2017-08-04, 17:20
Medlem
Borg har egentligen nu bara två distinkta spår att ta: antingen går han full IOGT/NTO och blir en total trist renlevnadsman, eller så gör han en Charlie Sheen, separerar från polskan och tar sig an Puma Swede och börjar dra kola som bara fan. Något mellanläge existerar inte.

Jag tippar på det senare spåret. Vår Borg är oss en väldig Gud.

Edit: innan jag går ut nu på stan och hinkar bärs och blir odräglig, nu är det väl total immunitet för alla politicos att gå full bärsärk och greppa skrev och kalla brudar för slynor? Go for it Ekeroth! Det är bara att skylla på blackout. I'm not holier than thou!

FB, vi hörs ikväll när jag har gjort stan och orsakat rubriker. Blackout coming your way!
Senast redigerad av Simmaellersjunk 2017-08-04 kl. 17:23.
Citera
2017-08-04, 17:20
Medlem
Anders har turen på sin sida.
Hela SVT är på gärdet,det är ju pride-festival.
En av de få som är kvar intervjuade en homosexuell man som fått en örfil i Södertälje.
Den andra kvinnan flörtade och samtidigt intervjuade en man som gick under benämningen ensamkommande flyktningsbarn vid Björns trädgård på Södermalm.
Allt handlar om att suga kuk.Suga för att komma upp sig......
Citera
2017-08-04, 17:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Det är ändå rätt märkligt. Han verkar ju vara en så hyvens person. Jag har flera gånger varit kanonfull, så full att gågatans fulla bredd inte räckt till för mitt vingelutrymme och himmel eller hotellrumstak har snurrat som en karusell mot slutet av aftonen, men inte har jag tafsat på folk, visat könsorganet, hotat folk och kallat dem för hora. Han måste ha vissa inre demoner som han behärskar oerhört väl till vardags.
Citera
2017-08-04, 17:22
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Anders Borg, vit medelålders man med hög lön, höga positioner och tillkommande social status (som dessutom toppades med en snygg Dominika, ett "socialt uppköp") kommer få mer stöd än spott och spe av sin övremedelklasskrets. Exminister Littorin köpte ju sex, vilket är kriminellt, men pudlade och har klarat sig bra.
Lite det jag menar. Det är skillnad på folk och folk och deras straffvärden. Det är ju äckligt egentligen och tur att man inte vet mer än vad man gör om vad "topparna" inom Sveriges överklass sysslar med OCH kommer undan med.

Hade detta varit en vanlig knegare så hade denne varit fetrökt.
Citera
2017-08-04, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Nej, två öl får ingen att spåra ur var de än befinner sig i livet (med möjligt undantag för unga muslimska män som onekligen verkar kunna spåra ur bara de tänker på alkohol).

Jasså det säger du. Springa ett maraton och sen drick en öl och gå sedan på en fin middag. Du kommer göra bra ifrån dig. 👌Behöver inte vara ett maraton. Finns massor av sommarsyalor i den fina skärgården som kan köra starkt slut på dig utan att du kanske läser av hur trött du är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Borg har egentligen nu bara två distinkta spår att ta: antingen går han full IOGT/NTO och blir en total trist renlevnadsman, eller så gör han en Charlie Sheen, separerar från polskan och tar sig an Puma Swede och börjar dra kola som bara fan. Något mellanläge existerar inte.

Jag tippar på det senare spåret. Vår Borg är oss en väldig Gud.

Han har ju lite Charlie Sheen drag i den här historian. (Att påverkad blotta sig, förolämpa människor och sen få bra PR av historian)
Citera
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Inte klokt! Nu tokhyllas Borg på nätet. Varför ? Bara för att han gör det han självklart skall göra, nämligen be om ursäkt. Ursjukt!

Mycket märkligt att han hyllas efter vad som hänt.
Om det hade varit några svartskallar som hade sextrakasserat några på en musikfestival så hade en ursäkt knappast varit nog.
Citera
Medlem
Facebacks avatar
Antagligen fick Dominika sova i gästrummet tillsammans med sin dotter medans en fyllepilsk Borg fick ligga enkelsäng i stugan som han fortfarande våre en simpel torpartask!

Varför ska polskan sova inne och han i stugan? Finns det inte en 2pac diss om det här?
Är hans större?! Vrålar nu en berusad Anders samtidigt som han greppar ett kraftigt tag runt värdens lem och gör sig redo för handgemäng.
Citera
2017-08-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Om tidningsredaktionerna går ut med Anders Borgs perversiteter - så måste de gå ut med regeringens perversiteter - och därför kommer det att bli locket på.

Va, visar herrarna i regeringen sina organ på samma sätt?
Citera
2017-08-04, 17:24
Medlem
Politiker och tidningsredaktioner förstår att om de attackerar Borg så attackerar de samtliga svenska inkompetenta politiker (som tex nuvarande regering)

Vill du som politiker bli "uthängd" i fri media? Nej just det. Så nu pågår operation reparera.

Har ni glömt att dåvarande statsminister FR var på hemligt möte på Aftonbladets redaktion?
Citera
2017-08-04, 17:25
Medlem
Anders Borg får cred av Moderaterna för sitt tafsande
Källa: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...ta-hand-om-dig
Citera
2017-08-04, 17:25
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
möjligt, han gjorde ett bra jobb sist, skulle gärna se honom på ämbetet igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Ja.

Tja, OM det nu skulle gå så långt har han ju god tid på sig att gå ut i pressen och göra avbön. Är man inte sverigedemokrat blir man förlåten det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in