Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-05, 10:19
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Denna skandal kom ju väldigt lägligt och snodde rampljuset från IT skandalen. Hmmm

ILLUMINATI CONFIRMED. Bygg en foliehatt för fan.
Citera
2017-08-05, 10:19
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Suck. Då har AB gjort den absoluta björntjänsten åt hela Sveriges befolkning.. :-(

^ ^
I Annie Lööfs uppblåsta självbild kanske. Inte i verkligheten.
Varför skulle sveriges fjärde största parti vara de som får tillsätta statsminister?
Citera
2017-08-05, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Så, Borgs kukviftande på alla förstasidor är inte "ett jävla liv"?
Ni nassar har fanimig universums största och loose fit offerkoftor.

Hon lång tid tog inte det... Hade hans kukviftade ens kommit utan en flashback tråd?
Citera
2017-08-05, 10:21
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nej, det kommer inte att hända. Därtill kommer inte av de tillplattade "värdinnorna" berätta inför rätten vilka tillmälen som användes av dem. De är säkert redan vana vid liknande beteende av sina äkta män/sambos.

Sättet Borg bette sig på var det sätt maktens män beter sig på.
Förgriper sig på kvinnor och svinar.
Om något har han visat att han är en jämnlike till övriga styrelseproffs.

Det ses väl inte minst på hur de backar upp honom nu? De säger ju rakt ut att de gör liknande saker själva.
Citera
2017-08-05, 10:22
Medlem
Detta som hänt med Anders Borg och hans kraftfulla(?) penis är nog den värsta rötmånadshistoria jag nånsin hört talas om. Just för att den är på riktigt!

Anders Borg -en internationellt hyllad ekonom, en tidigare finansminister i en sorts bananrepublik (Sverige), en av näringslivets indirekta toppar, en överbetald turnerande talare, har visat sig inte kunna hantera vare sig alkohol, sin penis eller ens kunna vakta sin tunga. Anders Borg har exemplifierat att vi som människor har våra brister. Anders Borg har dessutom tydligt illustrerat att han i sin person har ovanligt gott om brister att uppvisa.
Men nu var det det där med storleken på hans penis. Den intresserar mig mycket. Själva frågan alltså. Det var nån här i tråden som påstod sig veta att Anders Borgs organ ÄR stort och att även den tidigare finansministern Bosse Ringholm skulle vara organiskt välutrustad. Jag bryr mig inte om att ropa: ”Källa på det, tack!”, men började fundera. Anders Borg uppträder som talare på olika event och bland annat var han i Lund i februari på nått som hette Välfärdskonferensen. Där var det meningen att också Manuel Knight skulle tala, han som magasinet Filter avslöjades som en jättebluff. Manuel Knight har också ”anklagats” för att vara välutrustad. Nu min första fråga: Drar talarindustrin till sig extra välutrustade män?
Här om Anders Borg: https://www.talarforum.se/artikel/anders.borg/505/505/boka_anders_borg.html
Här om Manuel Knight: http://www.athenas.se/foerelaesare/manuel-knight

Anders Borg har [än så länge] en livskamrat som heter Dominika Peczynski. I onsdags (2 augusti) skrev hon en krönika om att revoltera och hon använde sin erfarenhet som Pride-aktivist för att exemplifiera det där med att chocka sin omgivning. När krönikan publicerades visste Dominika Peczynski vad hennes lille Anders hade ställt till med ute på Husarö eftersom hon var på plats. Hon avslutar sin krönika så här (jag har fetat tre ord):
”Rimligen finns det ju bara ett sätt och det är att inta alla motsatta ståndpunkter och låta dem utgöra sedernas förfall. Nationalism, identitetspolitik (varandras motvilliga kusiner), sexuell nypuritanism, nyreligiositet, boktavlighet (som motsats till ironi), avhållsamhet från rökverk, droger och alkohol för att man månar till vansinne om den egna hälsan.
Fy fan vad trist i så fall.”

Källa: http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hur-revolterar-man-mot-de-har

Min andra fråga: Tycker Dominika Peczynski att det ingår i de svenska sederna att bete sig som hennes lille Anders gjorde ute på Husarö och att det i så fall är en sed att värna och vårda?
Citera
2017-08-05, 10:23
Medlem
soosanys avatar
Jag misstänker Benso inblandat. Om än på recept. Typ imovane.
Den första ursäkten med "jobbiga månader" kommer kanske följas upp av en förklaring med läkarbesök och utskrivning av mediciner mot ångest/insomningsbesvär.
Kanske alternativt antidepressiva under insättning som ibland slår jävligt fel för vissa. Eller en kombo.

Om enbart alkohol är inblandat så är det jävligt skumt att denna sida av A"K"B dyker upp nu. Kanske är känt bland hans polare att han kan spåra, det vet jag inte, men dom jag känner med liknande tendenser kan i princip aldrig dricka utan att spåra.
Citera
2017-08-05, 10:24
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Detta som hänt med Anders Borg och hans kraftfulla(?) penis är nog den värsta rötmånadshistoria jag nånsin hört talas om. Just för att den är på riktigt!

Anders Borg -en internationellt hyllad ekonom, en tidigare finansminister i en sorts bananrepublik (Sverige), en av näringslivets indirekta toppar, en överbetald turnerande talare, har visat sig inte kunna hantera vare sig alkohol, sin penis eller ens kunna vakta sin tunga. Anders Borg har exemplifierat att vi som människor har våra brister. Anders Borg har dessutom tydligt illustrerat att han i sin person har ovanligt gott om brister att uppvisa.
Men nu var det det där med storleken på hans penis. Den intresserar mig mycket. Själva frågan alltså. Det var nån här i tråden som påstod sig veta att Anders Borgs organ ÄR stort och att även den tidigare finansministern Bosse Ringholm skulle vara organiskt välutrustad. Jag bryr mig inte om att ropa: ”Källa på det, tack!”, men började fundera. Anders Borg uppträder som talare på olika event och bland annat var han i Lund i februari på nått som hette Välfärdskonferensen. Där var det meningen att också Manuel Knight skulle tala, han som magasinet Filter avslöjades som en jättebluff. Manuel Knight har också ”anklagats” för att vara välutrustad. Nu min första fråga: Drar talarindustrin till sig extra välutrustade män?
Här om Anders Borg: https://www.talarforum.se/artikel/anders.borg/505/505/boka_anders_borg.html
Här om Manuel Knight: http://www.athenas.se/foerelaesare/manuel-knight

Anders Borg har [än så länge] en livskamrat som heter Dominika Peczynski. I onsdags (2 augusti) skrev hon en krönika om att revoltera och hon använde sin erfarenhet som Pride-aktivist för att exemplifiera det där med att chocka sin omgivning. När krönikan publicerades visste Dominika Peczynski vad hennes lille Anders hade ställt till med ute på Husarö eftersom hon var på plats. Hon avslutar sin krönika så här (jag har fetat tre ord):
”Rimligen finns det ju bara ett sätt och det är att inta alla motsatta ståndpunkter och låta dem utgöra sedernas förfall. Nationalism, identitetspolitik (varandras motvilliga kusiner), sexuell nypuritanism, nyreligiositet, boktavlighet (som motsats till ironi), avhållsamhet från rökverk, droger och alkohol för att man månar till vansinne om den egna hälsan.
Fy fan vad trist i så fall.”

Källa: http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hur-revolterar-man-mot-de-har

Min andra fråga: Tycker Dominika Peczynski att det ingår i de svenska sederna att bete sig som hennes lille Anders gjorde ute på Husarö och att det i så fall är en sed att värna och vårda?

Reagerade också på hennes krönika. Rejäl jävla damage-control att skriva att det Anders Borg nu gått emot med sin råfylla och "blackout" är så jävla trist.

Det är mycket roligare att dra kola, supa och ta män på skrevet.
Citera
2017-08-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Hon lång tid tog inte det... Hade hans kukviftade ens kommit utan en flashback tråd?

Svårt att tro det. Hade detta ägt rum på Grand Hotel hade man låst in AB i hotellets egna fyllecell och sedan tystat ner det hela mot en liten extra slant i personalens kaffekassa..
Citera
2017-08-05, 10:26
Medlem
Citat:
Om du menar att Flashback avslöjade det så har du fel. Länken till nyheten finns i TS.
Citera
2017-08-05, 10:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Vet man vem som golade på Borg?
Citera
2017-08-05, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Om du menar att Flashback avslöjade det så har du fel. Länken till nyheten finns i TS.

I Ts står en fd toppolitiker, dvs namn var ner tystat.
Citera
2017-08-05, 10:31
Medlem
Citat:
I Ts står en fd toppolitiker, dvs namn var ner tystat.
Men inte okänt för tidningen,, initialt skrev media bara inte vem det gällde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in