beskyller andra för att inte bidra med fakta och logik, ja då går faktiskt till och med du över gränsen.