Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-09, 07:00
  #13
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Spenderar hela livet med paranormala fenomen blir väl automatiskt expert av det!
Ägnade hela kvällen-natten åt Ouijaboard det var jag och tre vänner som sysslade med detta.
En stor och devine (därför att han är fri och så stark och ett med universum) ande kom igenom, en som vi haft med över brädet tidigare många ggr.
Nästan eller allt stämde som att vissa själar som vägrar att komma tillbaka till jorden fast de inte "orkar" vara kvar på andra sidan urvattnas och kan urvattnas helt tills de är fullständigt genomskinliga. Det är alltså (såsom jag trodde) möjligt för en själ att förgås.. Till saken hör att två av deltagarna var mediala och fick till sig om anden talade sanning.
Citera
2017-08-09, 09:59
  #14
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Spenderar hela livet med paranormala fenomen blir väl automatiskt expert av det!

Det stämmer inte. Man kan spendera hela livet med vadsomhelst utan att bli expert inom området. Det viktiga är metoden. Om du jagar villospår i hela ditt liv så lär du knappast bli expert inom annat än förvirring.

Tillbaka till frågan. Vilka experter inom reinkarnation snackar du om?
Citera
2017-08-09, 19:38
  #15
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Det stämmer inte. Man kan spendera hela livet med vadsomhelst utan att bli expert inom området. Det viktiga är metoden. Om du jagar villospår i hela ditt liv så lär du knappast bli expert inom annat än förvirring.

Tystnad med tramset innan någon trodde på det!

Det tar hela livet för att bli en expert vid en tidig ålder välsignades till det!
Citera
2017-08-10, 08:06
  #16
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Tystnad med tramset innan någon trodde på det!

Det tar hela livet för att bli en expert vid en tidig ålder välsignades till det!

Sluta svamla och svara på frågan!
Citera
2017-08-10, 17:00
  #17
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
eller kommer endast den sista människan i ditt inkarnationsled att kunna vara som han/hon var på jorden innan hon dog?
Vinner eller förlorar din individualitet på reinkarnationen?

Ofullständighetens plats är på jorden.
Därför kommer mina tidigare inkarnationer aldrig manifesteras mer. Men jaget blir rikare.
Citera
2017-08-10, 17:02
  #18
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Din kunskap är väldigt begränsad, annars hade du väl sätt mig vandra bredvid dig..
Jag har sett en av dig. Men i sin nuvarande reinkarnation är det jaget långt från fullständigheten.
Citera
2017-08-10, 17:06
  #19
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Sluta svamla och svara på frågan!
WykkedWitch kan omöjligen ge dig svaret på frågan som är ur ditt väsen. Ingen kan hjälpa dig med det svaret. Om du kan inse det, och gå förbi dina mentala blockeringar, så är du närmare sanningen.
Citera
2017-08-10, 17:24
  #20
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Ofullständighetens plats är på jorden.
Därför kommer mina tidigare inkarnationer aldrig manifesteras mer. Men jaget blir rikare.
Just det, nu vet jag bättre: Ens olika inkarnationer är som en skådespelares roller.
Citera
2017-08-10, 19:03
  #21
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Jag har sett en av dig. Men i sin nuvarande reinkarnation är det jaget långt från fullständigheten.

Vandrar runt mitt bland människor!
Återigen osynlig för det blotta ögat!

Bli mottaglig och du hör mig tala till dig!
På det sätt känner till din kunskaps nivå!
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2017-08-10 kl. 19:05.
Citera
2017-08-11, 08:58
  #22
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
WykkedWitch kan omöjligen ge dig svaret på frågan som är ur ditt väsen. Ingen kan hjälpa dig med det svaret. Om du kan inse det, och gå förbi dina mentala blockeringar, så är du närmare sanningen.

Nu är du jätteförvirrad och blandar ihop olika personer. Varför skulle inte TwoThousand kunna svara på vilka experter han snackar om?
Citera
2017-08-21, 07:18
  #23
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Nu är du jätteförvirrad och blandar ihop olika personer. Varför skulle inte TwoThousand kunna svara på vilka experter han snackar om?

Välsignade till att bli en expert inom det här ämnet tro inte att någon annan har tillåtelse till att vandra mellan himmel och jord!

Ett ord och jag förstör hela deras karriär.

Visar lite nåd innan mötet med Kristus fiende!
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2017-08-21 kl. 07:33.
Citera
2017-08-21, 09:03
  #24
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Välsignade till att bli en expert inom det här ämnet tro inte att någon annan har tillåtelse till att vandra mellan himmel och jord!

Ett ord och jag förstör hela deras karriär.

Visar lite nåd innan mötet med Kristus fiende!

Du är psykotisk. Prata med en läkare om dina besvär.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback