Citat:
Ursprungligen postat av
proximac
Cellplast är väl vad en del av huvudet på dig består av. Ena sekunden är du expert på SD-minnen, andra bluetooth och tredje tröghetsnavigering (googla det du). Sedan ger du dig in på juridik. Du tillför inget med dina nyvunna kunskaper som du googlar dig till i denna tråden (eller andra) för att maniskt spotta ut dig tekniskt skitsnack du saknar kunskap om.
Ta och fundera på vilken slags person Madsen är så skall du se att lanternerna lyser även om jag är övertygad om att dina slocknade för länge sedan.

Nej, jag kan inte juridik. Därför som jag använde ? i ett antal postningar just om varför advokaten skulle ha åsikter i fall åklagaren valde att försöka häkta för lägre grad. Jag kan däremot SD-minne, Bluetooth, GPS, tröghetsnavigering mm eftersom jag råkar ha sådant som mitt yrke. Jag håller på både med elektronikkomponenterna som sådana - och den där lilla äckliga programvaran som gör att de faktiskt gör vad som var tänkt. Så du har otur nu, eftersom du troligen direkt eller indirekt råkat ut för någon utrustning jag varit inblandad i.