Citat:
Ursprungligen postat av
Snobird
Även Madsens vänner beskriver honom som en man med kort stubin. Inget har dock mig veterligen framkommit som tyder på omoral.
Män är inte monster som de en del feminister tror, och de flesta skulle under inga omständigheter försöka tvinga sig på en kvinna. Än mindre mörda henne för att dölja det...
De flesta som gör sådana saker visar tendenser åt det hållet långt innan. Det är liksom inte en random person som våldtar och mördar.
Har något alla framkommit om Madsen att han har tendenser åt det hållet eller ens är våldsam? Det enda uttalande jag läst om det indikerar motsatsen.
De extremister av feminismen du pratar om nu, menar på att alla män som är problemet.
Och inte bara de som begår övergrepp, för de verkar tro identifiera de som skapar problem inte kommer leda till minskade problem.
Men hur man kommer fram till att anklaga alla män skulle hjälpa med nått fattar dom inte.
Han måste väl inse ändra historien mitt i, att detta per automatik gör han x10 mer skyldig i allas ögon.
Och för en erfaren utredare, så måste detta vara julafton mot ett erkännande.
Det är väl annars rätt troligt att Dansken hamnade i affekt av någon anledning.
Och därefter har det eskalerat och slutat med hon låg där död.
Vad händer om man aldrig hittar kroppen, och all teknisk bevisning på själva ubåten är förstört.
Går det lagföra som dråp/mord ändå?
Eller är detta jävligt svårt och uppnå?