Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ja jag vet att det påstås att personer som nämnts i tråden har farit illa och att vissa av dom även ska ha tvingats lämna stan. Fast å andra sidan kan det säkert ha funnits helt naturliga orsaker till att vissa av dom har flyttat från Mariestad eller?
Hur som helst, ALLA problem som du tar upp här har 'Fighter83' redan dryftat i sina PM så jag är redan underrättad och medveten om detta, dvs. att det är synd om KM och hans familj om det nu skulle visa sig att han inte är "pilot", det har ni ju båda lyft fram på ett diskret men ändå fullkomligt uppenbart sätt.
Att fighter83, skulle det på något vis göra att den saken då är klar på något vis? Ska JAG lämna det osagt för egen del för det? Glad att fler uppmärksammar detta och inte bara tutar på, önskar fler gjorde det.
Det handlar inte om det du får det till, någon form av skydd för specifik skyldig.
Ja, folk har fått flytta, en del bor kvar, inget av det indikerar skuld. Det fula är inte att bli oskyldigt utpekad utan att helt tanklöst och ogrundat peka ut oskyldiga och dra det ut på din spets, för att sedan rycka på axlarna åt det och fortfarande anse att det är de som borde förklara sig.... Vet du Pudelfrillan, DE hamnar under kategorin utsatta, svaga människor i samhället som du skrev om tidigare. Svaga för att de har inget att sätta emot, de har ju inte gjort någonting fel.
Men jag ska sluta älta detta och låta dig slippa mina dumheter som ej är värda att ens ta till sig. Låta dig spekulera vidare med mer substans och mer givande till att komma närmare sanningen med tråden. Jag läste dina spekulationer inatt och jag måste säga att du verkligen har tagit till vara på upplagda fakta i tråden. Du är fantastisk! Vi förstår oss verkligen inte på varandra och behöver inte jobba på det. 😁 Det är sant att du tillför tråden mer och skulle vinna den grenen om det var en tävling! Vad du tillför är ju upp till var och en att tolka och det gäller givetvis alla, inklusive vad jag tillför. Tycker vi lämnar ditt och mitt och återgår till topic.