2017-07-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Berätta då mer om denna man. Att bara hugga ett namn är orimligt, det kan jag med, men varför är han en av dem man ska bli nyfiken på? Jag vill förstå! Vet ej vem han är, hur han är, vad han gör....
Tycker det är synd om man bara grabbar namn i luften och faktiskt får dem förknippade med något som detta, och en son.... Jag kan falla offer för uthängning lika gärna, min son... Lite rättvis får man vara och motivera, enligt mitt tycke!

Vill tillägga att jag är inte nämnd i tråden ännu......

Instämmer helt...bra sagt..
Citera
2017-07-20, 22:43
Medlem
Det var JAG som droppade namnet i tråden. Jag var snabb och kanske uppspelt över pm som jag fick. Personen som ville vara anonym (jag rspekterar det) skrev en utförlig förklaring hur han/hon kunde veta namnet.

Man vet ju för fan inte hur man ska bete sig i tråden för att vara alla till lags. Genom att jag droppade namnet fick jag mer info via pm där det bl.a sades att denna person var på stadt denna kväll. Har även fått annan info som säger att det finns kopplingar till andra personer som nämnts i tråden.

Om ni tycker att jag gjorde fel som droppade namner så snabbt så ber jag om ursäkt. Är det FEL pilot så ber jag om
Ursäkt till den namngivne och är det FEL pilot sp kan vi ju dra slutsatsen att den RIKTIGE PILOT vill spela oss ett spratt och få oss vilse!
Citera
2017-07-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Det var JAG som droppade namnet i tråden. Jag var snabb och kanske uppspelt över pm som jag fick. Personen som ville vara anonym (jag rspekterar det) skrev en utförlig förklaring hur han/hon kunde veta namnet.

Man vet ju för fan inte hur man ska bete sig i tråden för att vara alla till lags. Genom att jag droppade namnet fick jag mer info via pm där det bl.a sades att denna person var på stadt denna kväll. Har även fått annan info som säger att det finns kopplingar till andra personer som nämnts i tråden.

Om ni tycker att jag gjorde fel som droppade namner så snabbt så ber jag om ursäkt. Är det FEL pilot så ber jag om
Ursäkt till den namngivne och är det FEL pilot sp kan vi ju dra slutsatsen att den RIKTIGE PILOT vill spela oss ett spratt och få oss vilse!

Kan du säga något om dessa kopplingar då? Spontant känns de långsökta eftersom det är en helt annan typ av person. Jobb?
Citera
2017-07-20, 23:02
Medlem
Ugglan.s avatar
Jag får ta mycket skit nu och känner att jag behöver försvara mig så att alla får sambanden klara för sig.

Den som skrev att denna hade fått ett PM med ett namn på ”pilot” (igår kväll) var tikimon. tikimon frågade om någon mer hade fått liknande PM. Tyvärr såg jag inte detta inlägg i tid (som postades 22:49, inlägg 15556), för hade jag sett det i tid hade jag PM:at tikimon och bett honom/henne att vänta med att droppa initialerna. Redan 23:00 droppar tikimon initialerna och jag hann alltså aldrig be tikimon avvakta. 23:04 svarar jag tikimon att ta det lugnt och inte dra det längre än. Jag påpekade också att jag tyckte att det var onödigt att droppa initialerna så snabbt. Fattar alla?
När sedan divadnil hade blivit sur på mig och anklagat mig för att ”diktera” och annat är det just divadnil som 00:52 är den förste som skriver ut namnet i någorlunda klartext (inlägget 15579). Så var det!

Till alla er som ger mig skulden – och då särskilt Twiggygirl: Läs ovanstående så många gånger tills ni förstår sambanden. Ok?! Det var tikimon som först droppade initialerna och sedan kom då divadnil och skrev ut namnet! Jag var aldrig inblandad.

(Ser att tikimon har tagit på sig debaclet. Nu förväntar jag mig en ursäkt från Twiggygirl.)
Senast redigerad av Ugglan. 2017-07-20 kl. 23:08.
Citera
2017-07-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag får ta mycket skit nu och känner att jag behöver försvara mig så att alla får sambanden klara för sig.

Den som skrev att denna hade fått ett PM med ett namn på ”pilot” (igår kväll) var tikimon. tikimon frågade om någon mer hade fått liknande PM. Tyvärr såg jag inte detta inlägg i tid (som postades 22:49, inlägg 15556), för hade jag sett det i tid hade jag PM:at tikimon och bett honom/henne att vänta med att droppa initialerna. Redan 23:00 droppar tikimon initialerna och jag hann alltså aldrig be tikimon avvakta. 23:04 svarar jag tikimon att ta det lugnt och inte dra det längre än. Jag påpekade också att jag tyckte att det var onödigt att droppa initialerna så snabbt. Fattar alla?
När sedan divadnil hade blivit sur på mig och anklagat mig för att ”diktera” och annat är det just divadnil som 00:52 är den förste som skriver ut namnet i någorlunda klartext (inlägget 15579). Så var det!

Till alla er som ger mig skulden – och då särskilt Twiggygirl: Läs ovanstående så många gånger tills ni förstår sambanden. Ok?!

(Ser att tikimon har tagit på sig debaclet. Nu förväntar jag mig en ursäkt från Twiggygirl.)
snälla ni känns helt klämda o direkt frånvarande av en maskiner i högre regioner . Förmodligen o om en ev inblandat är här inne o ser eran paroditeater så skrattar dom hela vägen till etterstupan . För hästarna i stället är lika borta som offeret i denna tråden
Eller snarare offren så många namn ni känns som troll helt uppenbart
Citera
2017-07-20, 23:11
Medlem
Citat:

Till alla er som ger mig skulden – och då särskilt Twiggygirl: Läs ovanstående så många gånger tills ni förstår sambanden. Ok?! Det var tikimon som först droppade initialerna och sedan kom då divadnil och skrev ut namnet! Jag var aldrig inblandad.

Det är bra, men hur ligger det till med dom bekräftade uppgifterna? Är dom bekräftade och isf på vilket sätt?
Citera
2017-07-20, 23:14
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

Nä, nån ursäkt från mej får du inte i detta läge. Jag tycker fortfarande att du verkar flumma runt. Minns du att du skickade ett kryptiskt pm till mej för nån vecka sen, eller två? Svaret du fick låtsades du inte om. Du ville väl bara VETA antar jag. Jag blev misstänksam mot dej redan då.
Citera
2017-07-20, 23:16
Medlem
Citat:

Till alla er som ger mig skulden – och då särskilt Twiggygirl: Läs ovanstående så många gånger tills ni förstår sambanden. Ok?!

Jag tillhör dem som tycker att man ska tala i klartext så att skriva ut namn är inget som jag är emot och kommer inte vara emot det i framtiden heller. Däremot maska namnen tycker jag man ska göra. När det gäller denna KGM så är det du som säger att det är bekräftat att han var på statt och klängde på HA. Det är först då som det faktiskt blir intressant att spekulera i om mannen kan vara pilot. Så nu undrar jag och även andra hur du fått detta bekräftat. Är det ett nick på tråden eller är det någon du känner som bekräftat detta?
Citera
2017-07-20, 23:18
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Nä, nån ursäkt från mej får du inte i detta läge. Jag tycker fortfarande att du verkar flumma runt. Minns du att du skickade ett kryptiskt pm till mej för nån vecka sen, eller två? Svaret du fick låtsades du inte om. Du ville väl bara VETA antar jag. Jag blev misstänksam mot dej redan då.

Men nu handlade det om att det INTE VAR JAG (!!!) som droppade vare sig initialerna eller namnet - du vet det där som du anklagade mig för ovan?! Du ska kunna slänga ur dig en massa skit och oförskämdheter, helt utan ansvar? Jo, tjena.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-07-20 kl. 23:20.
Citera
2017-07-20, 23:20
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tillhör dem som tycker att man ska tala i klartext så att skriva ut namn är inget som jag är emot och kommer inte vara emot det i framtiden heller. Däremot maska namnen tycker jag man ska göra. När det gäller denna KGM så är det du som säger att det är bekräftat att han var på statt och klängde på HA. Det är först då som det faktiskt blir intressant att spekulera i om mannen kan vara pilot. Så nu undrar jag och även andra hur du fått detta bekräftat. Är det ett nick på tråden eller är det någon du känner som bekräftat detta?

Suck, återigen: Håll isär saker och ting! Nu försökte jag reda ut droppningen av initialerna och namnet - och då kommer du och hoppar till nästa steg. Sluta röra till det. En sak i taget. Nu gällde det droppningen av initialer och namn. Och där vilar en del av ansvaret på dig. Vad som kom efter denna fas får vi ta separat.
Citera
2017-07-20, 23:23
Medlem
Citat:
Suck, återigen: Håll isär saker och ting! Nu försökte jag redan droppningen av initialerna och namnet - och då kommer du och hoppar till nästa steg. Sluta röra till det. En sak i taget. Nu gällde det då droppningen av initialer och namn. Och där vilar en del av ansvaret på dig.
Ojojoj du är icke sann. Informationen som DU lade ut, hur fick du detta bekräftat? Det handlar inte om vems skulden är här utan om namnet som kommit fram och infon kring denna person är värt att spinna vidare på!
Senast redigerad av divadnil 2017-07-20 kl. 23:28.
Citera
2017-07-20, 23:23
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Kan du säga något om dessa kopplingar då? Spontant känns de långsökta eftersom det är en helt annan typ av person. Jobb?

K.G.M har inga "kopplingar" till några av dem som nämns i tråden. Precis som Lubbe säger så är han ingen gängmänniska. En ensamvarg. Tror inte på att han var på stadt ens. Oviktigt var han befann sej. Inte den typen alls. Tror inte han finns med i utredningsmaterialet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in