2017-08-04, 20:00
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Många hyllar och stöttar honom för det han ha gjort.

Menar du att han hyllas för att han kallar andra för hora och att han visar picken? Eller menar du att han hyllas för att han går ut offentligt och ber om ursäkt? Är det en brottslig gärning han begick på den här sk festen? I så fall är han i klass med resten slödder som inte är rumsrena.
Citera
2017-08-04, 20:01
Medlem
Eustaches avatar
Till er som klagar på att Borg inte bad om ursäkt förrns idag har ju inte förstått någonting. Han ber om ursäkt redan nu inför kommande helg. Get on his level... Lås in era döttrar och söner! Och vänner, mammor och pappor. Anders is off the hook!
Citera
Medlem
Under "järnrörsskandalen" (som journalisterna som inte läst kemi kallade den) nämnde Expressen i sin video att "Tänk om det vore Moderaterna, då hade det varit Anders Borg (om Erik Almqvist).

Who cares, typiskt vänstermedia att hetsa någon som sagt hora, när feministerna konstant uttalar att män är sexuellt sjuka svin som utnyttjar kvinnor för att känn makt, samtidigt som den osynliga småstadstjejen som blivit vänsterjournalist känner makt och hämnd genom att jaga män som sagt hora. Invandrarna gapar konstant om aboo lilla svennehorra azzå, måste knålla svenska flickorrr lixom...

Det pinsammaste och mest "brottsliga" var att ta andra män på kuken samt att visa sin egen kuk, men hade jag blivit drabbad hade jag garvat åt det. Dock är Anders Borg kanske bög då han haft ring i örat länge och hade länge en hästsvans, samt har han ett perverst pedofilskratt.

#Stå upp för Anders Borg
Citera
Moderator
Tystnads avatar
Undrar vad Psykopaten Reinfeldt "Öppna ditt hjärta" tycker om detta.?

skall han skriva en bok om detta...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Anders Borg har ingen akademisk examen. Han har studerat nationalekonomi på grundnivå, men han blev aldrig klar med ens en grundläggande kanditatexamen.

Anders Borg hade för övrig lägsta möjliga betyg (en etta) i matematik på gymnasiet.

och på det blev han den mest kompetenta och intelligenta inom alliansen!

voine voine nu lär man få höra hulkandet om tjillevippen de närmsta nätterna när smurfarna inte kan sova av ångest
Citera
Medlem
.

Lita aldrig på en person som ändrar personlighet när han dricker !

.
Citera
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Väljare till vad? Han är inte politiskt aktiv längre...

Allt i livet är val mellan olika saker.

I det här fallet är det valet mellan Coola härliga öppen hjärtliga, ärliga, finansduktiga Anders Borg och Äckliga vidriga Anders Borg.

Valet är självklart.
Citera
2017-08-04, 20:02
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Själsliga spärrar dock. Jag är inte ett äckel.
Så du tänker bara publicera bilder utan äckelinnehåll? Då kan du ju lika gärna låta bli.
Citera
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nej, det är inte "barnsligt dravel" och det vet du mycket väl, men du försöker gå på person istället för att argumentera sakligt. Att "ingen av oss var [där]" är ju det argument jag har framfört (om än inte fult så primitivt som du) genom hela tråden. Det är för att folk inte kan förstå att den bild de gör sig utifrån vad slaskpressen skriver inte är vad som egentligen hände, som mekanismer som det som beskrivs i H C Andersens saga och Bölls roman kan sättas igång.

Nej, det är inte "den simpla sanningen" att det skulle vara bara min "förhoppning" att Aftonslasken ljuger. Det är min bedömning, och det är förstås simpelt av dig att insinuera att jag skulle vara partisk, enbart för att det är din förhoppning att jag skulle vara det, för då skulle du faktiskt kunna ha något att invända mot det jag skriver, men då förstås återigen bara argument mot person och inte i sak.

"Vi kan alltså inte förutsätta AB ljuger enbart av skälet att de ofta gjort det förut."

Nigga please!
Det här är mansplaining i sin prydno. Visst förstår du att du inte är ensam om den här enkla insikten? Eller?

Din bedömning eller din förhoppning är i sammanhanget samma sak -- saknar betydelse. H C Andersen och Heinrich Böll var inte heller på Husarö. Deras gamla sagor har, i likhet med din "bedömning", noll relevans för händelserna på partyt som ägde rum i lördags.

Så varsågod. Redogör för det verkliga händelseförloppet. Berätta för trådens läsare på vilka punkter Aftonbladets version skiljer sig från fakta. Observera, med stöd av relevanta källor förstås. Inte som i dina tidigare inlägg där källan tycks utgöras av din egen privata åsikt att Aftonbladet är en skitblaska som ofta far med osanning,
Senast redigerad av Bengt-Bedrups-hatt 2017-08-04 kl. 20:17.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Varför lät det inte så här från etablissemangsfigurerna när Erik Almqvist körde sin show?

Du fattar ju själv att om AB varit finansminister eller för den delen rättspolitisktalesman så hade han varit rökt. Nu är han bara en full gubbe.

Slutar ni aldrig gråta? Butthurt?
Citera
2017-08-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Daily Mails hyllade krönikör Katie Hopkins ger stöd till Anders Borg på Twitter:

"Anders. I love you. I think you are fantastic. Do not be ashamed. You rocked the party xx #StandwithAnders"
https://twitter.com/KTHopkins/status/893469984671879169

Bilden hon valt får mig att tro att hon driver.

Några tweets längre ner i tråden har någon i alla fall haft den goda smaken att läcka en bild från festen;
https://twitter.com/107tretrappor/st...85882547810304
Citera
2017-08-04, 20:05
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Man är inte en överkänslig blomma om man tar illa vid sig när ett fyllo tar en på ens intima områden mot ens vilja. Helt oavsett kön.

Att ens kalla sin kuk/skrev för "intima områden" visar på denna överkänslighet.

Jag menar givetvis inte att kvinnor inte har rätt i att vara känsliga, det är deras natur som sexuellt selektiva och reserverade väsen.

Att män däremot går runt och tävlar om den sexuella offerrollen med kvinnor ser jag som lite patetiskt. Nej, det är inte samma sak när din fyllovän tar dig på kuken och vill mäta sin kuk mot din som när åtta afghaner omringar en tjej och kör upp fingrar i hennes hål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in