2017-08-15, 19:47
Medlem
AltKnights avatar
Här har vi samma typ av människor som blev påkörda:

https://www.liveleak.com/view?i=aec_1502756443

Notera förövrigt alla vita cucks som springer fram och spottar och sparkar på statyn, pinsamt att se
Citera
2017-08-15, 19:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag frågar dig: hur hade du reagerat? Hade du exempelvis blivit rädd och försökt fly? Om så, hur då? Hur rationellt hade du tänkt om du drabbats av panik?
Jag hade gjort som de andra bilarna. Och nej, jag hade inte mördat en kvinna. Hade du?
Citera
2017-08-15, 19:58
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Men du. Försök att tänka dig in i situationen nu. Din bil är omgiven av bindgalna och hatiska negrer och kommunister som vill dra ut dig från bilen. Tror du att de tänker ge dig en blomma...eller en kram? BLM har även tidigare stoppat bilar och grovt misshandlat vita. Jag kan länka till andra filmer på det om du vill.
Nej, jag hade inte mördat en kvinna.
Citera
2017-08-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus

Så du hade hellre blivit ihjälslagen än att försöka rädda ditt liv? 😂
Citera
2017-08-15, 20:26
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Jag hade gjort som de andra bilarna. Och nej, jag hade inte mördat en kvinna. Hade du?

Du svarar inte på frågan. Jag undrar inte vad du tror att du hade gjort eftersom dessa handlingar du målar upp är uttänkta av ett rationellt sinne opåverkat av stress. Jag frågar dig: hur hade du reagerat? Hade du exempelvis blivit rädd och försökt fly? Om så, hur då? Hur rationellt hade du tänkt om du drabbats av panik?
Citera
2017-08-15, 20:28
Medlem
rough-justices avatar
Citat:

Mannen i bilen kände sig hotade av vänstermobben. Han fick säkert panik. Tryckte på gaspedalen istället för bromsen och så blev det som det blev. Hade han haft ont uppsåt så hade han inte klivit ur bilen frivilligt när polisen ville ha tag i honom.

Du känner väl till att många grupperingar i vänstermobben har tagit emot pengar från George Soros vars enda syfte handlar om att skapa kaos på gatorna. Samme George Soros finansierade träningsläger som anordnades av Stiftelsen EXPO för att påverka valutgången 2014.
Citera
2017-08-15, 20:58
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Du svarar inte på frågan. Jag undrar inte vad du tror att du hade gjort eftersom dessa handlingar du målar upp är uttänkta av ett rationellt sinne opåverkat av stress. Jag frågar dig: hur hade du reagerat? Hade du exempelvis blivit rädd och försökt fly? Om så, hur då? Hur rationellt hade du tänkt om du drabbats av panik?
Jag hade inte försökt att åka in i en folkmassa och mördat en kvinna, så nej, ingen hade attackerat mig. Jag är ingen nazist som försätter mig i sådana situationer.
Citera
2017-08-15, 21:01
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Mannen i bilen kände sig hotade av vänstermobben. Han fick säkert panik. Tryckte på gaspedalen istället för bromsen och så blev det som det blev. Hade han haft ont uppsåt så hade han inte klivit ur bilen frivilligt när polisen ville ha tag i honom.
Nej, han ville skada dessa människor eftersom han är galen nazist. Om han ville mörda någon vet jag inte, men det gjorde han i alla fall.
Citat:
Du känner väl till att många grupperingar i vänstermobben har tagit emot pengar från George Soros vars enda syfte handlar om att skapa kaos på gatorna. Samme George Soros finansierade träningsläger som anordnades av Stiftelsen EXPO för att påverka valutgången 2014.
Va, är det så!? Fy fan. George Soros, den jäveln. Antagligen så är det Hillary och Bill Clintons fel också. Jävla globalister!
Citera
2017-08-15, 21:04
Medlem
Citat:
Nej, han ville skada dessa människor eftersom han är galen nazist. Om han ville mörda någon vet jag inte, men det gjorde han i alla fall.

Va, är det så!? Fy fan. George Soros, den jäveln. Antagligen så är det Hillary och Bill Clintons fel också. Jävla globalister!

Bill Clinton är en våldtäktsman. Infowars.com

Varför får du fortsätta trolla runt i dessa trådar? Du svarar ju aldrig på några direkta frågor ens?
Citera
2017-08-15, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice

Vet inte ifall du är oinformerad eller bara försöker rationalisera det han gjorde eftersom du verkar ha samma åsikter.

Så du menar att den här inavlade mannen som enligt tidigare lärare och hans egna mamma var nazist, bara råkade köra in i folkmassan?

Och ska vi snacka konspirationsteorier, så har Soros garanterat haft ett finger med i spelet även i denna "demonstration". Man kan exempelvis se samband med neo-nazi grupper i Ukraina, bla att de båda sponsrats av Mccain & Hilary.

Visste du förresten att killen som startade Unite the right även var involverad i den Obama sponsrade kampanjen Occupy movement? Samt var en Obama supporter. Ni tror att eran rörelse ska frigöra er från Rothchilds, Soros etc. Men fattar inte att ni också är en bricka i spelet
Ni "patrioter" är så jävla lättkränkta och tar bara upp tex Soros när det är vänstern som blivit sponsrad.
För alla är ju emot er och det är såååå synd om er.
Citera
2017-08-15, 22:00
Bannlyst
Citat:

Du vet att mord har en ganska särpräglad benämning i USA va?
Citera
2017-08-15, 22:02
Bannlyst
Citat:

Antar du hellre hade mördat en man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto