Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Citat:
Men för allt i världen. Tråden handlar inte om huruvida jag har läst PM:s tankar eller inte.
Trots att du säger att PM sänkte båten med vilje? du måste du ju veta exakt hans tanke bakom händelseförloppet och varför han sänkte den?
Det är ok att vara kritiskt till allt jag säger, men när du är kritiskt emot något och din kritik är enbart exakt samma tanke fast tvärtom då blir det ju lite svårt...
Citat:
Ja, jag får det att framstå som att han försökt röja undan bevisning. Blod är det troligaste. Hår och annat är inget konstigt om det skulle finnas i båten, självklart inte.
Detta är alltså något du hade gjort antar jag? eller baserar du detta på den obefintliga bevisningen om det du sagt?
Har du sett båten inuti? det finns både varmt och kallt vatten i kranar... man behöver inte sänka en ubåt för att tvätta bort blodspår... eller du menar att han inte hann och blev helt enkelt påkommen och sprang ner och sänkte den? Visst... inte heller omöjligt men han hade likväl kunnat stänga luckan och dykt och tvättat i 1 dag (för det var ju inget problem med båten som han säger eller hur? det var ju också bara lögn)...
Tråden i början drog åt ditt håll pga av alla trodde han sänkte den pga av liket var kvar... nu var inte liket kvar... och återigen... varför inte bara stänga luckan och dyka och tvätta i en dag? och sedan gå upp och köra EXAKT samma story?