Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Nä det vet jag! Men han var en förlorare.
Du håller Donald högt men jag är rätt säker på att om du frågar honom om det ska vara statyer över förlorare så blir svaret: NEJ!
Sedan så ska man skilja på "lära historia" och "Symboler"
historia ska man lära ut! Symboler är bara symboler som speglar en viss tidsperiod.
När tror du dessa statyer uppfördes? Direkt efter inbördeskriget?
Håller med dig när det kommer till historia men inte när det gäller symbolen och detta gör nog faktiskt inte heller Donald! (detta kommer han inte säga om inte någon journalist är smart nog att fråga när han är oförberedd)

Jag är inget stort Trump fan. Ansåg, under hans reality show, att han verkade vara en narcissistisk man som inte kunde tåla kritik och betedde sig som en 5 åring så fort någon sade emot honom.
Problemet, eller snarare "vändningen" för mig, var när jag såg vad media och vänstern gjorde under presidentvalet- jag blev, ärligt talat, rent utav sagt "äcklad".
Exempelvis de demokrater, media, inkl svensk media (och framförallt Hillary) pratade 24/7 om vilken sexist Trump var och hur han var en "fiende" mot feminism och jämställdhet. Detta kom ifrån en kvinna som var advokat åt pedofiler som våldtog småflickor, som i ett fall skrev att 12 åriga flickan inbillat sig att hon inte ville ha sex med äldre män och att hon var inget offer, utan medpart i sexorgien med äldre herrar och att många flickor drömmer om sex med äldre herrar.
Kan du tänka dig om Trump sade detta?
precis.
Sedan är hon gift med Bill Clinton, samma man som betalade en kvinna, Paula Jones, 3 miljoner efter han onanerade i vita huset och bad henne suga hans kuk. Och att hon borde bete sig som Monica, som han stoppade en cigarr mellan bena på.
Bill erkände även att han knullade med 2 andra kvinnor i ovala huset, bakom Hillarys rygg.
Men han förnekar att han antastade en av sekreterarna som sprang ut ur vita huset och grät- hans försvar? då hon hade små bröst, och han gillade stora bröst, så kunde det inte vara sant. Obs! hon var/är gift med Bill Clinton.
Hon, och alla demokrater, pratade om vilken sexist trump var 24/7. Jag kunde ej tro mina ögon.
Sedan att samma vp fitta är värd 250 miljoner idag med Bill, 2 karriär politiker som är värda 250 miljoner, och de pratar om "skumma affärer" och oetisk man som trump?
Hur fan kan politiker kamma ihop 250 miljoner? I vilken värld kan någon på vänstersidan ignorera det?
Hillary spendera för helvete 30 miljoner kronor på sin dotters bröllop- var kom dessa pengar ifrån?
Så ja, vissa av oss stödde Trump för Hillary var djävulen själv. Btw Hillary en gång kallade afrikanska män för "super rovdjur" för de våldtar så mycket. Hon bad senare om ursäkt för det, och att det var en dum kommentar på 90 talet som hon ångrade.
Så hon, och vänstern som valde henne, ska hålla sin jävla käft om Trump.