2017-08-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Extremt vanligt beteende, förvånad att du inte visste att thai horor fungerar som pengaslukande mollusker. Snart ska du betala deras sjuka farmor, sen barn som blivit vräkta. Rakt i fällan

Jo det vet jag Det var inte det som va frågan. Har inte gått i fällan
Citera
2017-08-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det är vanligt om de tror att de har möjlighet att lura ur dig några tusingar.

Haha, vad är det som du vägrar uppge? Det är ju knappast så att du är speciell eller utvald, de har ställt frågan till minst tio andra snubbar.

Vill inte hänga ut någon, varken massöserna(som kan svenska) eller till tio snubbar. Vet att jag bara är en i mängden
Citera
2017-08-08, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Jo det vet jag Det var inte det som va frågan. Har inte gått i fällan
Okej bra, passa dig för de tänker ekonomiskt och vilken bitter gubbe som helst tror de agerar med hjärtat, haha ha.
Citera
2017-08-08, 19:24
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Vill inte hänga ut någon, varken massöserna(som kan svenska) eller till tio snubbar. Vet att jag bara är en i mängden
Ah okej, nej du behöver ju inte uppge några namn, tänkte främst på vad de hade för anledningar till att låna.
Har hört om en sjuk släkting som behövde blodtransfusion, lät ju självklart allvarligt, nån vecka senare visade det sig att tjejen åkt till Thailand och fixat lökarna. Så mycket var det med den sjuka släktingen, undrar vem som fick ta notan. Var försiktig.
Citera
2017-08-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ah okej, nej du behöver ju inte uppge några namn, tänkte främst på vad de hade för anledningar till att låna.
Har hört om en sjuk släkting som behövde blodtransfusion, lät ju självklart allvarligt, nån vecka senare visade det sig att tjejen åkt till Thailand och fixat lökarna. Så mycket var det med den sjuka släktingen, undrar vem som fick ta notan. Var försiktig.

Absolut. Har ganska bra koll men ville höra om fler fått frågan. Simma lugnt där ute.
Citera
2017-08-09, 08:16
Medlem
Skulle vilja ha kommentarer till en upplevelse på en salong någonstans i Sverige.
Salongen är helt ok, fräsch och fin. Har en trevlig hemsida där det poängteras att man inte säljer sex.
Tjejen som jobbar där, som jag lärt känna, är 39, men ser inte ut att vara en dag över 30, som brukligt med thaibrudarna. Hon har fin kropp, fasta fina bröst, inget som hänger där, långt hår till rumpan, tajt fin rumpa och en helrakad fitta. Hon är alltså långt över medel bland thaibrudarna. Dessutom trevlig. Hon är alltid där själv, har aldrig sett någon annan, och hon sköter allt själv. Påstår det är hennes salong men det tror jag vad jag vill om.
Nu till själva grejen. Första besöket kom vi överens om HE utan problem. Efter några besök frågade jag henne om Body to body, inte heller något problem och vi kom överens om priset. Har gjort det några gånger och hon avslutar alltid BtB´n med en lapdance, massera kuken mellan blygdläpparna på ett helt fantastiskt sätt.
Har också blivit mer och mer att vi slappar 15 minuter efteråt, kramas, och hon här även börjat pussas, på slutet även tyngkyssar. Efter det duschar vi alltid tillsammans och hon tvättar mig.
Näst sista gången jag var där avslutade hon BtB´n med en avsugning, all way, där jag sprutade i munnen. Inget hon begärde extra för !
Och nu sista gången under lapdancen så helt plötsligt lyfter hon rumpan, tar tag i kuken, styr in den och sjunker ner på den i botten. Jag hann alltså inte reagera, utan hon började rida. Skadan var ju redan skedd så jag hängde på och hon red tills jag sprutade i henne.
Att knulla henne utan kådis är ju illa i sig. Men i övrigt ? Vad är hon ute efter ? Min erfarenhet är att thaibrudar bara är ute efter pengar. Men hångla, kyssas, avsugning, knulla, allt utan extra ???
Jag är mer än 20 år äldre än henne så jag tror inte hon stöter på mig, ha, ha.
Nån som har någon teori ?
Citera
2017-08-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-busen
Skulle vilja ha kommentarer till en upplevelse på en salong någonstans i Sverige.
Salongen är helt ok, fräsch och fin. Har en trevlig hemsida där det poängteras att man inte säljer sex.
Tjejen som jobbar där, som jag lärt känna, är 39, men ser inte ut att vara en dag över 30, som brukligt med thaibrudarna. Hon har fin kropp, fasta fina bröst, inget som hänger där, långt hår till rumpan, tajt fin rumpa och en helrakad fitta. Hon är alltså långt över medel bland thaibrudarna. Dessutom trevlig. Hon är alltid där själv, har aldrig sett någon annan, och hon sköter allt själv. Påstår det är hennes salong men det tror jag vad jag vill om.
Nu till själva grejen. Första besöket kom vi överens om HE utan problem. Efter några besök frågade jag henne om Body to body, inte heller något problem och vi kom överens om priset. Har gjort det några gånger och hon avslutar alltid BtB´n med en lapdance, massera kuken mellan blygdläpparna på ett helt fantastiskt sätt.
Har också blivit mer och mer att vi slappar 15 minuter efteråt, kramas, och hon här även börjat pussas, på slutet även tyngkyssar. Efter det duschar vi alltid tillsammans och hon tvättar mig.
Näst sista gången jag var där avslutade hon BtB´n med en avsugning, all way, där jag sprutade i munnen. Inget hon begärde extra för !
Och nu sista gången under lapdancen så helt plötsligt lyfter hon rumpan, tar tag i kuken, styr in den och sjunker ner på den i botten. Jag hann alltså inte reagera, utan hon började rida. Skadan var ju redan skedd så jag hängde på och hon red tills jag sprutade i henne.
Att knulla henne utan kådis är ju illa i sig. Men i övrigt ? Vad är hon ute efter ? Min erfarenhet är att thaibrudar bara är ute efter pengar. Men hångla, kyssas, avsugning, knulla, allt utan extra ???
Jag är mer än 20 år äldre än henne så jag tror inte hon stöter på mig, ha, ha.
Nån som har någon teori ?

Jag har samma upplevelse med en massörska som ger mig mer och mer. Man snackar lite efteråt och hänger kvar lite.

Antingen är hon bara glad att träffa dig, du betalar bra, du sköter din hygien, du behandlar henne bra. Du är alltså en bra kund som hon vill behålla och se till att få en stadig inkomst. Ingen kärlek, och det blir inte mer än så här.

..eller så är hon ute efter att gifta sig och få en permanent "inkomst". Hon kanske gillar dig eller snarare står ut med dig tillräckligt mycket för att kunna leva med dig en längre tid.

Glöm aldrig att horor oavsett om de är på salong eller bordell, i Sverige eller Danmark, har som uppgift att få dig att känna dig som en kung och få dig tillfredsställd. Det är deras jobb och det är det de får betalt för. Allt annat är skådespeleri och ju bättre skådis ju mer betalt.
Citera
2017-08-09, 09:17
Medlem
Jo självklart behandlar jag henne bra. Jag ser inte ner på horor så länge de gör det frivilligt. Och jag har kuken nytvättad när jag går till henne :-)
Och hon har högst normala priser, jag betalar inte henne dyrt.
Hur orolig skall man vara för att ha knullat henne bart ?
Vill ju gärna gå dit igen men är inte säker på att jag kan säga nej om hon kör samma grej. Det är ju trots allt skönast utan gummi.
Citera
2017-08-09, 09:44
Medlem
Citat:
Jo självklart behandlar jag henne bra. Jag ser inte ner på horor så länge de gör det frivilligt. Och jag har kuken nytvättad när jag går till henne :-)
Och hon har högst normala priser, jag betalar inte henne dyrt.
Hur orolig skall man vara för att ha knullat henne bart ?
Vill ju gärna gå dit igen men är inte säker på att jag kan säga nej om hon kör samma grej. Det är ju trots allt skönast utan gummi.

Det är väl bara att testa sig. Är det grönt så vet du att hon är frisk. Så då kan du ju bara köra på. Men jag hade varit mer orolig att hon inte har annat skydd. Så du får en liten Thaiknodd om 9 mån.
Citera
2017-08-09, 11:46
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Det är väl bara att testa sig. Är det grönt så vet du att hon är frisk. Så då kan du ju bara köra på. Men jag hade varit mer orolig att hon inte har annat skydd. Så du får en liten Thaiknodd om 9 mån.
Ja, fy tusan, att spruta inuti en massös skulle göra mig mycket nervös. Hade faktiskt undvikt den salongen på livstid om det hänt mig.

Har ju "hört stories" om tjejer som kommer hit och gör sig gravida och binder fast sig med en snubbe för att få stanna. Huruvida det stämmer/funkar vet jag inte men undviker att riskera något.
Citera
2017-08-09, 11:57
Medlem
Jo fast denna pratar bra svenska, och hon säger hon varit här 10 år, varit gift med en svensk man innan. Men det vet man ju inte. Men hon har inte kommit hit nyligen i alla fall, så fort lär dem sig inte svenska.
Citera
2017-08-09, 19:56
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Jo fast denna pratar bra svenska, och hon säger hon varit här 10 år, varit gift med en svensk man innan. Men det vet man ju inte. Men hon har inte kommit hit nyligen i alla fall, så fort lär dem sig inte svenska.

Välkommen till mystikens värld.
Du lär inte få något rätt svar i detta forum. Delvis beroende på att, hör och häpna, thaitjejer kan vara olika..

Du får prova Dig fram och känna av om resan blir bekväm för dig själv.
Troligt att hon gillar och vill ha dig som stamkund.
Kanske vill hon ha pojkvän.
Kanske är du ett framtidslöfte. Eller reserv för framtiden.
Kanske en kombination eller inget alls.
Du kanske ger bra reklam till omgivningen.
Du genererar bra pengar eller kan vara till nytta för att göra henne "happy" och få ett bra liv.

Vi som inte vet vem det är kan aldrig gissa vad hon är ute efter.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in