2017-08-12, 22:09
Medlem
Smurfetteflickans avatar
Batikhäxorna med sina afghanska söner/älskare..

http://imageshack.com/a/img924/9876/fQny3g.jpg
Citera
2017-08-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Batikhäxorna med sina afghanska söner/älskare..

http://imageshack.com/a/img924/9876/fQny3g.jpg
Herre Satan! Vi behöver en ny emoj här som visar en kräka. Dom här stackars barnen får bara se gamla sladdriga fittor och det är väl debuten. Som någon skrev. Framtidens prostituerade i Sverige med pensionärsrabatt för den äldsta gruppen. Nu har jag blivit lite härdad men första gången jag såg något liknande fick jag kramp i vaderna, Blev stel av förfasande.
Citera
2017-08-12, 22:36
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
De är framtida arbetskraft. Jag vet om myterna som florerar på forumet, men när man väl träffat en av dessa killar så förstår man att allt är just myter. De är otroligt fina.
Framtida arbetskraft? De är inget annat än välfärdsparasiter. Så. Stämmer det att du har sex med småpojkar?
Citera
2017-08-12, 22:37
Avstängd
dacks avatar
Sveriges rykte utomlands angående den ohämmade invandringen är ju allaredan vida känt.
Och det blir ju inte bättre när turisterna kommer till huvudstaden och får se detta jippot i en hel veckas tid och snuten bara står och tittar på.
Citera
2017-08-12, 22:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Men va bra, då kan vi svenskar söka asyl i Afghanistan... för skeppt Sverige håller på att sjunka

Vi kan byta land så länge nya Afghanistan i Sverige behåller alla batikhäxor Jag kan se hur det utspelar sig Svenskarna bygger upp ett civiliserat land i Afghanistan Afghanistan blir så småningom ett nytt välfärdsland Sverige däremot är raserat och förstört av korruption och inbördeskrig afghanerna förstår inte vad som gick fel Vi fick ta över Sverige utan hårt arbetande svenska skattebetalare
Citera
2017-08-12, 22:38
Medlem
Här regnar det och jag hoppas att det piskar ner på Medborgarplatsen. Kan tänka mig stanken av sur lukt imorgon när solen går upp. Hade helst sett hagel och åska som slår ner på platsen. Gudrun har väl varmt och skönt nu med afghaner i nån hotellsäng?
Citera
2017-08-12, 22:48
Medlem
Sperssons avatar
.
Afghanistan räknas som ett av de farligaste länderna i världen för kvinnor.

Är det därför Sverige tar emot så många afghanska män?
Citera
2017-08-12, 23:01
Medlem
Crinds avatar
känns som att något kommer ske, efter detta och förhoppningsvis att regeringen håller sitt ord. detta är många "barn" som ska ut, många antagligen från iran som nu ska till afghanistan. lär ju inte gå vackert till.
Citera
2017-08-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Enligt ny statistik från Rättsmedicinalverket är "minst 80%" över 18 år: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-statistik-visar-minst-80-procent-av-undersokta-asylsokande-over-18-ar

"Möjligen" under 18 år alltså.

Fatta vilken bluff detta är.

Ja, så är det.
Finns antagligen massor av "gudrun typer" som febrilt letar efter halmstrån i detta nu, det har vi ju sett sedan tidigare.
Tuff uppväxt, saltvatten i ögonen, eller för lite mat förvandlar dessa barn till medelålders män brukar det låta som.
Blev lite för mycket "Information overload" av allt som skrivits kring dessa, med bla "flyktingar som överlevt enbart på citron" och stackars pojken som fick gudrun schyman "pattar?" rätt i nyllet vid en kram. Läste inte just denna artikeln i sin helhet med gudruns tuttatack, men tyckte nästan, fast bara "nästan" synd om skäggbarnen just då. Fast mest skadeglädje
Citera
2017-08-12, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
De är framtida arbetskraft. Jag vet om myterna som florerar på forumet, men när man väl träffat en av dessa killar så förstår man att allt är just myter. De är otroligt fina.

Spelar ingen roll hur fina de är när de efter 9 år fortfarande är arbetslösa. Minuspost vi kan klara oss utan.
Citera
2017-08-12, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Framtida arbetskraft? De är inget annat än välfärdsparasiter. Så. Stämmer det att du har sex med småpojkar?

All statistik visar att det inte är så.

Jag har haft förhållanden med yngre killar ja, men i andra trådar där jag skrivit om det och då har folk föreslagit att jag ser mig om efter en hazarpojke, varpå jag flera gånger vid olika tidpunkter sa att jag inte är intresserad eller attraherad av dessa. Så nu kanske vi kan släppa att jag gör vad jag gör med en baktanke. Jag har sett över siffrorna samt sett över min egen moral och det enda rätta är att förse dessa hjältar med vardagliga saker som bullar och filtar för att göra deras livs kamp lite lättare.

Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Spelar ingen roll hur fina de är när de efter 9 år fortfarande är arbetslösa. Minuspost vi kan klara oss utan.

Som sagt, dessa behövs. Vi har t.ex. stor lärarbrist i Sverige.
Senast redigerad av sommarpappan 2017-08-13 kl. 00:26.
Citera
2017-08-13, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sherm

Det är knappast arbetskraft förutom under kriminalvården försorg. Deportera fanskapet nu. Vi har inte råd att ta hand om dess bluffbarn, vi har 300 000 pension.rer som lever under EU fattigdomsgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in