Citat:
Ursprungligen postat av
Flashshit
Om det är någon som är ett dumt helvete så är det nog du!
Har du 18cm pannben eller, din djävla neandertalare?
Läs flödet istället för att ta lösryckta inlägg!
Det var ju JAG som IFRÅGASATTE uppgiften om att hon var gay!
Är du helt jävla pantad? Har du luktat för mycket på dina egna analkörtlar?
LÄS FLÖDET!!!!

Åh fan, så när du skrev
Citat:
Ursprungligen postat av
Flashshit
Hennes sexuella läggning skulle iofs kunna vara relevant för fallet, om hon var/är gay kan man t.ex. direkt utesluta en affär mellan henne å danskdjäveln.
så framgick det att du hade fattat att hon inte är/var gay. För resten av den svensktalande mänskligheten ser det annars precis ut som det omvända. Andra som läst tråden fattade redan i fredags att gayspåret var en tidningsanka och för dem som inte läst så finns en sökfunktion. Du kan väl spara din svada till någon gång när du inte är helt efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoofyGuy222
Dom har iaf haft en topplanterna tidigare. Om den är kvar efter renoveringen vet jag inte. Spelar ingen roll för oavsett vilket hade han nog seglat nedsläckt för att undvika upptäckt då.
Ok, även om det inte är enligt reglerna (räcker inte med bara topplanterna på så långa båtar, tror inte det finns något undantag för ubåtar) så är det ju bättre än ingenting och pekar på att mörkläggningen var ett medvetet val, om nu lanternan var med på den här resan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dogmatix
Nu har jag inte plöjt igenom alla sidor i tråden. Men jag antar att det lutar åt att dansken i te är helt oskyldig.
Ponera att han på något sätt har haft ihjäl Kim, dumpat kroppen i havet och sen sänkt ubåten för att göra sig av med bevis. Vad tror ni då sannolikheten att han går fri är? Kommer det vara möjligt att bevisa något? Är alla spår förstörda eller kommer det finnas något att gå på?
Kul att du frågar. Det bästa vore om alla Flashbacks 1 116 717 medlemmar kom in här och upprepade samma fråga som ställts tusen gånger tidigare i tråden. Då blir det ju omöjligt att missa frågan.