Citat:
Ursprungligen postat av
Grisbrottaren
När du skriver så, drar jag mig till minnes att Errol Flynn drabbades av ett liknande drev, som gjorde att folk inte ville umgås med honom och han förlorade sin sociala ställning. Han anklagades för sex med minderårig, men friades, vilket dock inte friade honom från pöbelns dom mot honom och folk blev rädda för att förknippas med honom.

Det handlar inte om Errol Flynn utan om en näringslivstopp och en fd finansminister som är en offentlig person. Och som SJÄLV varit ute offentligt och bett om ursäkt. Och du tror väl inte det är så att han ber om ursäkt för en skitsak? Det spelar ingen roll om det aldrig blir åtal eller vidare utredning, så länge han behandlas som alla andra brottsmisstänkta. Han är inte förmer än någon annan och står inte över lagen.
Snyftskiten är bara patetisk. Moderatpatrask och slödder som tror dom gör som dom vill.
Han är djupt besviken på AKB nu eftersom hon uttalat sig, och nu förstår han dom som uttryckt åsikter om henne. Vilken lite gris måste jag säga. Han ska ha medhåll annars hakar han på vad andra har tyckt om AKB. En skitstövel helt uppenbart.