Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
All statistik visar att det inte är så.
Jag har haft förhållanden med yngre killar ja, men i andra trådar där jag skrivit om det och då har folk föreslagit att jag ser mig om efter en hazarpojke, varpå jag flera gånger vid olika tidpunkter sa att jag inte är intresserad eller attraherad av dessa. Så nu kanske vi kan släppa att jag gör vad jag gör med en baktanke. Jag har sett över siffrorna samt sett över min egen moral och det enda rätta är att förse dessa hjältar med vardagliga saker som bullar och filtar för att göra deras livs kamp lite lättare.
Som sagt, dessa behövs. Vi har t.ex. stor lärarbrist i Sverige.
Men fan vad glada alla föräldrar ska vara som får en heroinist till magister. Dom är neddrogade redan vid ankomsten och därför kan dom bara säga tack så micket och några enstaka mer fraser som passar tanterna Micket skönt, fina tuttar du har etc. Och en historia till MV som handlar om att hela släkten är slaktad och själv fick afghanen åka till Europa under båtar och långtradare, misshandlad, sargad, föräldralös men en elak farbror som inte vill veta av gossen, numera kristen och vill bli läkare eller jobba med gamla.