2017-08-06, 02:05
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Allt är inte en konspiration! När KM dök upp, var det för att det brände kring TS?
Öppna dina vyer lite!
Du är ju skitduktig, engagerad och energisk, nyttja det väl! Seriöst!

Nej men det som hände här ikväll var koordinerat, det var en helt annan sak när KM:s namn dök upp och det fortfarande spekulerades kring TS för då jobbade man fortfarande frenetiskt med att få pilot bekräftad, något sådant kommer aldrig mer att hända, det var en fullständigt unik situation.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 02:14.
Citera
2017-08-06, 02:08
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Nej, KM dök sannerligen inte upp för att det "brände" kring TS. KM dök upp därför att fram tills dess att han dök upp hade Pernilla Wadebäck deklarerat att "pilotmannen" inte hade nämnts (TS var då redan nämnd) samt att "pilotmannen" bodde kvar i stan (vilket Radio Skaraborg sedan omformulerade). Remember?
I remember! Poängen var dock att många har kommit och gått bara si då där utan att allt är en konspiration.
Allt är fel som går utanför KM, ändå finns otroligt många möjligheter än så länge.
Citera
2017-08-06, 02:09
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
I remember! Poängen var dock att många har kommit och gått bara si då där utan att allt är en konspiration.
Allt är fel som går utanför KM, ändå finns otroligt många möjligheter än så länge.

Om du kommer ihåg är det ju bra där. Och återigen: Du försöker diskret "styra undan" från KM. Det är ingen idé att du försöker hävda något annat.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 02:11.
Citera
2017-08-06, 02:11
Medlem
Citat:
Vad tror vi om läget så här långt? Utvecklingen i tråden slår alla rekord och det verkar som att tråden utsätts för en koordinerad attack från flera användare samtidigt som vill flytta fokus - någon annan slutsats är svår att dra. Det känns onekligen som att KM som "pilotmannen" har orsakat rena skredet i tråden. Aldrig tidigare har ett namn orsakat en sådan reaktion. Bara ett objektivt konstaterande.

Det som fick igång tråden på allvar var anhållen pilot och radio serien.
Många ivriga ny reggade, vilket är positivt, stor ivrighet att få fram namnet på pilot.
Så har det fortsatt och mynnat ut i en treenighet som utsett KM som pilot, vilket kan stämma, men jag vet inte.
Jag tycker det tolkas in mkt konspirations teorier om hur och varför någon postar vad och när. Det verkar lätt bli en egentolkad fantasi, släpp det och gå vidare och försök argumentera om fallet istället.
Citera
2017-08-06, 02:14
Medlem
Citat:
Nej, KM dök sannerligen inte upp för att det "brände" kring TS. KM dök upp därför att fram tills dess att han dök upp hade Pernilla Wadebäck deklarerat att "pilotmannen" inte hade nämnts (TS var då redan nämnd) samt att "pilotmannen" bodde kvar i stan (vilket Radio Skaraborg sedan omformulerade). Remember? Faktum är att Pernilla Wadebäck var den som - medvetet, omedvetet eller genom en slump - bidrog till att KM hamnade under lupp.

I ditt resonemang så är det än mer häpnadsväckande att BWs uppgifter uteslöts.
Då borde ni granska honom på samma sätt.
Citera
2017-08-06, 02:18
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Om du kommer ihåg är det ju bra där. Och återigen: Du försöker diskret "styra undan" från KM. Det är ingen idé att du försöker hävda något annat.
Då ska jag låta bli och överlåta till dig att utläsa vad det innebär. Så kan vi ta tillvara på exsist kloka ord...
Citera
2017-08-06, 02:18
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
I ditt resonemang så är det än mer häpnadsväckande att BWs uppgifter uteslöts.
Då borde ni granska honom på samma sätt.

Men BW hade ju nämnts tusen gånger innan Pernilla skrev att "pilotmannen" inte hade nämnts! Hänger du inte med?

För övrigt har BW diskuterats ingående många gånger om!
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 02:21.
Citera
2017-08-06, 02:23
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Det som fick igång tråden på allvar var anhållen pilot och radio serien.
Många ivriga ny reggade, vilket är positivt, stor ivrighet att få fram namnet på pilot.
Så har det fortsatt och mynnat ut i en treenighet som utsett KM som pilot, vilket kan stämma, men jag vet inte.
Jag tycker det tolkas in mkt konspirations teorier om hur och varför någon postar vad och när. Det verkar lätt bli en egentolkad fantasi, släpp det och gå vidare och försök argumentera om fallet istället.

Det är bra med nyregistrerade användare, men problemet är att flera av dem "samkör" och agerar i grupp. För min del började allt med PM:en från MstadBosen1986. Det visade sig snart att MstadBoSen1986 dryftade mina PM med Rudge! Helt plötsligt fick jag ett PM från MstadBoSen1986, i vilket han/hon hade kopierat in ett svar från just Rudge! I det svaret skrev Rudge bland annat en uppmaning till MstadBoSen1986 att "få tyst på honom" (läs mig - om jag sedan är en han eller en hon är en annan diskussion). MstadBoSen1986 verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, direkt.

Rudge: Har du någon kommentar till detta?
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 02:25.
Citera
2017-08-06, 02:26
Medlem
Citat:
Men BW hade ju nämnts tusen gånger innan Pernilla skrev att "pilotmannen" inte hade nämnts! Hänger du inte med?

För övrigt har BW diskuterats ingående många gånger om!

I serien togs det sista man hade bekräftat upp på kvällen om Helena.

BW talade sist med henne osv läs tidigare inl.

Detta uteslöts i förhållandevis till de kryptiska tolkandet av PWs uttalande är detta mer konkret gjort och troligtvis av en direkt orsak som väcker min nyfikenhet mer i förhållandevis till.....
Citera
2017-08-06, 02:28
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
I serien togs det sista man hade bekräftat upp på kvällen om Helena.

BW talade sist med henne osv läs tidigare inl.

Detta uteslöts i förhållandevis till de kryptiska tolkandet av PWs uttalande är detta mer konkret gjort och troligtvis av en direkt orsak som väcker min nyfikenhet mer i förhållandevis till.....

Ok, enkelt nu då: BW har diskuterats ingående många gånger om i tråden. Gick det in nu då?
Citera
2017-08-06, 02:29
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vad tror vi om läget så här långt? Utvecklingen i tråden slår alla rekord och det verkar som att tråden utsätts för en koordinerad attack från flera användare samtidigt som vill flytta fokus - någon annan slutsats är svår att dra. Det känns onekligen som att KM som "pilotmannen" har orsakat rena skredet i tråden. Aldrig tidigare har ett namn orsakat en sådan reaktion. Bara ett objektivt konstaterande.

Du gör en korrekt analys Ugglan, en analys som säger en hel del. Det som förmodligen var tänkt att vara till KM:s fördel, blev istället till en stor nackdel för vederbörande (själv blev jag t.o.m. förärad med en Hitler-mustasch av en användare, jag tar det som en komplimang faktiskt).
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 02:55.
Citera
2017-08-06, 02:35
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Det är bra med nyregistrerade användare, men problemet är att flera av dem "samkör" och agerar i grupp. För min del började allt med PM:en från MstadBosen1986. Det visade sig snart att MstadBoSen1986 dryftade mina PM med Rudge! Helt plötsligt fick jag ett PM från MstadBoSen1986, i vilket han/hon hade kopierat in ett svar från just Rudge! I det svaret skrev Rudge bland annat en uppmaning till MstadBoSen1986 att "få tyst på honom" (läs mig - om jag sedan är en han eller en hon är en annan diskussion). MstadBoSen1986 verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, direkt.

Rudge: Har du någon kommentar till detta?
Det kan dig ge dig på! Det är helt nytt för mig! Varför skulle jag få tyst på dig? Verkar inte jag försöka föra min egen talan även i denna motvind? Om du är seriös inte det till mig Kopierad text duger inte efter det uttalandet! Där har jag fakta!!! Var det inte du som hängde ut ert pmande förut, när jag inte var inkluderad? Kom du på det nu? 😁

Jag är dessutom ingen av de nya användarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in