Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Det beror nog på vem han kallade för hora. Det finns kvinnor som förtjänar att kallas för både det ena och det andra. Tror dock att han i ruset bara såg sin egna frus ansikte överallt omkring sig.
Jag tror att han bara var sig själv. Det är så han är. En bajspackare som är tillsammans med ett polskt luder. Han har säkert blivit påsatt många gånger då han jobbade som finansminister och det förklarar ju hästsvansen. Att han är tillsammans med ett polskt luder tyder bara på att han inte fick ta på någon och hon var det som ingen ville ha och hade blivit över. Han, det polska ludret och Bard har nog knullat på varandra duktigt.
Om Littorin tyckte om att knulla luder så är Borg inte annorlunda. Frågan är vad Reinfeldt spänner på...han ägnar sig säkert åt tidelag. Att ha ett luder är bara tecken på att man måste skydda sitt riktiga jag och man jackar i vadsomhelst för att skydda det som annars folk hade börjat undra över. Att de har små kukar tror jag säkert de har. Luder jackar ju alltid i de som redan har barn för de vet att deras karriär får en skjuts av en eller annan anledning.