Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Är du riktigt navlad? Tror du mamn skulle ta risken att chansa på att släppa lös honom och låta honom manipulera ev bevisning om det nu skulle visa sig att man tror fel (om de händelsevis skulle tro vad du tror)?
Jodå, jag förstår hur du menar....men faller sällan i massmedias tycke och smak. .. (kanske är även min person inte som du, och jag menar inget illa).... som sagts tidigare, hittar man ingen kropp, som bevisar att den är livlös. ..... så tror jag faktiskt uppriktigt att KW fortfarande är i livet.
Med tanken riktad åt att Polis, Kustbevakningen haft möjlighet att dra igång ett mycket stort eftersök .......kan DE vara nödvändiga att använda uttrycket. ...försvunnen .. fara för annans död. ..... eller..... försvunnen kan vara skadad. ...och behöver hittas fort. .... annars blir nog inte pådraget så stort. ..
Det ÄR möjligt att jag har på tok fel, men min förhoppning är att KW blir funnen oskadd. ...... för mig spelar det ingen roll vad Polisen säger, innan VI allihop vet vad som hänt.....
Det finns ju tydligen en människa som vet mer. ..... om detta försvinnande....... försvararen till PM...... Därför är inte PM orolig.....för....... att vara anklagad för vållande till annans död......