2017-08-05, 20:22
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
När du skriver så, drar jag mig till minnes att Errol Flynn drabbades av ett liknande drev, som gjorde att folk inte ville umgås med honom och han förlorade sin sociala ställning. Han anklagades för sex med minderårig, men friades, vilket dock inte friade honom från pöbelns dom mot honom och folk blev rädda för att förknippas med honom.

Det handlar inte om Errol Flynn utan om en näringslivstopp och en fd finansminister som är en offentlig person. Och som SJÄLV varit ute offentligt och bett om ursäkt. Och du tror väl inte det är så att han ber om ursäkt för en skitsak? Det spelar ingen roll om det aldrig blir åtal eller vidare utredning, så länge han behandlas som alla andra brottsmisstänkta. Han är inte förmer än någon annan och står inte över lagen.
Snyftskiten är bara patetisk. Moderatpatrask och slödder som tror dom gör som dom vill.

Han är djupt besviken på AKB nu eftersom hon uttalat sig, och nu förstår han dom som uttryckt åsikter om henne. Vilken lite gris måste jag säga. Han ska ha medhåll annars hakar han på vad andra har tyckt om AKB. En skitstövel helt uppenbart.
Citera
2017-08-05, 20:23
Medlem
Medborgargardists avatar
Smått komiskt att svensken i gemen verkar bli mer upprörd över en f.d. ministers snefylla än Löfvens och den sittande regeringens inkompetens gällande Transportstyrelsen. Anders får lämna sina uppdrag för att han gjorde bort sig på en fest, medan Ygeman (fick byta tjänst) & Hultqvist får jobba kvar på sin statliga tjänst.
Citera
2017-08-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Media, rykten etc. Absolut. Det är polisens plikt att utreda misstänkta brott oavsett om brottsoffer vill att det sker eller inte. Frågan är bara att om brottsoffret vägra att medverka är det svårt att styrka brott så det brukar inte bli åtal då.

Om det är en kändis och man själv vill ha lite rampljus. Lägg ner det där skitsnacket. Flesta poliser undviker anmäla för slippa pappersarbete, om de inte måste.
Citera
2017-08-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
AB kommer inte kunna vistas ute utan att få höra något om hora eller kukar. Han är en ny Ekeroth.
Lite mer lömsk bara och falsk.

AB kommer tjäna mer pengar på sin story än Ekeroth. Vad fick Ekeroth för såna bilder? 15.000 kr?
Citera
2017-08-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Du kan ju testa mig och vifta med kuken på nästa fest.

Blir du polisanmäld och hamnar på AB:s första sida ber jag om ursäkt.

Dominika Peczynski har just kommit till insikt att hon nog har valt den rätta mannen i sitt liv. Hon har aldrig tråkigt med honom, han har alltid någonting spännande att berätta, uträtta.
Källa: http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hu...man-mot-de-har
Citera
2017-08-05, 20:29
Medlem
Citat:
Om det är en kändis och man själv vill ha lite rampljus. Lägg ner det där skitsnacket. Flesta poliser undviker anmäla för slippa pappersarbete, om de inte måste.

Att de inte anmäler är en annan sak.
Citera
2017-08-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JPMorgandonator
Det förvånar mig att en person som trots allt nosat på högre utbildning (jag är själv extremt högutbildad och har aldrig kallat horor för horor) uttrycker sig så här.

Han har uppgivit att han varit hårt ansatt den senaste tiden. Utmattningsdepression? Någon som vet om antidepressiva i kombi med alkohol kan ge blackout?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Anders_Borg

Vad är du utbildad inom?
Citera
2017-08-05, 20:37
Medlem
vichy6s avatar
Det ligger några hundar begravda här.

Dominika hade nog rätt bra koll på sin man. På bryggan och snicksnackade med andra medan Herr Borg söp ner sig total är inte troligt...hade han en plunta och kroppen reagerade blixtsnabbt?

Hennes inlägg på hans FB är patetiskt.

Använder man ord och agerar i handling som han gjorde ( påstådd minnesförlust eller ej) är det ytterst troligt inte första gången.
Citera
2017-08-05, 20:38
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antropomorf
Vem är ex-ministern?
Vilken kille! Direkt dumt, men han kommer att bli förlåten av sin kompis LGW.

I övrigt tycker jag att han skall ha creed för att han visade kön, dvs slog kuken i bordet. vilken kille!. Vi andra helt vanliga skattebetalare kan ju få idéer och att bli copy-cat. Dominika har ju mega tuttar, är den tidigare ministern också intresserad av vad Alexander Bard kan erbjuda, jag är inte det, tvi.
Citera
2017-08-05, 20:38
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Du kan ju testa mig och vifta med kuken på nästa fest.

Blir du polisanmäld och hamnar på AB:s första sida ber jag om ursäkt.
Nu är jag inte den som viftar med kuken på fester.
Citera
2017-08-05, 20:41
Medlem
Citat:
Du är lite för mycket vän med alla dessa ord för att jag ska känna mig bekväm. Pride och vulgariteter är inte min grej. Prova nån annan.
Både Dominka och Anders har varit fulla som kajor och minns inte ett skvatt...fy fan för att sitta och ringa runt dagen efter och höra det ena värre än det andra vad som hände på kvällen...dråpslaget måste varit när nån sa att borg ragglat omkring med kuken hängande utanför brallan och skrikit horor samtidigt som han greppat ballarna på folk...fy fan vilken ågren.
Citera
2017-08-05, 20:42
Medlem
En beskrivning av Anders Borg långt innan han träffade Dominika Peczynski.

Privat är han enligt vännerna kvick och lite grabbig men samtidigt blyg. Visserligen en paradox, men han måste känna sin omgivning för att komma till sin fulla rätt. Annars är det lätt att uppfatta honom som lite tillbakadragen.
Källa: http://www.privataaffarer.se/nyheter/envis-raknenisse-basar-over-finanserna-60217
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in