2017-08-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Gammal skåpmat. Men han är ju ett år yngre än Arnstad så kanske tar han sig i kragen och skaffar sig en fil.kand tillslut. Trots allt har man sänkt kraven en del. Han drömde ju att få forska när politiker-eran var över.

Jobbar inom consulting och jag skulle aldrig anställa någon utan examen. Uppmuntrar andra att vara lika hårda oavsett profithunger. Fuskare vill vi inte ha
Citera
2017-08-04, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Är någon förvånad? Har alltid tyckt att han är en slags hippie. Nu visade han sitt rätta jag även om han då påstår att han var överförfriskad. Hora, slampa är lite typiskt och mäta pick är ungefär som apstadiet.
Men suck så jävla pinsamt, och detta är vår tidigare finansminister.

Är han anmäld för brott än?

Många hyllar och stöttar honom för det han ha gjort.
Citera
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Gammal skåpmat. Men han är ju ett år yngre än Arnstad så kanske tar han sig i kragen och skaffar sig en fil.kand tillslut. Trots allt har man sänkt kraven en del. Han drömde ju att få forska när politiker-eran var över.
Har man sänkt kraven på stavning också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jigaboo
Bajspackaren Alexander Bard hyllar Kuk-Anders.
https://twitter.com/Bardissimo/statu...12555741798400
I love Anders Borg. A human hero if ever there was one.
9:42 AM - 4 Aug 2017

Varför lät det inte så här från etablissemangsfigurerna när Erik Almqvist körde sin show?
Citera
2017-08-04, 19:57
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Absolut! Så snart jag får in något jag kan publicera utan åtal så fixar jag det! Ännu är det bara sånt man inte kan publicera.
Vänd dig till Liveleak, de har inga spärrar. Använd onion router osv.
Citera
2017-08-04, 19:57
Medlem
Angående kukstorlek så verkar många här ha den bestämda tron att Anders har en liten en men jag tro inte att så är fallet. Troligare att han startade en kukstorlekstävling och verkligen trodde att hade den största annars hade han nog lämnat den i brallan.
Citera
2017-08-04, 19:58
Medlem
Nu börjar det komma lite memes och humorbilder gällande denna incident!

https://mobile.twitter.com/arnroth/s...479488/photo/1

Posta gärna om ni hittar fler!
Citera
2017-08-04, 19:58
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
Vänd dig till Liveleak, de har inga spärrar. Använd onion router osv.

Själsliga spärrar dock. Jag är inte ett äckel.
Citera
2017-08-04, 19:59
Medlem
Dominikas "fel" är detta knappast, man kan inte ta direkt ansvar för vad ens partner gör.

Däremot är det väl hyfsat klart att Anders Borg genomgår någon slags livskris som inkluderar byte från vanlig, slätstruken fru (som backat upp honom och säkert varit ett rejält stöd under alla år) till sexig vamp - som mest troligtvis inte har den lugnande effekten Sanna hade... Har svårt att se att detta skulle hänt med Sanna vid hans sida, men det är likväl inte Dominikas "fel". Dock är det ju så, att fördelar (som "eldigare, vildare" livspartner) kan bli nackdelar (uppmanar till vildare beteende på sätt som inte är så djävla roliga efteråt).

Hade en tjej en gång som var härligt vild, galen och sexuell - men hon var inte så djävla kul att ha med sig till släkt och vänner då hon alltid skulle leva ut hur vild och galen hon var... Dominika känns lite så, Anders har anammat detta i sin medelålderskris. Och nu är de förlovade gubevars, så leve galenskapen :-P

Pinsamt hur som helst. Jag har fått snedfyllor mer än en gång i mitt liv, har likförbannat inte börjat hojta "hora" till kvinnorna i sällskapet, inte ens som ung. Då finns det ju inom en redan på något sätt. Han sjönk rejält i mina ögon, jag gillar kvinnor för livet skulle vara sjukt mycket tristare utan dem ;-)
Citera
Medlem
Bara-Robins avatar
Tafsat andra män i skrevet, kallat kvinnor för "hora" och, var det "slampa"? Samt visat kuken.

Blottning, sexuellt ofredande.

Kalla någon för "hora", någon form av kränkning, förolämpning, ofredande eller sexuellt ofredande enligt tidigare rättsfall.

Tafsat på andras könsorgan. Sexuellt ofredande.

Anders Borg är alltså sexualbrottsling nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Jobbar inom consulting och jag skulle aldrig anställa någon utan examen. Uppmuntrar andra att vara lika hårda oavsett profithunger. Fuskare vill vi inte ha

Svenska regeringen anställer folk som de gick i dagis med - eller från samma klubb.

Hade vi haft en grundlagsdomstol så hade det varit sluttjafsat med svenska staten - bara folk med examen skulle anställas - enkla regler.

Men Sverige har ju ingen grundlag era idioter...den avskaffades 1973. Sverige har ingen stat -
Citera
2017-08-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Män är inte kvinnor. Jag har själv blivit tagen i skrevet av fulla kvinnor (utan tillåtelse), män är inte överkänsliga blommor.

Man är inte en överkänslig blomma om man tar illa vid sig när ett fyllo tar en på ens intima områden mot ens vilja. Helt oavsett kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in