2017-08-04, 20:18
Medlem
Sammansvetsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag håller inte med dig. Att Borg kallade kvinnor för "horor" är inte det minsta lustigt, bara motbjudande. Men att föreställa sig synen när Mr Ponytail tar andra män(!) i skrevet inför ett antal festdeltagare som troligen inte tror sina egna ögon får åtminstone mig att vråla av skratt...

Jojo, att det är motbjudande håller jag helt med om. Jag försöker inte förminska det eller ta parti för Anders på något sätt för att han sa så, men det är ju ändå betydligt värre att fysiskt angripa andra än att slänga ur sig dumheter. Ändå så är det just det faktum att Anders kallade några kvinnor för horor som främst verkar uppröra Frida Söderlund. Hade hon resonerat på samma sätt om det vore så att Anders kallade några män för bögar och sedan tog kvinnor på skrevet? Skulle knappast tro det.
Citera
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Almqvist höll i ett järnrör, Borg höll i sin kuk.

Inte riktigt samma sak.

Båda kan åstadkomma skada.
Citera
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Så Anders "penis" Borg alltså? Mr Cockgrabber!
Citera
2017-08-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Angående kukstorlek så verkar många här ha den bestämda tron att Anders har en liten en men jag tro inte att så är fallet. Troligare att han startade en kukstorlekstävling och verkligen trodde att hade den största annars hade han nog lämnat den i brallan.

Som jag tidigare skrivit: Anders Borg har en bamsing.
Det är inte en gissning utan fakta.
Citera
2017-08-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Det hade ju varit mycket värre om han köpt en toblerone på företagskortet (som sahlin). Vifta med en mindre kuk än tobleronen är förståeligt och överkomligt men en större toblerone ger större rubriker.

det är ingen som granskat utgiftskvitton för "journalister" har fullt upp med att Twittra och jaga de som inte är PC. Jag skulle inte förvåna mig om det finns en hel del personliga utgifter bland "tjänsteutgifterna". Om ludret på MP beställde pizzor och tog det som en tjänsteutgift eller att man åker taxi privat och tar det på "företagskortet" görs ju hela tiden. Det är en av anledningarna till varför man blir politiker.
Citera
Medlem
Och det bevisar också att moderatorerna är på samma nivå.
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Anders Borg var ju en "minister utan portfölj" dvs han var inte vald av folket - han var vald av Moderaterna....

Men nu kan man ju säga att han har en slags portfölj - mänsklig portfölj.

Han måste känna sig som en Sverigedemokrat - att ständigt bli uthängd av media är inte skoj.

Ständigt? Vilka fler händelser än denna har Borg blivit uthängd för?
Citera
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolleprovaren
Och Dominika Peczynski som fästmö på det :P Tror han är ett litet pervo minsann. Men visst, inget fel på det så länge ingen annan skadas, men i detta fall gick han onekligen för långt.

Säkert ett gammalt luder som han dragit över i Krakow när det begav sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Ett utdrag av texten i Dagens Industri !

"Men några enstaka ifrågasätter också i kommentarsfältet varför Borg möts av sympatier och skriver att tongångarna vore annorlunda om en kvinna gjort samma sak."

En KVINNA !?!?!

Tänk om en SD:are hade gjort samma sak........Hade för i helvete ältats i 15 år efteråt !

Japp. En vit man gör sjuka grejjer på fyllan. Feminister ser direkt en chans att utnyttja detta.
Om igen och om igen och i alla möjlig och omöjliga sammanhag så är dom missgynnade, trakasserade, omjämlikt behandlade osv osv. Vita män är alltid priviligerade enligt dom. Tom när de hängs ut i media för extremt pinsamma fyllegrejer så är de PRIVILIGEEERADE!

Amazing.

https://www.jp.se/article/borgs-blot...r-dubbelmoral/
Citera
2017-08-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonpartiet

Du kan säkert verifiera det med bilder och ditt söndersprängda rövhål?
Citera
Medlem
Jag kommer osökt att tänka på Johan Rheborgs karaktär Magnus i Torsk på Tallinn när det gäller det här caset med Borg.

https://www.youtube.com/watch?v=oJ0P0tWxZi4
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonpartiet

Har du haft den i någon av dina kroppsöppningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in