2025-02-03, 17:06
Medlem
Mitt intresse fr thaimassage har kommit till vgs nde.
Dels fr att dagens thaimassage fr det mesta r rtt vrdels.
Och dels fr att polisen trlar ganska framgngsrikt.
Det sista jag vill r att torska som torsk!
Blir det nt s blir det dr det r lagligt.
Tack hej
Citera
2025-02-04, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Tack hej
Med tanke p den avtagande aktiviteten hr och i rec trden, s lr du inte va ensam om ditt stllningstagande.
Citera
2025-02-05, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Med tanke p den avtagande aktiviteten hr och i rec trden, s lr du inte va ensam om ditt stllningstagande.

Fr knslan att nyrekryteringen till denna hobby r lite halvdlig. Vi som hllit p ett tag, s blir besken lika varandra och inte s mycket att skriva om.

Det var roligare i brjan, mer massera varandra, mer spontant, fler som slde extra och var yngre och snyggare.
Citera
2025-02-06, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Tack hej
Vi kommer nog se tillbaka p tiden frn 2010 -2020 d thaimassage med extra var ett fenomen som pgick helt fritt utan nn som brydde sig. Alla stllen, alla masssser, roliga tider d man kunde f massa roligt extra utan att skmmas. Nya salonger startades hela tiden, knda massser flyttade runt mellan salongerna - hrliga tider

Frn 2020 och framt s frsvinner fenomenet mer och mer. Hrdare tag frn polisen, ny regering somvill klmma t utlnningar utan korrekt arbetstillstnd, snack om utvisning fr bristande vandel - flera publika skandaler med kndisar - pltsligt frstr allmnheten vad som vi i denna trden vetat hela tiden; Massiv prostitution och rena bordeller.

Thaimassagefenomenet p 10-talet - blir skert en bra podd eller tv-dokumentr om 5 r
Citera
2025-02-14, 17:59
Medlem
Jag brjade g p thaimassage frst 2022. r pensionr. Hade funnits en salong sedan flera r alldeles i nrheten dr jag bor i Gteborg. Konstigt nog hade jag aldrig beskt den tidigare. Det var i grevens tid verkar det som nu nr den ena salongen efter den andra frsvinner. Jag fick inte uppleva The golden days of thaimassage. Har beskt flera i Gteborg som nu r frsvunna. Men jag besker nu bara hon i nrheten. Man mste ju stdja nrverksamheten. Men hon sger att hon frsker slja salongen och flytta tillbaka till sin slkt i Thailand. Jag frstr henne.
Citera
2025-02-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eriksmannen
Jag brjade g p thaimassage frst 2022. r pensionr. Hade funnits en salong sedan flera r alldeles i nrheten dr jag bor i Gteborg. Konstigt nog hade jag aldrig beskt den tidigare. Det var i grevens tid verkar det som nu nr den ena salongen efter den andra frsvinner. Jag fick inte uppleva The golden days of thaimassage. Har beskt flera i Gteborg som nu r frsvunna. Men jag besker nu bara hon i nrheten. Man mste ju stdja nrverksamheten. Men hon sger att hon frsker slja salongen och flytta tillbaka till sin slkt i Thailand. Jag frstr henne.

Frr gick salongerna vidare fr ganska hga summor. Nu vet jag minst tv salonger i mitt nromrde som verkar ha lagt ner verksamheten. Tagit ner flaggan, lst drren, men inte slt eller rensat lokalen.
Citera
2025-02-22, 21:30
Medlem
GrillTeknikers avatar
Happy ending - risker?

Blev erbjuden happy ending p en thaimassage hromveckan. Varken jag eller kuken var riktigt beredd, s jag tackade nej av ren reflex. Men hade varit kul att testa i Sverige, s nu funderar jag p att boka en ny tid hos samma masss (har testat i Thailand med varierande njdhet).

Men det knns lite riskabelt. Kan de ha kameror i rummen och sedan anvnda inspelningen i utpressningssyfte? Eller kan det ha varit ett test fr att se om man skulle tacka ja, och isfall blir man antingen utslngd (i bsta fall) eller polisanmld?

Det "lustiga" i detta sammanhang r dessutom att detta r den enda thaimassagen i min stad dr jag sett en "Vi polisanmler alla frsk till sexkp" vldigt tydligt uppsat rakt innanfr drren, omjlig att missa. Alla andra har antingen bara nn liten skylt i nt hrn eller har plockat bort dem sedan ngot r tillbaka.

r det vrt risken?

Och om det nu inte r ngot fuffens frn massagestllets sida - r man sker om man betalar extraservicen kontant? Man har ju lst om swishlistor och snt, s man undrar ju lite varfr dessa swishdrar inte bara betalar kontant?? Finns vl ingen hake dr, eller??
Citera
2025-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Men det knns lite riskabelt. Kan de ha kameror i rummen och sedan anvnda inspelningen i utpressningssyfte? Eller kan det ha varit ett test fr att se om man skulle tacka ja, och isfall blir man antingen utslngd (i bsta fall) eller polisanmld?

Det "lustiga" i detta sammanhang r dessutom att detta r den enda thaimassagen i min stad dr jag sett en "Vi polisanmler alla frsk till sexkp" vldigt tydligt uppsat rakt innanfr drren, omjlig att missa. Alla andra har antingen bara nn liten skylt i nt hrn eller har plockat bort dem sedan ngot r tillbaka.

r det vrt risken?

Och om det nu inte r ngot fuffens frn massagestllets sida - r man sker om man betalar extraservicen kontant? Man har ju lst om swishlistor och snt, s man undrar ju lite varfr dessa swishdrar inte bara betalar kontant?? Finns vl ingen hake dr, eller??

Haha, nej, de har inte kameror i rummet som kommer anvndas i utpressningssyfte. Nej, det r inget mrkligt test (Vad skulle vara pongen med det ens?).

Massa salonger har en sn skylt och erbjuder nd extra, det r bara ett alibi.

Ja, betala kontant. Nej, det finns ingen hake med det.. Du kan fr skerhets skull se till att inte ta ut pengarna samma dag.
Citera
2025-02-23, 13:53
Medlem
Idag sg jag en ny variant. Det delas ut klistermrken, dr det typ str, We dont welcome sex purchase.

Hr hade ngon rkat stta en tejp ver, we dont. S nu str det welcome sex purchase p drren.
Citera
2025-02-23, 22:51
Medlem
1000-1500 fr tjnster. Vad kan det vara?
Som jag frstr r det mest troligt bj/fs eller?
Vad kostar BTB utan bj/samlag bara med avrunkning?
Citera
2025-02-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992

1000-1500 lter som FS.

BJ ingr oftast vid btb - ca 600-1000.
Citera
2025-02-24, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992

Priserna har sttt ganska stilla under tiden jag varit aktiv. Fr en btb med hj, kommer de vilja ha 1000-1500, men kommer nog kunna sga ja till 800, men efter en viss tvekan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in