Citat:
Jag ljuger inte, han maskar och får en tillsägelse varav han löper två meter innan han börjar gå igen. Nyberg gör ingenting. Vem ljuger?1. Yasin spelade högerytter även om Hamad stod och ljög om att han är vänsterytter, dessutom blev han tämligen omgående tillsagd av Nyberg att skynda sig, varpå han joggade hela vägen mot sidlinjen. Varför ljuger du?
2. Paulinho faller ofta lätt, jag hatar det men han är knappast ensam i allsvenskan om detta, och det är knappast en ursäkt för erat beteende.
3. Jag kan ta gift på att ni dödade mer tid av matchen än vad vi gjorde med era evighetslånga frisparkar. Vid varenda frispark ni fick (även dom vid halva plan) så tog det en minut efter som ni skulle flytta upp hela laget varenda jävla gång för att slå långt.
4. Hur vet du att han fejkade kramp? Är det så otroligt att en spelare faktiskt får kramp i 89:e minuten? Helst en kille på närmare 2 meter som sprungit ovanligt mycket. Även om han nu hade fejkat, kan man verkligen begära att Abrahamsson i målet skall veta exakt orsak till att en medspelare ligger ned?
Som jag förklarade ovan så finns det fall där hån är väldigt passande.
Glenn Nyberg har även sagt att han blev otroligt ställd utav Hammarbys agerande - vilket gjorde det svårt för honom att hantera situationen. Det är solklart att även han hade förståelse för att spelarna i Häcken blev vansinniga.
2. Paulinho faller ofta lätt, jag hatar det men han är knappast ensam i allsvenskan om detta, och det är knappast en ursäkt för erat beteende.
3. Jag kan ta gift på att ni dödade mer tid av matchen än vad vi gjorde med era evighetslånga frisparkar. Vid varenda frispark ni fick (även dom vid halva plan) så tog det en minut efter som ni skulle flytta upp hela laget varenda jävla gång för att slå långt.
4. Hur vet du att han fejkade kramp? Är det så otroligt att en spelare faktiskt får kramp i 89:e minuten? Helst en kille på närmare 2 meter som sprungit ovanligt mycket. Även om han nu hade fejkat, kan man verkligen begära att Abrahamsson i målet skall veta exakt orsak till att en medspelare ligger ned?
Som jag förklarade ovan så finns det fall där hån är väldigt passande.
Glenn Nyberg har även sagt att han blev otroligt ställd utav Hammarbys agerande - vilket gjorde det svårt för honom att hantera situationen. Det är solklart att även han hade förståelse för att spelarna i Häcken blev vansinniga.
Paulinho är seriens äckligaste filmare och det har absolut betydelse även om det inte var rent av därför vi gjorde som vi gjorde.
Ta giftet du.
20 sekunder efter han inte ens kunde gå av planen på egen hand gör vi mål och då spurtar han in på planen i ilska. Fan vilken kramp, hahah.
Alltså, que. Han ska ha förståelse för att era filmare blir arga och kan då skita i hela regelboken genom att låta era spelare göra vad de vill? Dummaste jävla påståendet jag hört hittills.