2017-07-28, 19:36
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
grattis du är nr 100 som frågat den frågan och som inte orkar lösa tråden.

Ta av allt, lägg dig på mage, lägg kuken neråt, stöna när hon rör ditt anus, ha stånd när det är vändning....
Bra svar! Tyvärr funkade det inte pga. trängsel..
Citera
2017-07-28, 19:38
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Alternativt; Lägg dig fullt påklädd i våtdräkt, inlindad i plastfolie och dasen gömd i en fettvalk och du får frågan ändå.
En massös sugen på extrapengar hindras inte av kalsonger eller hur man lägger kuken.
Ditt försök att vara rolig imponerar inte på mig. I övrig kan jag nog tänka mig att du har rätt!
Citera
2017-07-28, 19:40
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Stämmer bra det. I början när jag började med thaimassage fick jag frågan trots att jag kalsonger på och inte stånd.
Nu är jag alltid naken och har stånd, är vääldigt länge sedan jag inte fick erbjudande.
Jag jobbar vidare! Tack för feedback!
Citera
2017-07-29, 08:51
Medlem
Söta/unga tjejer i västerort/norrort? Vilka salonger har bra utbud? HE är inte priot här menmen
Citera
2017-07-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziee01
Söta/unga tjejer i västerort/norrort? Vilka salonger har bra utbud? HE är inte priot här menmen
och hur tycker du vi skall ge dig våra hårt förtjänade tips, direkt i tråden och hänga ut salongerna eller via pm?
Citera
2017-08-02, 19:03
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Att namnge massöser och/eller salonger är att antyda att de erbjuder sexuella tjänster, och sådana inlägg raderas med stöd av regel 0.09.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2017-08-07, 21:04
Medlem
Tänkte fråga om fler av er därute i djungeln fått förfrågan av damer att de vill låna pengar. De uppger lite olika skäl(som jag inte uppger). Dessa damer har varit i Sverige en lång tid och jag har bra kontakt med dessa damer. Men det är ändå olustigt att låna ut pengar.
Citera
2017-08-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Tänkte fråga om fler av er därute i djungeln fått förfrågan av damer att de vill låna pengar. De uppger lite olika skäl(som jag inte uppger). Dessa damer har varit i Sverige en lång tid och jag har bra kontakt med dessa damer. Men det är ändå olustigt att låna ut pengar.
Extremt vanligt beteende, förvånad att du inte visste att thai horor fungerar som pengaslukande mollusker. Snart ska du betala deras sjuka farmor, sen barn som blivit vräkta. Rakt i fällan
Citera
2017-08-07, 22:32
Medlem
B-types avatar
Citat:

Aldrig hänt mig. Har iofs aldrig varit stammis hos någon tjej heller.
Citera
2017-08-07, 23:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Det är vanligt om de tror att de har möjlighet att lura ur dig några tusingar.

Haha, vad är det som du vägrar uppge? Det är ju knappast så att du är speciell eller utvald, de har ställt frågan till minst tio andra snubbar.
Citera
2017-08-07, 23:41
Medlem
Citat:

Jo, jag har lånat ut några tusen kronor. De betalade hon tillbaka genom extra 😜. Nu var det ganska länge sedan. Och det har hänt 2 gånger.
Citera
2017-08-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Jo, jag har lånat ut några tusen kronor. De betalade hon tillbaka genom extra 😜. Nu var det ganska länge sedan. Och det har hänt 2 gånger.
Det är deras yrke, kallas "hora"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in