2017-08-06, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Jag upprepar:det finns viktig info som bara JAG vet! Berättar jag det för polisen så vet GS att det är jag om de konfronterar honom med det!

Pilot läser ju tråden! Åk genast till polisen så personen inte mördar dig med då
Citera
2017-08-06, 01:25
Medlem
Det var inget mord,det var ett dråp....
Citera
2017-08-06, 01:26
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Nej om ett sånt här koordinerat spektakel sätter igång så finns det givetvis en mycket stark bakomliggande anledning till det eller vad tror DU? Vad som är ytterst fånigt och opassande just nu är ditt insnöade beteende, du tycker att det är bra att det här "nya heta" tipset har kommit in, som en räddning för tråden.... Det här handlar givetvis inte om vem som har rätt eller fel, du framstår ju som dummare än tåget!

Jag tror inte att någon som var på Stadt den kvällen för 25 år sen i dagsläget med 100% säkerhet kan beskriva KM:s klädsel tror du? Dessutom finns inga foton från den kvällen för polisen beslagtog alla kameror, foton och filmer, så lycka till!

Frågan är om någon kan beskriva sin bästa väns klädsel efter 25 år - eller ens sin egen klädsel ...
Citera
2017-08-06, 01:35
Medlem
Citat:
Nej om ett sånt här koordinerat spektakel sätter igång så finns det givetvis en mycket stark bakomliggande anledning till det eller vad tror DU? Vad som är ytterst fånigt och opassande just nu är ditt beteende.Det här handlar givetvis inte om vem som har rätt eller fel, du framstår ju som dummare än tåget...

Jag tror inte att någon som var på Stadt den kvällen för 25 år sen i dagsläget med 100% säkerhet kan beskriva KM:s klädsel tror du? Dessutom finns inga foton från den kvällen för polisen beslagtog alla kameror, foton och filmer, så lycka till!

Ja, du spammar på som vanligt det går som på räls...nu handlar det inte om mej även om jag är dummare än tåget....

Ja, kanske...alla tänkte tillbaka direkt efter de blev varse om försvinnandet. Speciellt de som var på statt och var med H och bevittnade klängandet. Bilder i direkt eftertanke när det uppdagades var inga gamla minnen. De kan man komma ihåg efter 25 år eftersom de upprepas och påminns med tiden.
Om KM bar vitt tror jag någon som observerade hans beteende mot H minns.
Det ligger väl även i ditt intresse att hans klädsel blir bekräftad? Bro vittnet kommer ihåg.
Citera
2017-08-06, 01:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Ja, du spammar på som vanligt det går som på räls...nu handlar det inte om mej även om jag är dummare än tåget....

Ja, kanske...alla tänkte tillbaka direkt efter de blev varse om försvinnandet. Speciellt de som var på statt och var med H och bevittnade klängandet. Bilder i direkt eftertanke när det uppdagades var inga gamla minnen. De kan man komma ihåg efter 25 år eftersom de upprepas och påminns med tiden.
Om KM bar vitt tror jag någon som observerade hans beteende mot H minns.
Det ligger väl även i ditt intresse att hans klädsel blir bekräftad? Bro vittnet kommer ihåg.

Du har ännu inte svarat på det jag tog upp, tycker du att det här var ett bra tips, det som kom upp ikväll? hade du tänkt spinna vidare på det eller? Du har aldrig heller funderat över VARFÖR det här tipset slog ner som en bomb JUST NU?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 01:55.
Citera
2017-08-06, 01:49
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Frågan är om någon kan beskriva sin bästa väns klädsel efter 25 år - eller ens sin egen klädsel ...

Nej, inte med 100-ig säkerhet, det krävs att man får se foton från den kvällen för att minnet ska komma tillbaka. Men själv kan man nog däremot minnas vad man bar för kläder eftersom det blev en väldigt speciell kväll i och med HA:s försvinnande.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 02:26.
Citera
2017-08-06, 01:53
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Nej, inte med 100-ig säkerhet, det krävs att man får se foton från den kvällen för att minnet ska komma tillbaka. Men själv kan man nog däremot minnas vad man bar för kläder, det tror jag

Jag som knappt kommer ihåg vad jag hade på mig när mina syskon gifte sig för ungefär lika länge sedan ...
Citera
2017-08-06, 01:54
Medlem
Ugglan.s avatar
Vad tror vi om läget så här långt? Utvecklingen i tråden slår alla rekord och det verkar som att tråden utsätts för en koordinerad attack från flera användare samtidigt som vill flytta fokus - någon annan slutsats är svår att dra. Det känns onekligen som att KM som "pilotmannen" har orsakat rena skredet i tråden. Aldrig tidigare har ett namn orsakat en sådan reaktion. Bara ett objektivt konstaterande.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 01:56.
Citera
2017-08-06, 01:54
Medlem
Citat:
Du har ännu inte svarat på det jag tog upp, tycker du att det här var ett bra tips, det som kom upp ikväll? hade du tänkt spinna vidare på det eller? Du har aldrig heller undrat VARFÖR det tipset dök upp JUST NU?

Just därför rådde jag direkt att inte ta det i tråden utan direkt till polis.
Jag kommenterar heller inte. Det är mitt sätt att dra vidare, för att sedan återgå till ursprungs disskusion.
Trodde inte jag behövde förklara. Det är bara att agera.
Varför tipset dök upp vet jag inte mer än att personen ville avskriva KM som skyldig vilket hen skrev i första inlägget.
Senast redigerad av exsist 2017-08-06 kl. 01:58.
Citera
2017-08-06, 01:58
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Du har ännu inte svarat på det jag tog upp, tycker du att det här var ett bra tips, det som kom upp ikväll? hade du tänkt spinna vidare på det eller? Du har aldrig heller funderat över VARFÖR det här tipset dök upp JUST NU?
Allt är inte en konspiration! När KM dök upp, var det för att det brände kring TS?
Öppna dina vyer lite!
Du är ju skitduktig, engagerad och energisk, nyttja det väl! Seriöst!
Citera
2017-08-06, 02:00
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Just därför rådde jag direkt att inte ta det i tråden utan direkt till polis.
Jag kommenterar heller inte. Det är mitt sätt att dra vidare, för att sedan återgå till ursprungs disskusion.
Trodde inte jag behövde förklara. Det är bara att agera.

Du saknar helt och hållet "magkänsla" alltså? Allt som kommer in, och hur det hela presenteras, ALLT slukas av dig med hull och hår eller?

Mitt råd är att bespara polisen den här typen av vansinnigheter och istället fokusera på det man har, för det är en hel del... man har en person som är delgiven misstanke för mord.
Citera
2017-08-06, 02:02
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Allt är inte en konspiration! När KM dök upp, var det för att det brände kring TS?
Öppna dina vyer lite!
Du är ju skitduktig, engagerad och energisk, nyttja det väl! Seriöst!

Nej, KM dök sannerligen inte upp för att det "brände" kring TS. KM dök upp därför att fram tills dess att han dök upp hade Pernilla Wadebäck deklarerat att "pilotmannen" inte hade nämnts (TS var då redan nämnd) samt att "pilotmannen" bodde kvar i stan (vilket Radio Skaraborg sedan omformulerade). Remember? Faktum är att Pernilla Wadebäck var den som - medvetet, omedvetet eller genom en slump - bidrog till att KM hamnade under lupp.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 02:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in