Citat:
Ursprungligen postat av
Grisbrottaren
Nej, det är inte "barnsligt dravel" och det vet du mycket väl, men du försöker gå på person istället för att argumentera sakligt. Att "ingen av oss var [där]" är ju det argument jag har framfört (om än inte fult så primitivt som du) genom hela tråden. Det är för att folk inte kan förstå att den
bild de gör sig utifrån vad slaskpressen skriver
inte är vad som egentligen hände, som mekanismer som det som beskrivs i H C Andersens saga och Bölls roman kan sättas igång.
Nej, det är inte "den simpla sanningen" att det skulle vara bara min "förhoppning" att Aftonslasken ljuger. Det är min
bedömning, och det är förstås simpelt av dig att insinuera att jag skulle vara partisk, enbart för att det är din förhoppning att jag skulle vara det, för då skulle du faktiskt kunna ha något att invända mot det jag skriver, men då förstås återigen bara argument mot person och inte i sak.
"
Vi kan alltså inte förutsätta AB ljuger enbart av skälet att de ofta gjort det förut."
Nigga please!
Det här är mansplaining i sin prydno. Visst förstår du att du inte är ensam om den här enkla insikten? Eller?

Din bedömning eller din förhoppning är i sammanhanget samma sak -- saknar betydelse. H C Andersen och Heinrich Böll var inte heller på Husarö. Deras gamla sagor har, i likhet med din "bedömning", noll relevans för händelserna på partyt som ägde rum i lördags.
Så varsågod. Redogör för det verkliga händelseförloppet. Berätta för trådens läsare på vilka punkter Aftonbladets version skiljer sig från fakta. Observera, med stöd av relevanta källor förstås. Inte som i dina tidigare inlägg där källan tycks utgöras av din egen privata åsikt att Aftonbladet är en skitblaska som ofta far med osanning,