2017-08-06, 14:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Bild som läckt ut:

https://instagram.com/p/BXYXlITFwm3/

Den där är, för den som undrar, ursprungligen från ponyhans: https://www.instagram.com/p/BXYULT0goAM/?taken-by=ponyhans
Senast redigerad av pyro860 2017-08-06 kl. 14:18.
Citera
2017-08-06, 14:25
Medlem
Varför försvarar så många honom? Det är sinnessjukt. Han må vara en skicklig ekonom, men han är vedervärdig med sprit i kroppen.
Citera
2017-08-06, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Dominika Peczynski har just kommit till insikt att hon nog har valt den rätta mannen i sitt liv. Hon har aldrig tråkigt med honom, han har alltid någonting spännande att berätta, uträtta.
Källa: http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hu...man-mot-de-har

"Det går inte att ha tråkigt med Anders" berättade sambon i Expressens bilaga tidigare i år. Fem sidor om deras liv med mina och dina barn etc.
Citera
2017-08-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ytterst småsint att börja tjafsa om sängplatsen. Alla kan ju inte sova i det stora huset. Borde kvinnor och barn ha placerats där medan de "viktiga männen" hade fått sova i gäststugan? Är det så den jämställda mannen tänker?
Alltså jag har för mig att jag läste i går kväll att de hade sängplats i huset men att värden ändrade sig efter det att Anders spårat ur, det fick bli en stuga en bit bort (för hans egen skull )och att det var då Anders blev ännu argare...Han var väl nån slags VIPgäst innan han brakade samman.
Jag såg också en bild i går kväll med en kostymklädd man liggande på ett golv med massa kostymklädda ben runtom, det som hängde ut ur byxan var blurrat och så löd frågeställningen: är denna bild äkta?
Det var antagligen någon som fotat honom liggandes, jag tror den var äkta, bilden. Tänk om nån kunnig kunde leta upp den bilden igen och lägga upp den här.
Citera
2017-08-06, 14:53
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag såg också en bild i går kväll med en kostymklädd man liggande på ett golv med massa kostymklädda ben runtom, det som hängde ut ur byxan var blurrat och så löd frågeställningen: är denna bild äkta?
Det var antagligen någon som fotat honom liggandes, jag tror den var äkta, bilden. Tänk om nån kunnig kunde leta upp den bilden igen och lägga upp den här.

Nej den bilden är inte äkta. Den var ifrån 2010-11 någon gång.., finns tillbaka i tråden.
Citera
2017-08-06, 15:04
Medlem
Man undrar varför och i vilken egenskap var Anders Borg inbjuden till Tomas Tjajkovski på Husarö?
Var det en försåtligt planerad komplott enbart för att få bort honom från Kinnevik...?
Citera
2017-08-06, 15:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Man undrar varför och i vilken egenskap var Anders Borg inbjuden till Tomas Tjajkovski på Husarö?
Var det en försåtligt planerad komplott enbart för att få bort honom från Kinnevik...?
AB var redan vad jag förstått på väg ut ur Kinnevik. Han fick ett år xtra. Men nu så fick allting en snabbare exit.
Citera
2017-08-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Det framgår av följande artikel att det finns flera källor som har bekräftat grunddragen i storyn.
Att en reporter på AB säger att sig ha talat med flera källor som bekräftar storyn är väl på inget sätt bevis på vad som är sant? Vem som helst kan hitta på att de talat med flera källor, och som vi vet är AB notoriska lögnare.
Citera
2017-08-06, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha 😂 Du har inte hängt med alls ser vi. Borg klippte av sig hästsvansen för flera år sedan.

Gift är han inte heller.
Citera
2017-08-06, 15:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Borgs måttstock bör gälla alla

http://www.gp.se/nyheter/borgs-m%C3%A5ttstock-b%C3%B6r-g%C3%A4lla-alla-1.4504417

En svart kvinna klagar sig på att Borg kommer undan för han är en vit medelålders man. Vad exakt har han kommit undan med? Han är offentligt sågad ner till fotknölarna, har sagt upp sig (blivit avskedad) från sina jobb, blivit polisanmäld till råga på allt. För nu något som ingen med säkerhet ens kan säga faktiskt har hänt.
Citera
2017-08-06, 15:31
Medlem
Kurt1s avatar
Var det även Anders Borg som var den ex-toppolitiker som fotade under kjolen på en ung kvinnlig politiker i Almedalen?
Citera
2017-08-06, 15:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En svart kvinna klagar sig på att Borg kommer undan för han är en vit medelålders man. Vad exakt har han kommit undan med? Han är offentligt sågad ner till fotknölarna, har sagt upp sig (blivit avskedad) från sina jobb, blivit polisanmäld till råga på allt. För nu något som ingen med säkerhet ens kan säga faktiskt har hänt.
Jisses vilket pekoral. Hon är ju verkligen ett praktexempel på allt som är fel med politisering & kvotering.

Följande passus är ju riktigt festlig:
Citat:
Ursäkta språket men vita medelåldersmän har frikort på fittor och sexuella övergrepp i denna värld oavsett om det är en festival eller skärgårdsfest med andra pampar.
Vita medelåldersmän våldtar & tafsar alltså på festivaler i stor omfattning?

Detta fjantande hade ju knappt platsat på Metro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in