Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-25, 23:16
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolla7
Tack för hjälpen. Kemistilar bör också höjas i pris senare eller? Nåt att spara på?

Oftast Hunter(Jägare) och Shadow(Skugga) som är dyrast sen Hawk och Anchor är lite billigare och de andra brukar vara rätt billiga
Citera
2017-09-25, 23:18
  #602
Medlem
Kan sammanfatta mina poäng med bästa spelare Icardi, Reina x2, Michael Keane osv..fy fan sånt skräp haha..iaf nåt o trejda med nu.. nån med investeringstips? funderade på en hög squad fitness (700) nu..lär stiga till 1500-2000 inom snar framtid
Citera
2017-09-25, 23:23
  #603
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Beställde vanliga versionen från webhallen i förra veckan+ps plus. Brukar ju komma i brevlådan (om det får plats). Har dock postfack innanför porten så vet ej om det får plats... Nu till frågan, brukar man få kollid från webhallen? Så man kan hämta det på fredagen och slipper vänta tills man får avi.

Nej du får inget kolinr då det skickas som brev, dock så bör du få avisering på mobil ifall du har uppgett det.
__________________
Senast redigerad av Neroxx 2017-09-25 kl. 23:27.
Citera
2017-09-25, 23:26
  #604
Medlem
Aja, 12k fifa coins förbrukade. Blev lite av en besvikelse.
Callejon, Mahrez och några till kring den nivån blev vad man fick. Givetvis massa squad fitness-kort osv. Efter att ha sålt bort all "skit" landade kassan på 85k typ. Vad bör man göra nu?
Citera
2017-09-25, 23:27
  #605
Medlem
No6s avatar
Märkte precis att om man inte loggar ut/stänger av spelet efter att sitt Early Access gått ut så kan man spela hur länge som helst. Ska lämna spelet på tills på fredag, hehe.
Citera
2017-09-25, 23:27
  #606
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Köpt massa brons squad-fitness för 450-500 styck. Lär väl gå för minst dubbla om nån vecka?
Citera
2017-09-25, 23:29
  #607
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Märkte precis att om man inte loggar ut/stänger av spelet efter att sitt Early Access gått ut så kan man spela hur länge som helst. Ska lämna spelet på tills på fredag, hehe.

Hade mitt igång och den stängde av sig själv när tiden var slut så kom texten "you are too early" fram
Citera
2017-09-25, 23:33
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Köpt massa brons squad-fitness för 450-500 styck. Lär väl gå för minst dubbla om nån vecka?
tänkte göra samma..sen buda på guld med..folk e tröga som köper guld ist för brons..
Citera
2017-09-25, 23:35
  #609
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolla7
Aja, 12k fifa coins förbrukade. Blev lite av en besvikelse.
Callejon, Mahrez och några till kring den nivån blev vad man fick. Givetvis massa squad fitness-kort osv. Efter att ha sålt bort all "skit" landade kassan på 85k typ. Vad bör man göra nu?

Har du några spelare kvar ?
Har du byggt ett lag ?

Välj ut en liga du tycker om och formation

Sen söker du på varje position .
Kolla "jämför" på spelarna , så ser du vad priset ligger ungefär .

Ej spelat FIFA 18 än och bara hört vad som finns

Men finns online säsonger . Div 10-1

Något som heter squad battles . Spela mot datorn å vinna belöningar

Sen finns det fut draft . Som kostar 15000. Orkar ej förklara riktigt va det innebär nu

Men bygg ett lag å börja med

Vet ej hur mycket nybörjare du e ?? Men fråga på om det e något
Citera
2017-09-25, 23:39
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Har du några spelare kvar ?
Har du byggt ett lag ?

Välj ut en liga du tycker om och formation

Sen söker du på varje position .
Kolla "jämför" på spelarna , så ser du vad priset ligger ungefär .

Ej spelat FIFA 18 än och bara hört vad som finns

Men finns online säsonger . Div 10-1

Något som heter squad battles . Spela mot datorn å vinna belöningar

Sen finns det fut draft . Som kostar 15000. Orkar ej förklara riktigt va det innebär nu

Men bygg ett lag å börja med

Vet ej hur mycket nybörjare du e ?? Men fråga på om det e något

Tack för svar! Yes, tänkte försöka bygga mig ett PL-lag. Andra alternativet är Serie-A då jag fick några hyfsade därifrån, bla Callejon. Säsonger och FUT draft har jag full koll på. Här är mitt "förstalag" som jag byggt ihop. Nåt att jobba på eller bara hiva i papperskorgen?
https://www.easports.com/fifa/ultima...nMOop:FFA18PS4
__________________
Senast redigerad av jolla7 2017-09-25 kl. 23:43.
Citera
2017-09-25, 23:49
  #611
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolla7
Tack för svar! Yes, tänkte försöka bygga mig ett PL-lag. Andra alternativet är Serie-A då jag fick några hyfsade därifrån, bla Callejon. Säsongen och FUT draft har jag full koll på. Här är mitt "förstalag" som jag byggt ihop. Nåt att utveckla eller bara hiva i papperskorgen?
https://www.easports.com/fifa/ultima...nMOop:FFA18PS4

Jag får aldrig de länkarna att funka . Kommer alltid in i min klubb när jag trycker på dem.

Men mitt tips e att bygga 2 lag samtidigt . Ett pl och serie a

Sen kör ca 10 matcher per lag å välj ut ett av dem
Jag gillar serie a men tycker de e svaga å har kass kondition många av dem
Så kör 2 olika ligor å känn efter vad som passar dej

Jag föredrar starka å bra defensiva mittfältare

En CAM med bra pass å dribbling

En långsam stark st och en snabbare å lättare i stegen st
Väljer alltid bra st med bra skott
Spelare som e snabba med dåliga skott går bort

Kör 4-3-1-2
Eller 4-1-2-1-2 (2
Citera
2017-09-26, 00:10
  #612
Medlem
AngelDevils avatar
När släppts den ? trodde det var 00.00 ? Har köpt Icon edition. Ladda den ner sig själv ? För jag har inte fått något något meddelande om det eller kan se att den laddar. Står bara att jag redan äger den den när jag går in där via playstation store.
__________________
Senast redigerad av AngelDevil 2017-09-26 kl. 00:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback