Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Som sagt, det är ingen som säger att skottsekvensen är omöjlig att genomföra med det resultat som påstås. Jag säger att de mästerskyttar från US Army som försökte att genomföra det den mediokra skytten Oswald ska ha klarat, inte lyckades med det:
i. Trots ett nyrenoverat och insiktat originalvapen.
ii. Trots att de fick öva lite innan med vapnet och att de därpå fick TVÅ försök.
iii. Trots att de fick skjuta från hälften av den höjd Oswald ska ha skjutit ifrån.
iv. Trots att de sköt på stillastående mål.
v. Trots att de tillhörde den nationella skytte-eliten och Oswald knappt klarade lägsta nivån i Marinkåren.
vi. Trots att de inte som Oswald, sköt i skarpt läge med den enorma stress det måste ha inneburit.
vii. Trots att de fick inleda sina skjut-serier när de själva kände att de var redo.
Dvs, Oswald måste ha haft en snudd på helt sagolik 'tur' den dagen. Med det sagt så är det här givetvis långt ifrån ett centralt argument mot att Oswald var en av skyttarna den dagen. Här finns en stor mängd andra avsevärt mer graverande bevis för att så inte var fallet, varav ett antal finns redovisade av mig längre bak i tråden.
Fast nu ljuger du - som vanligt.
En av dem klarade av att genomföra det, både med och utan kikarsikte. Ljug, som vanligt.
Flera, en hel jävla hög med folk, har sedan dessa klarat av att göra detta. Man har upprepat dessa skott flera gnger med lyckat resultat. Det är inte alls så jävla svårt som du försöker få det att låta. Ljug, som vanligt.
Oswald klarade den mellersta graden inom marinkåren. Så att han knappt klarade den lägsta graden är - lögn. Igen.
Hur stressad Oswald var i den situationen kan du bara spekulera i. Han kan ha vart helt jävla ap lugn, alla reagerar olika.
Det finns mycket trovärdiga rapporter om att Oswald tränade skytte som en besatt innan skotten. Det i kombination med att han tidigare visat att han klarade marinens mellan nivå, sharpshooter, skulle göra dessa skott helt möjliga. Så detta skitsnack om att han måste haft en helt otrolig tur bla bla bla är just inget annat än ditt vanliga skitsnack.
Man jag förstår att du måste ljuga och hitta på saker. Om inte så skulle ju alla dina argument falla totalt platta omedelbart. Håll dig sanningen, om du ens är förmögen till det.