2017-08-13, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Varning!
1:00:19 in i klippet: Schyman i en blus som mer framhäver än döljer

Att dom släpper ut den akholist tanten ifrån torken är ett mysteriym.
Citera
2017-08-13, 00:49
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Tidigare idag har Gudrun Schyman dykt upp, det rapporterades om det. Två statsråd, Gustav Fridolin och Helene Fritzon har också varit på plats och gjort rubriker. Här är några nyheter jag inte har läst (eller har missat): Några av demonstranterna har blivit sjuka, de är tjocka i halsen och förkylda. Det berättade ett läkarteam, volontärer som är där för att vårda de som blir sjuka. En annan nyhet är att flera av de som demonstrerar är kända av polisen, en polisman pekade ut dem åt mig. Några har tidigare gripits bland annat för narkotikainnehav. En av dem hade på sig 16000 kronor när han greps. Demonstranterna lämnade inte Medborgarplatsen klockan 22.00 som är bestämt. Polisen sade att det inte är något de kan göra något åt. På plats fanns också, enligt en polisman, företrädare för Muslimska brödrarskapet i Sverige.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156657508134498&id=52723949 7
Citera
2017-08-13, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
All statistik visar att det inte är så.

Jag har haft förhållanden med yngre killar ja, men i andra trådar där jag skrivit om det och då har folk föreslagit att jag ser mig om efter en hazarpojke, varpå jag flera gånger vid olika tidpunkter sa att jag inte är intresserad eller attraherad av dessa. Så nu kanske vi kan släppa att jag gör vad jag gör med en baktanke. Jag har sett över siffrorna samt sett över min egen moral och det enda rätta är att förse dessa hjältar med vardagliga saker som bullar och filtar för att göra deras livs kamp lite lättare.

Som sagt, dessa behövs. Vi har t.ex. stor lärarbrist i Sverige.
Men fan vad glada alla föräldrar ska vara som får en heroinist till magister. Dom är neddrogade redan vid ankomsten och därför kan dom bara säga tack så micket och några enstaka mer fraser som passar tanterna Micket skönt, fina tuttar du har etc. Och en historia till MV som handlar om att hela släkten är slaktad och själv fick afghanen åka till Europa under båtar och långtradare, misshandlad, sargad, föräldralös men en elak farbror som inte vill veta av gossen, numera kristen och vill bli läkare eller jobba med gamla.
Citera
2017-08-13, 00:56
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
känns som att något kommer ske, efter detta och förhoppningsvis att regeringen håller sitt ord. detta är många "barn" som ska ut, många antagligen från iran som nu ska till afghanistan. lär ju inte gå vackert till.

Gustav Fridolin och delar av regeringspartiet är ju där och dansar bacha bachi med Stockholms borgarråd och barnen. Enda anledningen till att regeringen håller tyst och inte ger efter för ockupanternas krav är för att FI håller uppsikt och ställt krav på miv Ryckte du till när jag skrev FI

https://ledarsidorna.se/2017/08/medborgarplatsen-cirkeln-sluts-politisk-akrobatik/
Citera
2017-08-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Att dom släpper ut den akholist tanten ifrån torken är ett mysteriym.

Hon måste vara döfull o tro att någon vill se de skinntorra brösten, fy satan vilket jävla cirkus. Nu får jag mardrömmar
Citera
2017-08-13, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Hon måste vara döfull o tro att någon vill se de skinntorra brösten, fy satan vilket jävla cirkus. Nu får jag mardrömmar

Googla schyman visa fitta , hon har någon sinnessjukdom som gör att hon vill visa sitt könsorgan för allt och alla.
Citera
2017-08-13, 01:23
Bannlyst
Citat:

Jag har haft förhållanden med yngre killar ja, men i andra trådar där jag skrivit om det och då har folk föreslagit att jag ser mig om efter en hazarpojke, varpå jag flera gånger vid olika tidpunkter sa att jag inte är intresserad eller attraherad av dessa. Så nu kanske vi kan släppa att jag gör vad jag gör med en baktanke. Jag har sett över siffrorna samt sett över min egen moral och det enda rätta är att förse dessa hjältar med vardagliga saker som bullar och filtar för att göra deras livs kamp lite lättare.

Men snälla hen. Ska Afghanska invandrare i 30-årsåldern bli lärare åt svenska elever? I vilket ämne då, taharrush?
Citera
2017-08-13, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men fan vad glada alla föräldrar ska vara som får en heroinist till magister. Dom är neddrogade redan vid ankomsten och därför kan dom bara säga tack så micket och några enstaka mer fraser som passar tanterna Micket skönt, fina tuttar du har etc. Och en historia till MV som handlar om att hela släkten är slaktad och själv fick afghanen åka till Europa under båtar och långtradare, misshandlad, sargad, föräldralös men en elak farbror som inte vill veta av gossen, numera kristen och vill bli läkare eller jobba med gamla.

Sånt här struntprat kan man ju omedelbart avfärda. Tror du att de som sitter där injicerar heroin under tiden? Du är ju fan galnare än Alex Jones

edit: vet inte om det har skrivits någonstans med för ungefär 1 timme sen så dök rasister upp igen och det var nära på att bli bråk.
Citera
2017-08-13, 01:29
Medlem
Citat:
Sånt här struntprat kan man ju omedelbart avfärda. Tror du att de som sitter där injicerar heroin under tiden? Du är ju fan galnare än Alex Jones

edit: vet inte om det har skrivits någonstans med för ungefär 1 timme sen så dök rasister upp igen och det var nära på att bli bråk.
Jag ser framför mig en slemmig bög lika äcklig som kärringarna dom knullar runt med. Hur fan kan man ens ha missat att det är en skock heroinister som tagit sig hit och nu våldtar, säljer knark och sig själva billigt. Skit på dig!
Citera
2017-08-13, 01:30
Medlem
sherms avatar
Citat:

Vi har lärarbrist pga dessa så kallade barn din pederast. All statistik, ja jo säkert..
Citera
2017-08-13, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag ser framför mig en slemmig bög lika äcklig som kärringarna dom knullar runt med. Hur fan kan man ens ha missat att det är en skock heroinister som tagit sig hit och nu våldtar, säljer knark och sig själva billigt. Skit på dig!

Hur fan kan DU ha missat att de SITTER på torget och uppdaterar på Facebook hela tiden samt följs av folket och media? När tror du att de har tid att vara höga och samtidigt se så jävla nyktra ut? Skärp dig

Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Vi har lärarbrist pga dessa så kallade barn din pederast. All statistik, ja jo säkert..

Verkligen inte. Vi har lärarbrist eftersom allt färre utbildar sig till att bli lärare då det är ett yrke som inte lockar just nu.
Citera
2017-08-13, 01:40
Medlem
Citat:
Hur fan kan DU ha missat att de SITTER på torget och uppdaterar på Facebook hela tiden samt följs av folket och media? När tror du att de har tid att vara höga och samtidigt se så jävla nyktra ut? Skärp dig

Verkligen inte. Vi har lärarbrist eftersom allt färre utbildar sig till att bli lärare då det är ett yrke som inte lockar just nu.
Svar fråga nr 1. Dom ser nyktra ut för dig för att du aldrig sett dom nyktra. Dom är opiumberoende sen barnsben och ständigt påtända.
Nr 2. Det är ingen som vill vara eller utbilda sig till lärare längre då eleverna består av påtända afghanska analfabeter som inte ens vet om att dom fyllt år. Varför sticker du inte iväg och provar med att klämma lite på Gudrun? Kan ju få dig att bli omvänd och se kärleken på ett nytt sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in