2017-08-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Måste känns tryggt för den f.d. finansministern när ett så "tungt namn" som Alexander Bard hyllar honom offentligt.

Nu har han inget att frukta för..

Alexander Bard tycker ju om att packa bajs så han och Borg är nog rövpolare. Bara bajspackare tycker det är en kul grej. Skattebetalare kan ju tycka att någon med sådant omdöme är fel person att hålla i landets finanser men Magdalena Andersson ser man ju sitta ensam lunchtid och råsupa mitt i veckan. Så frågan är vad de gör för att få sina jobb som politiker.
Citera
2017-08-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Din bedömning eller din förhoppning är i sammanhanget samma sak -- saknar betydelse. H C Andersen och Heinrich Böll var inte heller på Husarö. Deras gamla sagor har, i likhet med din "bedömning", noll relevans för händelserna på partyt som ägde rum i lördags.

Så varsogod. Redogör för det verkliga händelseförloppet. Berätta för trådens läsare på vilka punkter Aftonbladets version skiljer sig från fakta. Observera, med stöd av relevanta källor förstås. Inte som i dina tidigare inlägg där källan tycks utgöras av din egen privata åsikt att Aftonbladet är en skitblaska som ofta far med osanning,
Var det inte George Michael som blev tagen av polis flera gånger när han gick omkring med snabeln ute...
George var ju bög också...
Är detta nåt som bögar sysslar med överlag..?
Citera
2017-08-04, 20:13
Medlem
Smegmas avatar
Tänk om J.Å sprungit (likt rönnerdahl) skuttat på fyllan och vit näsa nere i de Karlskrona skärgård, nerpissad, nerskiten, med kuken i näven och brölat till qvinnfolk och småbarn vilka horor och slampor dom är. Buhuu, för jag har en liten kuk måste sova i drängstugan och..och..buhuuu...är en nolla som knullar ett kärringluder från Polen.

Buhuuu, snälla hjälp mig...

Pinsamma jävla människa! Ta en hela eller ta en snok, men att balla ur så här pinsamt. Förstår fortfarande inte varför ingen av de som var på festen, eller som blev greppade på diamanterna inte bara filmade eller tog kort på fjanten. Eller sänkte honom? Det sitter nog någon lycklig där ute med fin info.

Verkar ju ha varit någon jävla Pridefest!? Det skulle inte förvåna mig.
Citera
2017-08-04, 20:14
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Tror ni kuk-Borg en "grower" eller "shower"?
Citera
2017-08-04, 20:14
Bannlyst
Är Borg en Big Swinging Dick som man säger i finanskretsar?
Citera
2017-08-04, 20:15
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Beror på hur många vänsterfeminister som fanns i festen.

Vem som helst gäller inte just dom på festen. Måste man vara vänsterfeminist för att anmäla sexuellt ofredande och blottning/förargelseväckande beteende? Ehh, festivalerna har ju en del tafsare och då låter det väldigt hårt gällande önskemål om straff för dom, så är det skillnad för att han är just AB? Nä, lagstiftningen gör ingen som helst skillnad.

Citat:
– En åklagare kan på egen hand inleda en förundersökning utifrån vad som skrivs i tidningar, säger professor Mårten Schultz.
Citera
2017-08-04, 20:15
Medlem
Anders Borg var ju en "minister utan portfölj" dvs han var inte vald av folket - han var vald av Moderaterna....

Men nu kan man ju säga att han har en slags portfölj - mänsklig portfölj.

Han måste känna sig som en Sverigedemokrat - att ständigt bli uthängd av media är inte skoj.
Citera
2017-08-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Tar Pride-veckan avstånd från detta eller hyllas det?
Riksbögen Jonas Gardell tweetar: "Anders Borg ska på en fest ha visat kuken och klämt män i skrevet. Det är vad jag kallar min vardag." Något som har fått nära 1000 likes. Så nej, jag tror att man på prideveckan ser detta mest som en kul grej.
Citera
2017-08-04, 20:16
Medlem
Kan inte hålla mig för skratt som ni gör, men ni bevisar endast hur inkompetent samhället fortsatt är smiley.
Citera
2017-08-04, 20:17
Medlem
Citat:
Att ens kalla sin kuk/skrev för "intima områden" visar på denna överkänslighet.

Jag menar givetvis inte att kvinnor inte har rätt i att vara känsliga, det är deras natur som sexuellt selektiva och reserverade väsen.

Att män däremot går runt och tävlar om den sexuella offerrollen med kvinnor ser jag som lite patetiskt. Nej, det är inte samma sak när din fyllovän tar dig på kuken och vill mäta sin kuk mot din som när åtta afghaner omringar en tjej och kör upp fingrar i hennes hål.

Jag vet inte vilka områden på din kropp som du anser vara "intima". För andra män är det inte hårborttagning ur näsborrarna som gäller när man pratar om "intimrakning". Intimdeodorant är inte heller menat för fotsulorna. Men alla är vi olika..

Du gör också en märklig jämförelse med 8 afganska killar så jag lämnar detta nu här.
Citera
Medlem
Det hade ju varit mycket värre om han köpt en toblerone på företagskortet (som sahlin). Vifta med en mindre kuk än tobleronen är förståeligt och överkomligt men en större toblerone ger större rubriker.
Citera
Medlem
Citat:
Det beror nog på vem han kallade för hora. Det finns kvinnor som förtjänar att kallas för både det ena och det andra. Tror dock att han i ruset bara såg sin egna frus ansikte överallt omkring sig.

Jag tror att han bara var sig själv. Det är så han är. En bajspackare som är tillsammans med ett polskt luder. Han har säkert blivit påsatt många gånger då han jobbade som finansminister och det förklarar ju hästsvansen. Att han är tillsammans med ett polskt luder tyder bara på att han inte fick ta på någon och hon var det som ingen ville ha och hade blivit över. Han, det polska ludret och Bard har nog knullat på varandra duktigt.

Om Littorin tyckte om att knulla luder så är Borg inte annorlunda. Frågan är vad Reinfeldt spänner på...han ägnar sig säkert åt tidelag. Att ha ett luder är bara tecken på att man måste skydda sitt riktiga jag och man jackar i vadsomhelst för att skydda det som annars folk hade börjat undra över. Att de har små kukar tror jag säkert de har. Luder jackar ju alltid i de som redan har barn för de vet att deras karriär får en skjuts av en eller annan anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in