Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Vilka var 100% övertygade om MR (som fort kan vara intressant i detta sammanhang). Du tycker inte det tillkommit något mer än det du pekar på alltså?
* någon viss person klängde på HA på stadt
* relationen mellan HA, KB och...
* uteblivna dementier, nedstängda konton, borttagna bilder...
* de många systrarna på lockerud som möjligt ägde en intressant bil
* PWs tystnad på frågan om pilot
Därutöver info av ett helt annat slag än tidigare till flera i tråden om vem som är pilot. Jag kallar det en del nytt, men alla kallar det och tror vad de vill. Vad tror du själv? Personligen har jag fått information som också tynger KGM på ett annat sätt än den bild som målas upp av honom här, den källan kan jag inte avslöja men kan hinta om att det rör sig om en kvinna.
Har fortfarande inte tagit ställning för om KGM är den utpekade piloten.
Vad gäller dina punkter:
*Klängningen på Stadt baseras på en uppgift som inte på ngt sätt är säker i nuläget. Det kan alltså
bara betraktas som ett påstående och inte som en sanning.
*Relationen mellan PW, KB och.......finns troligen, men är det så uppseendeväckande med tanke på
hur små orterna är som personerna bott i?
*Uteblivna dementier, stängda konton etc....kan ju likaväl vara en sund reaktion på häxjakten på
nätet. Skulle bli mäkta förvånad om du inte skulle handla på liknande sätt om du var utsatt.
*Systrarna.....väldigt många boende i Mariestad har ju närstående i sitt närområde. Kan ju vara av
vikt, men lika troligt en detalj som lätt blåses upp till för stora proportioner.
*PWs tystnad nu är fullt förståelig. Av den info hon medverkat till att släppa ut, har något
okontrollerat tagit fart. Det slås åt alla håll och även utpekades anhöriga far illa i nuläget. Hon gör, enligt mig, helt rätt i att iakta största möjliga tystnad.
Ser också att diskussionen om huruvida piloten bar solglasögon eller glasögon tenderar att förringas.
I mitt tycke är det högst väsentlig skillnad på dessa två varianter och borde bringas klarhet i. I nuläget vet vi inte vad som gäller. Det gissas mest och somligt tenderar att lätt bli trådsanningar.
Du antyder att KGM åtminstone är taskig i sin attityd mot kvinnor, kanske mer än så också.
Är det en sanning eller något som nån annan mest tycker? Vore ju rätt bra med ett tydligt exempel på vad han gjort....om det nu har hänt.