2017-08-04, 19:19
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorkaKrafter
Kommer Penis-Anders att sitta kvar i Kinnevik efter detta? Blir det snoppmätartävling på nästa styrelsemöte kanske?

Köp Kinnevik! Detta är sprängstoff.
Citera
2017-08-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svart.framtid
Slälvklart så är man en sån Svenne och blek men när det kom ut att han valde Dominika Peczynski, så tänkte jag en sak varför?

En så hemsk brud herrguud jag minns när hon blev känd jag är väl 15år äldre.

Hon har "kanske" fått den killen/ Borg in på andra villovägar att spekulera är så fult och barnsligt.
Tråden är nog klar tills vi får läsa om ett åtal.

Dominika Peczynski ?? Jag hade nog hellre valt en helt annan urblåst kändis Laila.K.
Hon har i alla fall snygg kropp. Sen att hon har klippkort på Kronoberg bör inte sänka henne?

Oavsett vad vi tycker om Dominika så kan man inte lägga skulden om det hända på henne. Det är Anders själv som har antastat, kallat folk för horor och betett sig svinaktigt.

Att Anders valde en kvinna som Dominika talar endast om att han redan då hade tappat omdömet. Om han nu någonsin har haft gott omdöme överhuvudtaget.
Citera
Medlem
Varför var man inte lika förstående och överslätande efter "järnrörsskandalen"? Det Erik Almqvist gjorde bleknar ju rätt rejält efter det här.
Citera
Medlem
Citat:
Kommer Penis-Anders att sitta kvar i Kinnevik efter detta? Blir det snoppmätartävling på nästa styrelsemöte kanske?

Tror inte detta scenario är särskilt avvikande på vikkning Och bastukvällarna på Kinevik.
Citera
Medlem
Det är en trådsanning att han gjort helikoptern.

Han har inte gjort helikoptern - utan han har tagit fram den lille och visat den för alla.

Om en vuxen man tar fram sitt könsorgan i samband med fest - så är det något grundläggande fel med den mannen. Det är förbjudet i samtliga kulturer i hela världen.
Citera
2017-08-04, 19:21
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:

Att män med makt beter sig som svin räknar de själva med. Snarare får detta honom att framstå som en i etablissemanget.
Så länge som det bara rör sig om en exponering räknar de kallt med att det är lugnt.
Det som är negativt för dem är nog att någon vågade gå till media, när äkta makt-gubbar antastar kvinnor läggs alltid locket på.
Citera
2017-08-04, 19:21
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Föreslagen raffinering:

Borg försöker få komma in men får ett nej.
Man ser utifrån lägenheten hur borg drar ner gylfen, vinkel byts till innifrån lägenheten och en mäktig dase, falukorvs-dimensionerad, dimer ner genom brevinkastet.
Genast öppnar värden dörren och säger till Borg, "Välkommen tillbaka, fan va stor kuk du har!"
"Rösta borg-erligt 2018"

Eller att han stänger dörren i Borgs ansikte. Men när han vänder sig om står Borg där och gör helikopter för hans familj och vänner.
Citera
2017-08-04, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Gudruns fitta kan man ju se på
nån undervisningsfilm i förlösande. Minns att hon hade en sjuhelvetes stor klitta...hon gillar nog hårda tag..typ föda barn
-----------> https://www.youtube.com/watch?v=0qrUJdytCao
Citera
2017-08-04, 19:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigaboo
Daily Mail hakar på http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ing-party.html

Borg är pinsam för Sverige. Skämmer ut landet.
Kul att även britterna nu får skratta åt Kuk-Anders snedfylla

Mest intressant i artikeln tycker jag var följande som jag inte sett tidigare Despite years of studies at Uppsala and Stockholm University at both undergraduate and graduate levels, he has yet to earn an academic degree.

Han har alltså ingen examen utan lyckades aldrig gå ut. Det visste jag faktiskt inte. Det blir väl dock så när man som Fylle-Anders tillbringade mycket mer tid att supa sig dyngrak på alla fester han kunde hitta eller tvinga sig in på istället för att läsa i studieböckerna.
Citera
2017-08-04, 19:23
Medlem
Lite intressant är att detta hände väl förra fredagen?
Anders Borg har gjort en del offentliga framträdanden o intervjuer sen dess.

Det var väl först idag han bad om ursäkt på Facebook när det var ute i tidningarna.

Tror det kan bli en fortsättning på denna storyn, det kan ha hänt tidigare.
Citera
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Eller att han stänger dörren i Borgs ansikte. Men när han vänder sig om står Borg där och gör helikopter för hans familj och vänner.

^ ^
"Ge upp - rösta borgerligt 2018"
Citera
Medlem
Jofs avatar
I den förre finansministerns fall skulle straffet troligen bli villkorlig dom och böter, enligt åklagaren. Maxstraffet för sexuellt ofredande är två års fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in