Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jag får ta mycket skit nu och känner att jag behöver försvara mig så att alla får sambanden klara för sig.
Den som skrev att denna hade fått ett PM med ett namn på ”pilot” (igår kväll) var tikimon. tikimon frågade om någon mer hade fått liknande PM. Tyvärr såg jag inte detta inlägg i tid (som postades 22:49, inlägg 15556), för hade jag sett det i tid hade jag PM:at tikimon och bett honom/henne att vänta med att droppa initialerna. Redan 23:00 droppar tikimon initialerna och jag hann alltså aldrig be tikimon avvakta. 23:04 svarar jag tikimon att ta det lugnt och inte dra det längre än. Jag påpekade också att jag tyckte att det var onödigt att droppa initialerna så snabbt. Fattar alla?
När sedan divadnil hade blivit sur på mig och anklagat mig för att ”diktera” och annat är det just divadnil som 00:52 är den förste som skriver ut namnet i någorlunda klartext (inlägget 15579). Så var det!
Till alla er som ger mig skulden – och då särskilt Twiggygirl: Läs ovanstående så många gånger tills ni förstår sambanden. Ok?!
(Ser att tikimon har tagit på sig debaclet. Nu förväntar jag mig en ursäkt från Twiggygirl.)
Jag tillhör dem som tycker att man ska tala i klartext så att skriva ut namn är inget som jag är emot och kommer inte vara emot det i framtiden heller. Däremot maska namnen tycker jag man ska göra. När det gäller denna KGM så är det
du som säger att det är
bekräftat att han var på statt och
klängde på HA. Det är först då som det faktiskt blir intressant att spekulera i om mannen kan vara pilot. Så nu undrar jag och även andra hur du fått detta bekräftat. Är det ett nick på tråden eller är det någon du känner som bekräftat detta?