2017-08-05, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Den där "gamle farbrorn" visade sig ha utseende som en 30åring- ansåg många.
Han uppfattades´så av de som känner honom de ansåg minsann inte att han var en gammal-rullators- gubbe, alls.
Han anses också ha mördarfrilla-alltså så låntg från gammal utsliten gubbe man kan komma.
Dessutom hade han ertappats med kniv- och en knölpåk- nåja en påk i alla fall.

Gamla farbrorn hade även "gillat" bilder på hennes facebook. Klart man blir misstänksam... 🙃
Citera
2017-08-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Han blev häktad som väntat.
http://www.vlt.se/blaljus/brott/live-tv-haktningsforhandling-mot-misstankt-30-aring

Känns väl klappat och klart? Mord eller dråp, vad tror ni?

Den stora frågan är väl påföljden, kommer GM kunna dömas till fängelse eller är han för sjuk för det? Han verkar ju inte vara den stabila typen iaf.
Citera
2017-08-05, 13:17
Medlem
AdFontess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Hon kanske inte fått infon? Polisen ringer väl inte hem till mamman om en myndig person blir anhållen.

Förmodligen har hon inte. Med tanke på sonens aggressiva beteende och det faktum att hon är kvinna, har dessa säkert ingen kontakt.

Att den här killen mördat just en kvinna i 50-års åldern, den "nyheten" kommer nog inte vara förvånande för mamman. Hemskt att en son har förlorat sin älskade mamma och alla barnen hon undervisat förlorat sin förskollärare, för att en annans son har "hatat" kvinnor så pass mycket.
Citera
2017-08-05, 13:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpediemsi
Om någon sitter på MGM fb eller har en bild, länka!

Sitt inte och kläm på info, flashback måste leva upp till sitt rykte

Verkar inte ha någon fejja att länka till tyvärr.
Verkar heller inte ha mycket till umgänge för då skulle det ha sipprat ut mer info. om honom här.
Verkar inte haft kontakt med sin familj som avser mor och syster m. familj.
Verkar haft kontakt med sin pappa men misshandlade honom nyligen så där gick väl den kontakten i sank..
Citera
2017-08-05, 13:22
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdFontes
Förmodligen har hon inte. Med tanke på sonens aggressiva beteende och det faktum att hon är kvinna, har dessa säkert ingen kontakt.

Att den här killen mördat just en kvinna i 50-års åldern, den "nyheten" kommer nog inte vara förvånande för mamman. Hemskt att en son har förlorat sin älskade mamma och alla barnen hon undervisat förlorat sin förskollärare, för att en annans son har "hatat" kvinnor så pass mycket.

Nu kommer du väl ändå med påhittade motiv. Inget har väl framkommit gällande att MGM hatat kvinnor explicit?

Edit; jag har backa på mitt svar då jag fått länk som påvisar att han uttryckt förakt mot kvinnor.
Senast redigerad av Addhoc 2017-08-05 kl. 13:36.
Citera
2017-08-05, 13:26
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Reagerade också på det, vilka jävla svin alltså...

Kan ju ha gått ganska snabbt så ingen hann ingripa? Några knivhugg t.ex. Jag tror inte det var någon utdragen process...
Citera
2017-08-05, 13:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nu kommer du väl ändå med påhittade motiv. Inget har väl framkommit gällande att MGM hatat kvinnor explicit?
Jag tycker nog han faktiskt verkar hata kvinnor:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8yd01/dodshotade-sin-kvinnliga-lakare
Citera
2017-08-05, 13:32
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdFontes

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister

Okej jag får backa på det!
Citera
2017-08-05, 13:50
Medlem
Triplefaces avatar
Undrar vad det extrema kvinnohatet berodde på. Förmodligen dåliga erfarenheter, kanske har kvinnor visat noll intresse för honom.

Finns flera exempel på skolskjutsare i USA som haft det väldigt svårt med tjejer och i vissa fall till och med använt det som motiv och valt ut tjejer som offer (Elliot Rodger).

http://time.com/117585/yes-all-women-virgin-killer-ucsb/

http://america.aljazeera.com/opinions/2014/5/elliot-rodger-culturalmisogynymurderwomen.html
Senast redigerad av Tripleface 2017-08-05 kl. 13:55.
Citera
2017-08-05, 13:59
Medlem
Han häktades idag, det vet vi. Men har vi fått fram nått mer om honom i egenskap av person?
Dessutom kan vi snälla försöka vaska fram en bild på mgm? Ska vi väl kunna reda upp?
Citera
2017-08-05, 14:15
Medlem
SingleStars avatar
Grattis Elena, 56 år i dag, synd du inte fick uppleva dagen. Hoppas dina baneman får sitta i en unken fängelsecell i minst 56 år och inse att hela livet passerar utanför murarna. Må rätt person ha häktats.
Citera
2017-08-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Han gjorde även Hitler - hälsningar och skrek rasistiska saker, enligt artikeln. Kanhända Flashback förlorat en flitig användare.
Senast redigerad av nantale 2017-08-05 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in