Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-01, 18:56
  #1
Medlem
galeloss avatar
Så då kör vi igång igen med 18 års upplaga.

En livestream börjar strax där dem presenterar årets nyheter. Har dessutom kommit upp info på konsolerna om hur icons fungerar.
Citera
2017-08-01, 19:27
  #2
Medlem
3 kort av varje icon verkar det bli. Spännande!
Citera
2017-08-09, 20:37
  #3
Medlem
eshkoshkas avatar
Kul med tre kort per ikon. Känns som det sämsta kortet ändå kommer vara relativt bra och förhoppningsvis har man råd någon gång.

Nu gäller det bara att gameplay ska vara bra, annars är allt förgäves som vanligt.
Citera
2017-08-13, 10:30
  #4
Medlem
UnEasys avatar
Vafan jag missade i år
Citera
2017-08-15, 17:56
  #5
Medlem
Weird.s avatar
Gillar verkligen inte kortens nya design. Bara legenderna/ikonernas kort som ser bra ut enligt mig.
Dock är det väl en vanesak
Citera
2017-08-15, 18:18
  #6
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Gillar verkligen inte kortens nya design. Bara legenderna/ikonernas kort som ser bra ut enligt mig.
Dock är det väl en vanesak

Var hittar du bilder på dem ?
Vill ej se några egendesignade av så kallade Photoshop "proffs "
Citera
2017-08-17, 19:09
  #7
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Var hittar du bilder på dem ?
Vill ej se några egendesignade av så kallade Photoshop "proffs "
https://www.easports.com/fifa/ultima...-icons/ratings

https://youtu.be/naDsDMt8BxM
Citera
2017-08-17, 22:53
  #8
Medlem
EnLitenFryss avatar
När kommer webappen för fut18?d
Citera
2017-08-18, 18:48
  #9
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
När kommer webappen för fut18?d


för mej jag läste 2 veckor innan spelet släpps.
Citera
2017-08-18, 18:50
  #10
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
https://www.easports.com/fifa/ultima...-icons/ratings

https://youtu.be/naDsDMt8BxM


ronaldo kortet ser typ likadant ut som dem nu ju,

icons korten va ju rätt tråkiga med sin gråna gröna färg.
Citera
2017-09-01, 10:45
  #11
Medlem
Tjena!
Ruggigt laddad på FUT 18!
Är kluven på hur jag ska starta upp det hela, kommer ladda in 4600fp.

Alt 1. Nöta pack om man utgår från att man köper vanliga 7.5k pack(150fp) så får man ut 30 st pack. Ett packvärde på 225k

Alt 2. Gå in i Offline draft. Lira den 15ggr, Vinna den varje gång och minst få pack till ett värde av 191k. Allt från 1 x 5k Gold Pack och 1 x 7.5k Premium Gold Pack till 1 x 15k Jumbo Premium Gold Pack och 1 x 35k Mega Pack. Är ett jäkla tråkigt sätt att starta igång fut på men kanske ack så effektivt?

Tankar och åsikter på det?

EDIT: Detta om man utgår från att belöningarna för offline draft är detsamma i år.
__________________
Senast redigerad av distinho 2017-09-01 kl. 10:51.
Citera
2017-09-02, 07:28
  #12
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Tjena!
Ruggigt laddad på FUT 18!
Är kluven på hur jag ska starta upp det hela, kommer ladda in 4600fp.

Alt 1. Nöta pack om man utgår från att man köper vanliga 7.5k pack(150fp) så får man ut 30 st pack. Ett packvärde på 225k

Alt 2. Gå in i Offline draft. Lira den 15ggr, Vinna den varje gång och minst få pack till ett värde av 191k. Allt från 1 x 5k Gold Pack och 1 x 7.5k Premium Gold Pack till 1 x 15k Jumbo Premium Gold Pack och 1 x 35k Mega Pack. Är ett jäkla tråkigt sätt att starta igång fut på men kanske ack så effektivt?

Tankar och åsikter på det?

EDIT: Detta om man utgår från att belöningarna för offline draft är detsamma i år.

Köp 4600 points . Bygg ett billigt lag . Å nöt div online matcher .

Köp på dig dyrare spelare eftersom.
Ha tålamod å ej köp pack för match coins . Vinner man några divisioner så har man rätt mycket .

Kör så du har många reserver å avbytare i laget så slipper du köpa så mycket fitness eller skadekort .

Ta myntbonus du får av ea .
Brukar ju finnas sådana 15*1000 coins.

Sen e det väl wl som gäller om man vill ha ett monster lag.

Men samla på dig mynt å ej köp packs för mynt .

Jag tänkte själv köpa FIFA points för 45 kr i veckan . Det e ca 3 guldpaket . Men blir ju en del om man säljer korten å sparar mynten .

Nöter du tex en division per dag . Då har du ju ca 3000-15000 * 7 dagar . Blir ju en del i veckan .

Så går ju rätt fort å samla ihop coins om man nu håller i dem å ej köper packs för coins .

Jag brukar byta lag rätt ofta.
Köper 15-20 spelare till laget . Nöter några divisioner å säljer av dem lite dyrare än inköpspris .


Trading tips e jag ingen höjdare på ändå jag tradear en del.

Men ha tålamod å behåll coinsen , så ska du se att du kommer ha ett bra lag efter 1-2 månader .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback